KK citi

Data: 2009-05-12 18:30:01
Autor: icek2
KK citi
Witam,

czy jest ona coś warta, godna uwagi?
jutro citi chce mi jądać, rok za darmo wiadomo,

czyms się ona wyróżnia?
niskie oprocentowanie :) czy przelewy z karty za free?

--
pozdros
icek

Data: 2009-05-12 09:37:30
Autor: Marcin Krasoń - Structus.pl
KK citi
On 12 Maj, 18:30, icek2 <ic...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Przelewy z karty są za free, owszem. Ale jak bierzesz Citka to warto
wziąć którąś co-brandową - Plusa, BP albo LOT-u - wtedy płacąc nią
zbierasz punkty:)

Data: 2009-05-12 18:57:15
Autor: Michał
KK citi
Osoba nazywajaca sie Marcin Krasoń - Structus.pl w liscie z dnia 2009-05-12 18:37 napisala nastepujace slowa:

[...]

i jak zlozysz wniosek przez internet to bedziesz mial za darmo przez 2 lata (przynajmniej tak kiedys bylo)...

--
michal

Data: 2009-05-12 21:44:08
Autor: kranu
KK citi
Marcin Krasoń - Structus.pl pisze:
[...]

Z tym, że przelewy chyba tylko do wcześniej zdefiniowanych telefonicznie odbiorców dla płatności masowych typu prąd, gaz itp.

I faktycznie przy wniosku przez internet można ją mieć na 2 lata za darmo.

--
pozdrawiam,
Kranu

Data: 2009-05-12 22:25:07
Autor: RobertS
KK citi

Z tym, że przelewy chyba tylko do wcześniej zdefiniowanych telefonicznie odbiorców dla płatności masowych typu prąd, gaz itp.

I faktycznie przy wniosku przez internet można ją mieć na 2 lata za darmo.

można mieć ją na zawsze bez opłaty, ale przed wznowieniem trzeba zadzwonić i pogadać...

ja mam zwolnienie jeżeli wykonam operacji na min. 200 zł miesięcznie i za kartę nie płacę ;-)

RobertS

Data: 2009-05-12 20:34:56
Autor: Jacek Osiecki
KK citi
Dnia Tue, 12 May 2009 22:25:07 +0200, RobertS napisał(a):
I faktycznie przy wniosku przez internet można ją mieć na 2 lata za darmo.
można mieć ją na zawsze bez opłaty, ale przed wznowieniem trzeba zadzwonić i pogadać...

.... i albo dadzą zwolnienie albo nie. Trochę wkurzające, tak samo z małymi
limitami, których ni huhu nie chcą podwyższać bez chrzanienia się w
dostarczanie papierków :-/

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-05-12 22:55:53
Autor: ruf10
KK citi
Jacek Osiecki pisze:
[...]

Z tym też różnie bywa, mi podnieśli limit sami z siebie po tym jak poprosiłem o czasowe zwiększenie.
I nigdy za nie nic nie zapłaciłem, mam 2 karty od citi.

Data: 2009-05-12 22:37:08
Autor: Mithos
KK citi
RobertS pisze:
ja mam zwolnienie jeżeli wykonam operacji na min. 200 zł miesięcznie i za kartę nie płacę ;-)

A ja mam zwolnienie nawet jak nic nie wydam :)

--
Mithos

Data: 2009-05-13 10:10:53
Autor: Virck
KK citi

"RobertS" <bob75@xpostx.pl> wrote in message news:guclv3$pco$2opal.icpnet.pl...

[...]

