KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)

Data: 2009-09-12 11:09:04
Autor: jerzy_p
KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)
szukam oferty kk:
- brak opłaty za wydanie lub zwolnienie z tej opłaty za aktywne korzystanie
- podglad via net
- cashback
- brak ubezpieczeń, opłaty za użytkowanie
- możliwość realizowania nadpłat w celu płatności większej kwoty niz limit

czy taka karta istnieje?

--
Pozdrawiam, j

Data: 2009-09-12 09:12:07
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-09-12, jerzy_p <jerzy_p@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

[...]

Zdefiniuj "aktywne korzystanie" i "podgląd via net", bo każdy ma trochę
inny zakres rozumienia tych pojęć. ;)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-09-12 11:14:57
Autor: jerzy_p
KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)
Zdefiniuj "aktywne korzystanie"
4-5 transakcji w tygodniu
ok.  1500-4000 PLN w m-cu

i "podgląd via net",
historia transakcji, bieżące zadłużenie, ewentualne blokady

bo każdy ma trochę
inny zakres rozumienia tych pojęć. ;)
proszę:)

--
Pozdrawiam, j

Data: 2009-09-12 09:25:46
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-09-12, jerzy_p <jerzy_p@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Zdefiniuj "aktywne korzystanie"
4-5 transakcji w tygodniu
ok.  1500-4000 PLN w m-cu

i "podgląd via net",
historia transakcji, bieżące zadłużenie, ewentualne blokady

Karta firmowa, czy osobista?

Zakładam, że osobista, więc chyba mimo wszystko najsensowniej będzie wybrać coś z tego (tak po prawdzie to nie znam więcej kart
z cashbackiem, więc stąd ograniczony wybór ;)

http://www.polbank.pl/karty-kredytowe/index.html

Wprawdzie podgląd będzie pewnie biedny (o ile jest do samej karty), ale jak np. możesz wziąć Polbank-Era, to masz bezpłatne powiadomienia SMSem. Plusem są bardzo korzystne kursy walut (AFAIK).

Alternatywą jest Alior Bank:

http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/karty_kredytowe

ale Ci raczej wymagają trochę papierków. Ja mam u nich konto i do mojej
debetówki MasterCard Paypass widać ładnie nawet poszczególne blokady. In minus należy wspomnieć, że Alior ma jakąś dziwną politykę blokowania
podejrzanych transakcji i jak ktoś dużo "od razu" używa karty to może
się zdziwić - paru grupowiczów wspomniało o blokowaniu karty.

http://www.gemoneybank.pl/pl/klienci_indywidualni/karty_kredytowe/karta_Gold/Program_AutoPlus.html

3% cashback "za paliwo", ale nie znam szczegółów i działania samej karty

Jest też karta Furora Lukas Banku, która daje niezłe rabaty, ale na różne sektory,
a nie na wszystko:

http://www.lukasbank.pl/oferta_karty_furora.asp

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-09-12 14:34:54
Autor: jerzy_p
KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)
Wojciechu, bardzo dziękuję za pomocna odpowiedź - poczytam.

--
Pozdrawiam, j

Data: 2009-09-12 17:32:03
Autor: MS
On 2009-09-12, jerzy_p <jerzy_p@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

[...]

Biedny to jest delikatne określenie. Widać tylko saldo karty i nic więcej. Żadnej historii operacji, żadnych wyciągów. Do tego twierdzą, że jest to saldo z ostatniego dnia roboczego, ale opóźnienie raczej wynosi dwa-trzy dni robocze.

ale jak np. możesz wziąć Polbank-Era, to masz bezpłatne powiadomienia SMSem. Plusem są bardzo korzystne kursy walut (AFAIK).

Skąd się wzięła plotka o korzystnych kursach walut w Polbanku?
Kurs sprzedaży euro, ostatni z piątku. Polbank 4,3606, Alior 4,3113, BZWBK 4,2775, DB 4,2693.

MS

Data: 2009-09-12 17:51:24
Autor: MarekZ
"MS" <shirowWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message news:1c2d.0000004c.4aabbef3newsgate.onet.pl...

