KK citu - opłaty rachunków kartą (weryfikacja nr konta)

Data: 2010-11-10 06:53:26
Autor: Włodziu
KK citu - opłaty rachunków kartą (weryfikacja nr konta)
Witam.
Ktoś juz próbował podawać jako płatność rachunków kartą swoje prywatne konto?

Mam trochę za duży limit na karcie i nadwyżka środków mogła by spokojnie pracować sobie na jakimś koncie.

Czy oni tam jakoś weryfikują te podawane przez klienta numery kont?

Data: 2010-11-10 01:06:11
Autor: MK
KK citu - opłaty rachunków kartą (weryfikacja nr konta)
On 10 Lis, 06:53, "W odziu" <zenek.wich...@wp.pl> wrote:
Witam.
Kto juz pr bowa podawa jako p atno rachunk w kart swoje prywatne
konto?

Mam troch za du y limit na karcie i nadwy ka rodk w mog a by spokojnie
pracowa sobie na jakim koncie.

Czy oni tam jako weryfikuj te podawane przez klienta numery kont?

Z tego co wiem mozesz podac dowolne konto, tylko ze jak im sie nie
spodoba to nalicza standardowa prowizje za przelew z KK, chyba 3%.
Mozesz wtedy zlozyc reklamacje i dostarczyc faktury :).

MK

Data: 2010-11-10 01:36:01
Autor: krzysztofsf
On 10 Lis, 10:06, MK <ma...@interia.pl> wrote:
> [...]

spodoba to nalicza standardowa prowizje za przelew z KK, chyba 3%.
Mozesz wtedy zlozyc reklamacje i dostarczyc faktury :).

Chyba tak zmienili regulamin, zeby takie oplaty i prowizje mozna bylo
naliczyc wstecz - czyli podpada konto, kontroluja i naliczaja zalegle
platnosci do wszystkich przelewow jakie byly wykonane na to konto - do
takch wnioskow doszedlem, gdy z rok temu wertowalem gruby plik
papierow ktory podeslali mi przy jakiejs zmianie.

Data: 2010-11-10 07:40:49
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 10 Nov 2010 06:53:26 +0100, Włodziu napisał(a):

Czy oni tam jakoś weryfikują te podawane przez klienta numery kont?

Tak.

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

KK citu - opłaty rachunków kartą (weryfikacja nr konta)