A ja ja posiadam od 12 lat i od 2 lat nie uzylem ani razu i zero oplaty....Juz kilka razy im chcialem oddac to mnie blagali abym zostawil, ze nie musze uzywac, nie bede nic placil, ze nic mi nie szkodzi abym ja trzymal w szufladzie (co tez sie dzieje) abym tylko nie zrezygnowal.....Ogolnie ta karta jest do dupy za granica....Maja taki przelicznik USD na PLZ, ze gorzej juz chyba byc nie moze....Wiec dadza Ci ja za free ale odbija pozniej na przelicznikach...Citi to zwykli zlodzieje i naciagacze....Mialem u nich papiery wartosciowe Lloydsa przez 5 lat...Przez 4 nie brali zadnej oplaty, przez ostatni rok zaczeli sobie szczypac po 20 zl miesiecznie za obsluge tego rachunku...Nie mozna bylo tego zamknac, bo lokata byla w trakcie i tak doili zlodzieje....Unikac tego banku i tych ich kart jak ognia.....

Data: 2009-05-14 08:14:35
Autor: mysiar
KK citi
Virck wrote:
[...]

karta jest OK, ale do używania w kraju

za granicą używam KK z Multibanku

Data: 2009-05-13 21:11:26
Autor: Maciej Loret
KK citi
Witam.

można mieć ją na zawsze bez opłaty, ale przed wznowieniem trzeba zadzwonić i pogadać...

ja mam zwolnienie jeżeli wykonam operacji na min. 200 zł miesięcznie i za kartę nie płacę ;-)

Wczorajsza próba "gadania" spełzła na niczym. Obroty około 10x większe niż Twoje...
Chyba przyjdzie się rozstać...
Jakoś specjalnie zasłużyłeś na to zwolnienie z opłat?

--
Pozdrawiam,
Maciej Loret

Data: 2009-05-13 22:23:07
Autor: RobertS
KK citi

Wczorajsza próba "gadania" spełzła na niczym. Obroty około 10x większe niż Twoje...
Chyba przyjdzie się rozstać...
Jakoś specjalnie zasłużyłeś na to zwolnienie z opłat?

powiedziałem, że albo zwolnienie na rozsądnych warunkach albo dziękuję za kartę...

bank na mnie praktycznie nie zarabia, bo za kartę nie płacę i prawie nie wykonuję transakcji bezgotówkowych...kk Citi służy mi do przelewów ;-)

RobertS

Data: 2009-05-13 23:11:54
Autor: Maciej Loret
KK citi
Witam.

powiedziałem, że albo zwolnienie na rozsądnych warunkach albo dziękuję za kartę...

I tak za pierwszym podejściem czy molestowałeś kolejnymi telefonami aż Ci się udało?

Data: 2009-05-13 23:48:30
Autor: Mithos
KK citi
Maciej Loret pisze:
I tak za pierwszym podejściem czy molestowałeś kolejnymi telefonami aż Ci się udało?

Ja uzyskałem :
- karta na zawsze darmowa nawet bez obrotów,
- 100 PLN na konto karty pod warunkiem, że wydam nią 500 PLN,
- bezpłatna zmiana z karty zwykłej na BP

U mnie było to tak : wysłałem pisemne wypowiedzenie, po kilku dniach dzwoni pani, że zwolni mnie na rok więc powiedziałem, że nie chce i podtrzymuje decyzję. Po jakimś czasie dzwoni kolejna pani, wyjątkowo niekompetentna, która w dodatku chciała mi w bonusie dać PŁATNY rachunek, więc zadałem jej kilka oczywistych pytań i sama stwierdziła, iż dla mnie jest to propozycja bezsensowna. Na dzień przed zamknięciem karty zadzwonił jakiś pan, który zaproponował dożywotnie zwolnienie z opłaty bez żadnych warunków. Jako, że byłem całkiem zdecydowany na zamknięcie karty to odmówiłem ale po chwili jednak się opamiętałem (poszukiwałem karty rezerwowej i wydumałem, że karta dożywotnio darmowa sprawdzi się w tej roli doskonale) i oddzwoniłem do Citi, gdzie dostałem w bonusie to co wskazano wyżej.