Skąd się wzięła plotka o korzystnych kursach walut w Polbanku?
Kurs sprzedaży euro, ostatni z piątku. Polbank 4,3606, Alior 4,3113, BZWBK
4,2775, DB 4,2693.

Z praktyki. Dla kart są inne kursy.

Data: 2009-09-12 20:12:57
Autor: Robert Kois
Dnia Sat, 12 Sep 2009 17:32:03 +0200, MS napisał(a):

Skąd się wzięła plotka o korzystnych kursach walut w Polbanku?
Kurs sprzedaży euro, ostatni z piątku. Polbank 4,3606, Alior 4,3113, BZWBK 4,2775, DB 4,2693.

Bo karty są rozliczane po kursie visa/mc.

--
Kojer

Data: 2009-09-12 18:14:23
Autor: Mithos
Wojciech Bancer pisze:
[...]

Bez przesady z tymi papierkami. Ja ostatecznie przedstawiłem jedynie zaświadczenie o zarobkach (a dla limitu <10k PLN wystarczy oświadczenie).

Co do blokowani transakcji to fakt. Podobno bank o tym wie i nad tym pracuje (efektów brak).

--
Mithos

Data: 2009-09-12 11:11:09
Autor: K.Jolina
KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)
czy taka karta istnieje?

VW bank, było kilka postów niżej

jk

Data: 2009-09-12 11:15:30
Autor: jerzy_p
KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)
VW bank, było kilka postów niżej

dziękuję, przejrzę ofertę.

--
Pozdrawiam, j

Data: 2009-09-12 17:56:15
Autor: K.Jolina
KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)
VW bank, było kilka postów niżej

dziękuję, przejrzę ofertę.

Nie ma zaco

jkolina

Data: 2009-09-12 11:41:07
Autor: Michal
jerzy_p pisze:
[...]

Czemu nie Alior? Spełnia wszystkie warunki (ubezpieczenia są, ale w cenie no i raczej korzystne, bo chyba nie zależy Ci na braku ubezpieczeń , skoro można je mieć)?

Przy 1000zł na miesiąc karta jest za darmo, ma 1% cashbacku, nadpłata nad limit- tutaj się musisz dowiedizeć jakie są limity autoryzacyjne, ale sądzę, że nie ma z tym problemu.

Podgląd via net bardzo dobry i funkcjonalny

--
Michał

Data: 2009-09-12 11:41:22
Autor: Robert Wicik
Użytkownik "jerzy_p" <jerzy_p@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h8fofj$fhv$1achot.icm.edu.pl...
[...]

ING Visa lub Master Card - wystarczy 500zł miesięcznie, aby była bezpłatna.
PKO BP - trzeba 800zł/m-c, no i jest ubezp. chyba 0.06% od wydanej kwoty.
Podgląd w/w gdy dostęp do kont via net. W ING zdaje się bezpłatnie, w PKO może też coś bezpłatnie znajdzie.

Data: 2009-09-12 12:07:45
Autor: Pete
W dniu 12.09.09 11:41, Robert Wicik pisze:
UÂżytkownik "jerzy_p"<jerzy_p@poczta.onet.pl>  napisaÂł w wiadomoÂści
szukam oferty kk:
- brak opÂłaty za wydanie lub zwolnienie z tej opÂłaty za aktywne
korzystanie
- podglad via net
- cashback
- brak ubezpieczeĂą, opÂłaty za uÂżytkowanie
- mo¿liwoœÌ realizowania nadp³at w celu p³atnoœci wiêkszej kwoty niz limit

czy taka karta istnieje?

ING Visa lub Master Card - wystarczy 500zÂł miesiĂŞcznie, aby byÂła bezpÂłatna.
PKO BP - trzeba 800zÂł/m-c,

i cashback???

--
Pete

Data: 2009-09-12 12:44:07
Autor: Robert Wicik
Użytkownik "Pete" <nobody@nowhere.com> napisał w wiadomości news:h8frst$l05$2news.dialog.net.pl...
W dniu 12.09.09 11:41, Robert Wicik pisze:
czy taka karta istnieje?

ING Visa lub Master Card - wystarczy 500z3 miesiecznie, aby by3a bezp3atna.
PKO BP - trzeba 800z3/m-c,

i cashback???

Musisz sprawdzić, nie korzystałem z tego dobrodziejstwa, tak jak nie korzystam z podglądu on-line w przypadku tych kart. Do cash-u używam VE.

Data: 2009-09-12 10:51:58
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-09-12, Robert Wicik <rwicik@nsp.poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Musisz sprawdzić, nie korzystałem z tego dobrodziejstwa, tak jak nie korzystam z podglądu on-line w przypadku tych kart. Do cash-u używam VE.

Nie o ten cashback chodzi.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-09-12 12:52:45
Autor: Ra
jerzy_p pisze:
[...]

mam takie same wymagania. Co do wyboru tj polbank prestiżowa ale ja akurat nie chcę złotej karty albo alior który już raz mi odmówił wydania. Mógłbym co prawda przenieść dopiero co wyrobioną kk z mille ale nie chce mi się już drugi przechodzić przez ten proces

Data: 2009-09-12 10:58:24
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-09-12, Ra <aa@aa.com> wrote:

[...]

[...]

A co za różnica, jeśli można zapytać? Bo czasy kiedy złota karta cokolwiek znaczyła już dawno minęły.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-09-12 14:32:31
Autor: Ra
On 2009-09-12, Ra <aa@aa.com> wrote:

[...]

[...]

primo niekonieczne, jeżeli zdarza mi się coś kupować ze znajomymi to od czasu do czasu jednak jakiś komentarz słyszę
po drugie primo właśnie to że są szeroko dostępne to używanie takiej karty jest lekko obciachowe IMHO. Zeby nie było sam mam golda od citi i używam go w osiedlowym tesco gdzie mało kto płaci jakąkolwiek kartą. Mam wrażenie że wyglądam jak jakiś snob ;)
po trzecie primo w niedużych punktach gdzie właśnie stargowałem cenę albo w warsztacie samochodowym wolę jednak nie machać złotem bo następna naprawa może być droższa ;)

Data: 2009-09-12 12:41:31
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-09-12, Ra <aa@aa.com> wrote:

[...]

[...]

To masz nieciekawych znajomych. Z tendencjami do zawiści znaczy.

[...]

No uważaj bo kasjerka w tesco potrafi odróżnić czy plastik jest goldem, czy nie skoro nawet czasem nie potrafią sprawdzić, czy karta ma chipa,
tylko pchają w pasek...

po trzecie primo w niedużych punktach gdzie właśnie stargowałem cenę albo w warsztacie samochodowym wolę jednak nie machać złotem bo następna naprawa może być droższa ;)

To starguj jeszcze bardziej za płatność gotówką.

Pozostałe karty Polbanku też mają cashback. Chcesz mieć większy, weź golda i się pogódź z "minusami". Simple. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-09-12 14:51:58
Autor: Ra
On 2009-09-12, Ra <aa@aa.com> wrote:

[...]

[...]

nie to raczej w formie żartów

Pozostałe karty Polbanku też mają cashback. Chcesz mieć większy, weź golda i się pogódź z "minusami". Simple. :)

właśnie chyba tak zrobię

Data: 2009-09-12 12:54:14
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-09-12, Ra <aa@aa.com> wrote:

[...]

