KK/debetówka Maestro z dobrym przelicznikiem z EUR

Data: 2012-06-30 19:31:05
Autor:
KK/debetówka Maestro z dobrym przelicznikiem z EUR
Witam

Zostałem u¶wiadomiono, że w DE bez Maestro to słabo ;( Doradzcie gdzie po najniższych kosztach tak± zdobyć ?

Wyjazd na 2tyg do końca roku góra dwa takie, więc dużo "inwestować" w bank nie chcę

Data: 2012-06-30 15:08:24
Autor: Miernik
On Jun 30, 9:31 pm, " " <muste...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Zostałem u¶wiadomiono, że w DE bez Maestro to słabo ;(

Doradzcie gdzie po najniższych kosztach tak± zdobyć ?

Jedyna karta Maestro w EUR wydawan± przez polskie banki ma Millennium.

Koszt 1 EUR miesięcznie chyba.
Wypłata z bankomatu za granic± 2 EUR niezależnie od kwoty.

Podpięta bezpo¶rednio do konta EUR w Millennium (które trzeba założyć
przez Internet uprzednio założywszy złotówkowe w oddziale, inaczej
będzie opłata miesięczna za konto!).
Wszystko chyba da się zrobić w 1 dzień, a potem trzeba jeszcze do
oddziału z powrotem zamówić kartę, przy¶l± j± poczt±, mog± wysłać za
granicę.

Ja zamawiałem wysyłkę poczt± do Niemiec, i od dnia zamówienia w
oddziale w Polsce, do pojawienia się karty w skrzynce pocztowej w
Niemczech minęło dokładnie 13 dni.

Karta działa w Niemczech tam gdzie MasterCard nie działa, czyli w
tanich sklepach Lidl itp, praktycznie wszędzie działa, testowane.

Kursy dzięki tej karcie uzyskasz najlepsze, bo możesz wymieniać PLN na
EUR na http://www.walutomat.pl/ i oni maj± konto w Millennium i
wypłata EUR jest bez prowizji i trwa kilka minut tylko. Ewentualnie
http://www.pomaranczarnia.pl/ tez ma dobre kursy i konto w Millennium.

Data: 2012-07-01 10:31:16
Autor: Muster
Miernik <public@public.miernik.name> napisał(a):
On Jun 30, 9:31=A0pm, " " <muste...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> Zosta=B3em u=B6wiadomiono, =BFe w DE bez Maestro to s=B3abo ;(
>
> Doradzcie gdzie po najni=BFszych kosztach tak=B1 zdoby=E6 ?

Jedyna karta Maestro w EUR wydawan=B1 przez polskie banki ma Millennium.

a co¶ w złotówkach ale z dobrym kursem na EUR ( jak KK polbanku) ?

Koszt 1 EUR miesi=EAcznie chyba.
Wyp=B3ata z bankomatu za granic=B1 2 EUR niezale=BFnie od kwoty.

wymy¶liłem, że może jednak konto EUR w mbanku (za darmo prowadzenie, karta i wypłaty EUR za granic±) - s± kantory z darmowymi przelewami do mbank

Gdzie się da płacić KK polbanku - gdzie się nie da wypłacam z bankomatu z mbank

make sense ?

Data: 2012-07-01 04:21:39
Autor: Miernik
On Jul 1, 12:31 pm, " Muster" <muste...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> Jedyna karta Maestro w EUR wydawan=B1 przez polskie banki ma Millennium.

a co¶ w złotówkach ale z dobrym kursem na EUR ( jak KK polbanku) ?

Kiedy¶ słyszałem że złotówkowe Maestro Pekao SA ma równie dobre kursy,
ale nie wiem czy jeszcze, kiedy¶ o tym było na grupie. Spytaj jakiego¶
aktualnego użytkownika żeby przetestował.

Data: 2012-07-03 10:51:52
Autor: xbartx
KK/debetówka Maestro z dobrym przelicznikiem z EUR
Dnia Sun, 01 Jul 2012 10:31:16 +0000,  Muster napisaĹ‚(a):

> [...]

> Doradzcie gdzie po najni=BFszych kosztach tak=B1 zdoby=E6 ?

Jedyna karta Maestro w EUR wydawan=B1 przez polskie banki ma

a coś w złotówkach ale z dobrym kursem na EUR ( jak KK polbanku) ?

Koszt 1 EUR miesi=EAcznie chyba.
Wyp=B3ata z bankomatu za granic=B1 2 EUR niezale=BFnie od kwoty.

wymyśliłem, że może jednak konto EUR w mbanku (za darmo prowadzenie,
karta i wypłaty EUR za granicą) - są kantory z darmowymi przelewami do
mbank

Gdzie się da płacić KK polbanku - gdzie się nie da wypłacam z bankomatu
z mbank

make sense ?

No zawsze lepiej mieć dwie możliwości do wyboru niż jedną.
O mbanku i kantorach był w piątek post poczytaj:

--
xbartx

Data: 2012-06-30 22:18:28
Autor: RobertS
W dniu 2012-06-30 21:31, muster22@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
[...]

kk Polbanku (MasterCard) ma bdb przeliczniki, a jeżeli wystarczy debetówka to załóż sobie konto walutowe w BZWBK i wez do niego karte, transakcje rozliczane bezpo¶rednio w walucie

RobertS

Data: 2012-06-30 23:33:45
Autor: Sławek
KK/debetówka Maestro z dobrym przelicznikiem z EUR
Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jsnk5p$96p$1@inews.gazeta.pl...

Zostałem u¶wiadomiono, że w DE bez Maestro to słabo ;(

Dokładniej to:
1. bez Maestro wydanego w DE jest słabo
2. wcale nie tak słabo, nie demonizujmy

Doradzcie gdzie po najniższych kosztach tak± zdobyć ?

w DE

Wyjazd na 2tyg do końca roku góra dwa takie, więc dużo "inwestować" w bank nie
chcę

Niespecjalnie możesz więc się rozluĽnij...

-- Sławek

KK/debetówka Maestro z dobrym przelicznikiem z EUR