Karty używałem różnie, zawsze spłacana w GP, obroty średnie (jakieś 1-2k PLN miesięcznie, czasem wiecej/mniej, czasem nic) i niedawno dostałem podwyższenie limitu do kwoty mnie satysfakcjonującej (powyżej 10k).

Niestety ważność karty kończy mi się pod koniec roku i nową wersję dostanę już pewnie z chipem (autoryzacja PIN) więc karta pójdzie albo do szuflady albo do śmieci.

--
Mithos

Data: 2009-05-13 23:50:35
Autor: Mithos
KK citi
Dodam jeszcze, że z punktów BP mam już : torbę, plecak, dwie patelnie Tefala z odczepianą rączką, żelazko i znowu jakoś mam już ponad 1k pktów więc niebawem będę coś zamawiał :)

--
Mithos

Data: 2009-05-14 00:05:28
Autor: RobertS
KK citi
Mithos pisze:
Dodam jeszcze, że z punktów BP mam już : torbę, plecak, dwie patelnie Tefala z odczepianą rączką, żelazko i znowu jakoś mam już ponad 1k pktów więc niebawem będę coś zamawiał :)

to ja tych punktow mam juz chyba ze 25k (dwie karty), nazbieralo mi sie glownie wtedy kiedy dawali je za przelewy...musialbym zobaczyc jakie nagrody daja, bo mam juz jakis toster,zelazko i duperele z rodzaju kubek, scyzoryk lub karty do gry

RobertS

Data: 2009-05-14 07:19:58
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
KK citi
Mithos wrote:

[...]

Zadziwiające, że ze mnie zrezygnowali bez gadania. Zaniosłem
wypowiedzenie i po miesiącu karta przestała działać. Koniec. Żadnego
kontaktu, żadnej propozycji. Kartę miałem przez rok i obroty były bardzo
duże, bo akurat wtedy mieszkanie urządzałem - przez rok wydałem
kilkadziesiąt tysięcy. Zawsze spłacana w GP.

--
MiCHA

Data: 2009-05-14 19:59:27
Autor: Mithos
KK citi
Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
[...]

Ze mnie tak samo zrezygnowało Millennium :) Ale mam już o nich nową kartę (bez chipa!).

--
Mithos

Data: 2009-05-14 20:05:24
Autor: MK
KK citi
"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:guhm7f$tna$3news.onet.pl...

Ze mnie tak samo zrezygnowało Millennium :) Ale mam już o nich nową kartę (bez chipa!).

A mi tam mimo zlozenia dyspozycji nie wznawiania przyslali nowa karte, oplata jeszcze nie obciazyli, z ciekawosci potrzymam ja bez aktywowania... zobaczymy co sie stanie ;).

MK

Data: 2009-05-14 18:43:36
Autor: Damian
KK citi
Niestety ważność karty kończy mi się pod koniec roku i nową wersję dostanę już pewnie z chipem (autoryzacja PIN) więc karta pójdzie albo do szuflady albo do śmieci.

a nie mozesz "zgubic" wczesniej i wyrobic sobie nowej???
nie jestem pewien ale data waznosci sie wtedy zmienia

Data: 2009-05-14 19:19:40
Autor: MK
KK citi
"Damian" <xdamianS_K__AS_U_J@op.pl> wrote in message news:guhhnt$jjg$1news.onet.pl...

a nie mozesz "zgubic" wczesniej i wyrobic sobie nowej???
nie jestem pewien ale data waznosci sie wtedy zmienia

Nie zmienia.

MK

Data: 2009-05-14 19:49:40
Autor: Mithos
KK citi
Damian pisze:
a nie mozesz "zgubic" wczesniej i wyrobic sobie nowej???

Nie jest. Musiałbym zamknąć i wyrabiać nową.

--
Mithos

Data: 2009-05-14 00:03:14
Autor: RobertS
KK citi
Maciej Loret pisze:
Witam.

powiedziałem, że albo zwolnienie na rozsądnych warunkach albo dziękuję za kartę...

