KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)

Data: 2009-09-12 11:41:22
Autor: Robert Wicik
KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)
Użytkownik "jerzy_p" <jerzy_p@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h8fofj$fhv$1achot.icm.edu.pl...
szukam oferty kk:
- brak opłaty za wydanie lub zwolnienie z tej opłaty za aktywne korzystanie
- podglad via net
- cashback
- brak ubezpieczeń, opłaty za użytkowanie
- możliwość realizowania nadpłat w celu płatności większej kwoty niz limit

czy taka karta istnieje?

ING Visa lub Master Card - wystarczy 500zł miesięcznie, aby była bezpłatna.
PKO BP - trzeba 800zł/m-c, no i jest ubezp. chyba 0.06% od wydanej kwoty.
Podgląd w/w gdy dostęp do kont via net. W ING zdaje się bezpłatnie, w PKO może też coś bezpłatnie znajdzie.

Data: 2009-09-12 12:07:45
Autor: Pete
W dniu 12.09.09 11:41, Robert Wicik pisze:
UÂżytkownik "jerzy_p"<jerzy_p@poczta.onet.pl>  napisaÂł w wiadomoÂści
szukam oferty kk:
- brak opÂłaty za wydanie lub zwolnienie z tej opÂłaty za aktywne
korzystanie
- podglad via net
- cashback
- brak ubezpieczeĂą, opÂłaty za uÂżytkowanie
- mo¿liwoœÌ realizowania nadp³at w celu p³atnoœci wiêkszej kwoty niz limit

czy taka karta istnieje?

ING Visa lub Master Card - wystarczy 500zÂł miesiĂŞcznie, aby byÂła bezpÂłatna.
PKO BP - trzeba 800zÂł/m-c,

i cashback???

--
Pete

Data: 2009-09-12 12:44:07
Autor: Robert Wicik
Użytkownik "Pete" <nobody@nowhere.com> napisał w wiadomości news:h8frst$l05$2news.dialog.net.pl...
W dniu 12.09.09 11:41, Robert Wicik pisze:
czy taka karta istnieje?

ING Visa lub Master Card - wystarczy 500z3 miesiecznie, aby by3a bezp3atna.
PKO BP - trzeba 800z3/m-c,

i cashback???

Musisz sprawdzić, nie korzystałem z tego dobrodziejstwa, tak jak nie korzystam z podglądu on-line w przypadku tych kart. Do cash-u używam VE.

Data: 2009-09-12 10:51:58
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-09-12, Robert Wicik <rwicik@nsp.poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Musisz sprawdzić, nie korzystałem z tego dobrodziejstwa, tak jak nie korzystam z podglądu on-line w przypadku tych kart. Do cash-u używam VE.

Nie o ten cashback chodzi.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl