KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)

Data: 2009-09-12 12:52:45
Autor: Ra
KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)
jerzy_p pisze:
szukam oferty kk:
- brak opłaty za wydanie lub zwolnienie z tej opłaty za aktywne korzystanie
- podglad via net
- cashback
- brak ubezpieczeń, opłaty za użytkowanie
- możliwość realizowania nadpłat w celu płatności większej kwoty niz limit

czy taka karta istnieje?

mam takie same wymagania. Co do wyboru tj polbank prestiżowa ale ja akurat nie chcę złotej karty albo alior który już raz mi odmówił wydania. Mógłbym co prawda przenieść dopiero co wyrobioną kk z mille ale nie chce mi się już drugi przechodzić przez ten proces

Data: 2009-09-12 10:58:24
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-09-12, Ra <aa@aa.com> wrote:

[...]

[...]

A co za różnica, jeśli można zapytać? Bo czasy kiedy złota karta cokolwiek znaczyła już dawno minęły.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-09-12 14:32:31
Autor: Ra
On 2009-09-12, Ra <aa@aa.com> wrote:

[...]

[...]

primo niekonieczne, jeżeli zdarza mi się coś kupować ze znajomymi to od czasu do czasu jednak jakiś komentarz słyszę
po drugie primo właśnie to że są szeroko dostępne to używanie takiej karty jest lekko obciachowe IMHO. Zeby nie było sam mam golda od citi i używam go w osiedlowym tesco gdzie mało kto płaci jakąkolwiek kartą. Mam wrażenie że wyglądam jak jakiś snob ;)
po trzecie primo w niedużych punktach gdzie właśnie stargowałem cenę albo w warsztacie samochodowym wolę jednak nie machać złotem bo następna naprawa może być droższa ;)

Data: 2009-09-12 12:41:31
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-09-12, Ra <aa@aa.com> wrote:

[...]

[...]

To masz nieciekawych znajomych. Z tendencjami do zawiści znaczy.

[...]

No uważaj bo kasjerka w tesco potrafi odróżnić czy plastik jest goldem, czy nie skoro nawet czasem nie potrafią sprawdzić, czy karta ma chipa,
tylko pchają w pasek...

po trzecie primo w niedużych punktach gdzie właśnie stargowałem cenę albo w warsztacie samochodowym wolę jednak nie machać złotem bo następna naprawa może być droższa ;)

To starguj jeszcze bardziej za płatność gotówką.

Pozostałe karty Polbanku też mają cashback. Chcesz mieć większy, weź golda i się pogódź z "minusami". Simple. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-09-12 14:51:58
Autor: Ra
On 2009-09-12, Ra <aa@aa.com> wrote:

[...]

[...]

nie to raczej w formie żartów

Pozostałe karty Polbanku też mają cashback. Chcesz mieć większy, weź golda i się pogódź z "minusami". Simple. :)

właśnie chyba tak zrobię

Data: 2009-09-12 12:54:14
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-09-12, Ra <aa@aa.com> wrote:

[...]

To masz nieciekawych znajomych. Z tendencjami do zawiści znaczy.

nie to raczej w formie żartów

To się zawsze tak zaczyna. W Polsce niewiele osób ma dystans do spraw związanych z pieniędzmi.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-09-12 15:50:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)

"Ra" h8fpbc$cq2$1@node1.news.atman.pl

po trzecie primo w niedużych punktach gdzie właśnie stargowałem cenę albo w warsztacie samochodowym wolę jednak nie machać złotem bo następna naprawa może być droższa ;)

Facet w sklepie rowerowym rozpytuje o tanie i dobre rowery, nakręca sprzedawcę
do udzielenia rabatu... Na samym końcu głupio pyta o to, czy zmieści ten rower
bez rozkładania w swojej nowej furgonetce Mercedesa... ;)

 -- Wie pan, kupiłem samochód, aby pojeździć rowerem; sąsiadów mam
    zazdrosnych, postanowiłem więc, iż nie będę się afiszował przed
 nimi rowerem... ;)

Ja, ze swoją złotą mam spokój, bo i tak każdy ;) wie o tym, że to
dodatkowa do czyjejś. (jest moja, nie dodatkowa, ale ludzie wierzą
w to, w co chcą wierzyć i dobrze im z tym; w ,,głębi serca'' prawdę
zazwyczaj znają, ale wolą wolą życie wiarą)

Data: 2009-09-12 15:43:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)

"Ra" h8fubb$g4b$1@node2.news.atman.pl

[...]

Ja w Alior:

 -- raz zapytałem o możliwość przeniesienia; zaproponowali wydanie nowej
 -- dwa razy udałem się do banku w celu otworzenia nowej
 -- dwa razy złożyłem wniosek via net

ale karty ich nie mam. :)

W tym czasie, gdy ubiegałem się o ich kartę, Mille dał mi kartę złotą z limitem 21900.
(więc teraz Alior mi nie da na pewno)

Data: 2009-09-12 10:42:30
Autor: szczurwa
KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)
On 12 Wrz, 15:43, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

W tym czasie, gdy ubiegałem się o ich kartę, Mille dał mi kartę złotą z limitem 21900.
(więc teraz Alior mi nie da na pewno)

No i git ! Olej aliora, w sumie to nieciekawa potwora...

Data: 2009-09-12 15:57:13
Autor: jerzy_p
KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)
(więc teraz Alior mi nie da na pewno)

zraziłem się do Aliora przy zakładaniu rachunku... niby herbatka, kawka... miło i sympatycznie Pani obiecuje, że sie dowie czy się da wydać kartę pod zabezpieczenie środków zamiast badania zdolności... ma dzwonić nastepnego dnia i... ciszaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

--
Pozdrawiam, j

Data: 2009-09-12 16:17:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)

"jerzy_p" h8g9bu$dl$1@achot.icm.edu.pl

[...]

Czy to jej wina, że masz cichy telefon? ;)

Data: 2009-09-12 16:40:10
Autor: jerzy_p
KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)
Czy to jej wina, że masz cichy telefon? ;)

:)

Jej wina, bo nie zadzwoniła.....

--
Pozdrawiam, j

Data: 2009-09-12 18:14:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)

"jerzy_p" h8gbsg$35f$1@achot.icm.edu.pl

Jej wina, bo nie zadzwoniła.....

A może dzwoniła, ale nie do Ciebie? Obiecała, że zadzwoni do Ciebie? ;)

KK... czy takie rzeczy tylko w Erze;)