To masz nieciekawych znajomych. Z tendencjami do zawiści znaczy.

nie to raczej w formie żartów

To się zawsze tak zaczyna. W Polsce niewiele osób ma dystans do spraw związanych z pieniędzmi.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-09-12 15:50:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)

"Ra" h8fpbc$cq2$1@node1.news.atman.pl

po trzecie primo w niedużych punktach gdzie właśnie stargowałem cenę albo w warsztacie samochodowym wolę jednak nie machać złotem bo następna naprawa może być droższa ;)

Facet w sklepie rowerowym rozpytuje o tanie i dobre rowery, nakręca sprzedawcę
do udzielenia rabatu... Na samym końcu głupio pyta o to, czy zmieści ten rower
bez rozkładania w swojej nowej furgonetce Mercedesa... ;)

 -- Wie pan, kupiłem samochód, aby pojeździć rowerem; sąsiadów mam
    zazdrosnych, postanowiłem więc, iż nie będę się afiszował przed
 nimi rowerem... ;)

Ja, ze swoją złotą mam spokój, bo i tak każdy ;) wie o tym, że to
dodatkowa do czyjejś. (jest moja, nie dodatkowa, ale ludzie wierzą
w to, w co chcą wierzyć i dobrze im z tym; w ,,głębi serca'' prawdę
zazwyczaj znają, ale wolą wolą życie wiarą)

Data: 2009-09-12 15:43:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)

"Ra" h8fubb$g4b$1@node2.news.atman.pl

[...]

Ja w Alior:

 -- raz zapytałem o możliwość przeniesienia; zaproponowali wydanie nowej
 -- dwa razy udałem się do banku w celu otworzenia nowej
 -- dwa razy złożyłem wniosek via net

ale karty ich nie mam. :)

W tym czasie, gdy ubiegałem się o ich kartę, Mille dał mi kartę złotą z limitem 21900.
(więc teraz Alior mi nie da na pewno)

Data: 2009-09-12 10:42:30
Autor: szczurwa
KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)
On 12 Wrz, 15:43, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

W tym czasie, gdy ubiegałem się o ich kartę, Mille dał mi kartę złotą z limitem 21900.
(więc teraz Alior mi nie da na pewno)

No i git ! Olej aliora, w sumie to nieciekawa potwora...

Data: 2009-09-12 15:57:13
Autor: jerzy_p
KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)
(więc teraz Alior mi nie da na pewno)

zraziłem się do Aliora przy zakładaniu rachunku... niby herbatka, kawka... miło i sympatycznie Pani obiecuje, że sie dowie czy się da wydać kartę pod zabezpieczenie środków zamiast badania zdolności... ma dzwonić nastepnego dnia i... ciszaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

--
Pozdrawiam, j

Data: 2009-09-12 16:17:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)

"jerzy_p" h8g9bu$dl$1@achot.icm.edu.pl

[...]

Czy to jej wina, że masz cichy telefon? ;)

Data: 2009-09-12 16:40:10
Autor: jerzy_p
KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)
Czy to jej wina, że masz cichy telefon? ;)

:)

Jej wina, bo nie zadzwoniła.....

--
Pozdrawiam, j

Data: 2009-09-12 18:14:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)

"jerzy_p" h8gbsg$35f$1@achot.icm.edu.pl

Jej wina, bo nie zadzwoniła.....

A może dzwoniła, ale nie do Ciebie? Obiecała, że zadzwoni do Ciebie? ;)

Data: 2009-09-14 07:05:42
Autor: xbartx
Dnia Sat, 12 Sep 2009 11:09:04 +0200, jerzy_p napisał(a):

szukam oferty kk:
- brak opÂłaty za wydanie lub zwolnienie z tej opÂłaty za aktywne
korzystanie - podglad via net
- cashback
- brak ubezpieczeù, op³aty za u¿ytkowanie - mo¿liwoœÌ realizowania
nadpÂłat w celu pÂłatnoÂści wiĂŞkszej kwoty niz limit

czy taka karta istnieje?

Tak jak już Ci napisano, przy takich założeniach, masz wybór między Alior a Polbank Era. W jednym i drugim wyrobisz sobie zwolnienie z kk na luzie. Za i przeciw?

Alior - dobre www, gorsze przeliczniki, trudniej dostać (zaświadczenie prawie zawsze niezbędne >5k pln wtedy styka oświadczenie)
Polbank - słabe www, najlepsze w pl przeliczniki, łatwiej dostać do 5k pln tak jak w Aliorze oświadczenie a powyżej to nie wiem.

KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)