I tak za pierwszym podejściem czy molestowałeś kolejnymi telefonami aż Ci się udało?

za pierwszym razem, kojarze ze nawet nie dzwonilem tylko napisalem wiadomosc w systemie, oddzwonili nastepnego dnia i sprawa byla zalatwiona

na zadne molestowanie nie mialbym ochoty, jak nie to nie

RobertS

Data: 2009-05-14 14:06:53
Autor: TZ
KK citi
Cześć Robertsie!

W środę, 13 maja 2009, o godz. 22:23:07, napisałeś na temat: "KK citi"
RobertS bob75@xpostx.pl, news:gufa7c$lka$1opal.icpnet.pl

powiedziałem, że albo zwolnienie na rozsądnych warunkach albo dziękuję za kartę...

Praktycznie to samo powiedziałem plus to, że za chwilę złożę wniosek przez
Net a tam dwa lata są za darmo. No i do końca ważności karty mam ją za free
:)  (Citi Plus)

bank na mnie praktycznie nie zarabia, bo za kartę nie płacę i prawie nie wykonuję transakcji bezgotówkowych...kk Citi służy mi do przelewów ;-)

Na mnie bank trochę zarabia ;-))

--
Hej!
TZ

- Do produkcji papieru gorszego dodaje się ścierki -

Data: 2009-05-14 08:16:25
Autor: mysiar
KK citi
Maciej Loret wrote:
Witam.

[...]

ja zadzwoniłem i powiedziałem, że rezygnuje bo mi się opłaty nie podobają
na to Pani z infolinii powiedziała, że mam KK tak długo (ponad 10 lat) i zwalniają mnie dożywotnio z opłat

Data: 2009-05-14 11:07:41
Autor: RobertS
KK citi

ja zadzwoniłem i powiedziałem, że rezygnuje bo mi się opłaty nie podobają
na to Pani z infolinii powiedziała, że mam KK tak długo (ponad 10 lat) i zwalniają mnie dożywotnio z opłat

widać "staż w banku" się liczy ;-)

RobertS

Data: 2009-05-12 23:41:56
Autor: icek2
KK citi
kranu pisze:
[...]

to moge siebie wskazac? :))

--
pozdros
icek

Data: 2009-05-12 22:30:59
Autor: cranou
KK citi
On 12 Maj, 23:41, icek2 <ic...@poczta.onet.pl> wrote:
kranu pisze:

>>> icek

> Z tym, że przelewy chyba tylko do wcześniej zdefiniowanych telefonicznie
> odbiorców dla płatności masowych typu prąd, gaz itp.

to moge siebie wskazac? :))

Nie bardzo, podobno mają listę takich masowych odbiorców, a jeśli
czegoś nie znają to weryfikują.

--
pozdrawiam,
Kranu

Data: 2009-05-13 07:55:26
Autor: RobertS
KK citi

Nie bardzo, podobno mają listę takich masowych odbiorców, a jeśli
czegoś nie znają to weryfikują.

--
pozdrawiam,
Kranu

Potwierdzam. Jak podałem konto lokalnego dostawcy internetu, który miał konto w mBanku to sprawdzali czy to faktycznie firma. Z drugiej strony nie wiem na czym to sprawdzenie polegało.

RobertS

Data: 2009-05-13 08:35:25
Autor: MarekZ
KK citi
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:gudncf$1t00$1opal.icpnet.pl...

Potwierdzam. Jak podałem konto lokalnego dostawcy internetu, który miał konto w mBanku to sprawdzali czy to faktycznie firma. Z drugiej strony nie wiem na czym to sprawdzenie polegało.

Zapewne na niczym. :)

O ile mogą sprawdzić czy to jest rachunek mBiznes poprzez dokonanie przelewu z innego mBiznes i sprawdzenie czy naliczy się prowizja, 1 zł czy nie, o tyle sprawdzenie czyj to jest rachunek nie jest raczej z ich pozycji możliwe bez współpracy właściciela docelowego rachunku (pomijając naturalnie pośrednie sposoby w rodzaju sprawdzenia na www dostawcy).

A może ktoś zna jakiś sposób "wprost"?

Data: 2009-05-13 08:49:12
Autor: RobertS
KK citi

[...]

A może sprawdzili czy podmiot, który podałem istnieje?
Nie mam innego pomysłu...sprawdzenie dotyczyło tylko tego jednego podmiotu. Wszelkie gazownie, elektrownie, czynsze dla wspólnoty lub spółdzielni Citi łyka bez żadnego problemu.

RobertS

Data: 2009-05-13 06:29:38
Autor: Włodziu
KK citi
Z tym, że przelewy chyba tylko do wcześniej zdefiniowanych telefonicznie odbiorców dla płatności masowych typu prąd, gaz itp.
to moge siebie wskazac? :))

A czy można wskazać jako odbiorcę bank, w którym ma się kredyt gotówkowy i ustawić przelewy jako spłatę rat? :))
Pytam poważnie, bo przydała by mi się taka opcja.

Data: 2009-05-13 07:57:54
Autor: MK
KK citi
"Włodziu" <wlodek.wichura@wp.pl> wrote in message news:1242188895.74058d1.icnet...

A czy można wskazać jako odbiorcę bank, w którym ma się kredyt gotówkowy i ustawić przelewy jako spłatę rat? :))
Pytam poważnie, bo przydała by mi się taka opcja.

Mozesz wykonac przelewu na dowolny rachunek, tyle ze bedzie to traktowane jako transakcja gotowkowa...

https://www.online.citibank.pl/page.do?content=k_citibank_platinum
Przelewy gotówki z rachunku karty
W ramach limitu gotówkowego karty kredytowej można dokonywać przelewów na rachunki dowolnych odbiorców w dowolnym banku w Polsce. Co więcej, przelewy z rachunku karty powyżej 800 zł można w ramach Planu Spłat Ratalnych "Komfort" rozłożyć na 6 do 24 rat miesięcznych o preferencyjnym oprocentowaniu.
Dzięki temu:

  a.. korzystasz ze środków na karcie, nawet wtedy, gdy płatność kartą nie jest akceptowana co daje możliwość zapłacenia np.: należności podatkowych, za prace remontowe, za ubezpieczenie,oraz za wiele innych usług,
  b.. znacznie większe możliwości korzystania ze środków na rachunku karty,
  c.. dodatkowe środki - możliwość zasilenia własnego rachunku bieżącego środkami w ramach limitu gotówkowego karty,
  d.. niezwykła elastyczność finansowa - dodatkowe możliwości rozłożenia na raty Twoich wydatków,
Zlecenia przelewów z karty kredytowej przyjmują doradcy CitiPhone. Jeżeli przelewu chcesz dokonać na Konto Osobiste Citibank możesz tego dokonać samodzielnie za pomocą Automatycznego Bankiera. W rozmowie z Doradcą można też od razu zgłosić zamiar rozłożenia na raty kwoty wybranego przelewu. Za przelew pobierana jest opłata jak za wypłatę gotówki z bankomatu, przy czym w przypadku rozłożenia transakcji na raty podlega ona zwrotowi.

Data: 2009-05-13 09:48:20
Autor: Włodziu
KK citi

[...]

A nie da rady tego podciągnąć pod takie przelewy jak np. za czynsz, prąd itp.

Mam kredyt w WBK i przydałoby się aby przelew z KK City na spłatę kredytu był traktowany jako transakcja bezgotówkowa.
W końcu spłata kredytu to również jakogos rodzaju płatność masowa, tak jak czynsz czy prąd, nie?

Data: 2009-05-13 10:28:40
Autor: RobertS
KK citi

W końcu spłata kredytu to również jakogos rodzaju płatność masowa, tak jak czynsz czy prąd, nie?
według Citi - NIE

RobertS

KK citi