KK dla mnie

Data: 2011-03-02 23:53:37
Autor: muster
KK dla mnie
Co polecicie dla mnie.

Kredytówka z kart± dodatkow± (dla żony). Wył±cznie na potrzeby drobnych zakupów codzinnych tesco i podobne sklepki - limit więc duży nie potrzebny max 3-5k.
Ma być niedroga w utrzymaniu, mile widziany oczywi¶cie cashback. Fajnie by było jakie¶ ubezpieczenie od fraudów czy użycia przy kradzieży. Spłacać będe zawsze w terminie. Dobre Konto w mielle prawie by było dobre gdyby to nie była debetówka ;)

I pewnie głupie pytanie: czy s± karty które mog± wygenerować polecenie zapłacy do spłaty z konta w innym banku ?

Data: 2011-03-03 02:27:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK dla mnie

<muster@onet.pl> 2679.00000bd9.4d6eca71@newsgate.onet.pl

jakie¶ ubezpieczenie od fraudów czy użycia przy kradzieży

Ponoć od jakiej¶ kwoty (600 złotych?) zawsze odpowiada
bank, także wtedy, gdy przysięga, ;) że nie odpowiada za nic.

Data: 2011-03-03 09:05:27
Autor: Robert Wicik
KK dla mnie
Użytkownik  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:2679.00000bd9.4d6eca71@newsgate.onet.pl...
[...]

http://www.openonline.pl/kis/
Darmowa karta kredytowa, a do tego można założyć konto z kart± debetow± do wypłat z bankomatów.

Data: 2011-03-05 13:39:26
Autor: Zbigniew Demidowicz
KK dla mnie
Robert Wicik <rwicik@poczta.onet.pl> napisał(a):
http://www.openonline.pl/kis/
Darmowa karta kredytowa, a do tego ...

której *nie* dostaniesz, je¶li:
-  jeste¶ emerytem.
-  twoja emerytura to >1,5k PLN,
-  masz we Fajansie długotrwałe lokaty na >30k w sumie,
-  masz czyste konto w rejestrze zobowi±zań.

Pewnikiem Fajansi¶ci (i nie tylko oni) kalkuluj±, że emeryt to taki gostek, co duuużo czasu ma i z tego powodu nie będzie podatny na strzyżenie.  ;)

Data: 2011-03-07 15:26:07
Autor: Robert Wicik
KK dla mnie
Użytkownik "Zbigniew Demidowicz"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ikteee$a7s$1@inews.gazeta.pl...
[...]

Sami do mnie zadzwonili i wcisnęli tę kartę, choć na pocz±tku nie chciałem :)

Data: 2011-03-07 15:47:51
Autor: Maruda
KK dla mnie
W dniu 2011-03-05 14:39, Zbigniew Demidowicz pisze:

http://www.openonline.pl/kis/
Darmowa karta kredytowa, a do tego ...

której *nie* dostaniesz, je¶li:
Gówno, proszę Pana.

-  jeste¶ emerytem.
jestem
-  twoja emerytura to>1,5k PLN,
jest
-  masz we Fajansie długotrwałe lokaty na>30k w sumie,
mam
-  masz czyste konto w rejestrze zobowi±zań.
mam

I mam kartę KIS. Sami się napraszali, broniłem się, ale uległem.
Najtrudniej było udowodnić przychody :) Przyjęli wersję, że idę do oddziału, tam przed ja¶niepanemkonsultantem ¶ci±gam z innego banku historię mojego rachunku, a pan j± drukuje.
Skoro dożywotnio darmowa, bezcipowa, wrzucaj± cashback, to why-not?

Pewnikiem Fajansi¶ci (i nie tylko oni) kalkuluj±, że emeryt
to taki gostek, co duuużo czasu ma i z tego powodu nie będzie
podatny na strzyżenie.  ;)

Mam dużo czasu, sam aktywnie lokuję, przenoszę, czytam grupę, gram na giełdzie (także na kontraktach) i staram się "wszystko optymalizować".
Oczywi¶cie, zdarza mi się raz na parę lat zrobić czeski bł±d i przelać za-dużo (raz) lub za-mało (też raz) na kartę i wtedy mnie trochę strzygn±, ale nie rozpaczam.

--
Dziękuję.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-03-07 16:35:49
Autor: witrak()
KK dla mnie
Maruda wrote:
W dniu 2011-03-05 14:39, Zbigniew Demidowicz pisze:

http://www.openonline.pl/kis/
Darmowa karta kredytowa, a do tego ...

której *nie* dostaniesz, je¶li:
Gówno, proszę Pana.

Fe, trochę nieładnie pachnie...

[...]

A wygl±dałe¶ na marudę młodego pokolenia :-))
No, no ;-)

witrak()

Data: 2011-03-07 18:02:15
Autor: Zbigniew Demidowicz
KK dla mnie
@ Robert Wicik i Maruda

Wynika z tego, że macie obaj w OF farta, albo... tajemne s± u nich kryteria doboru kontrahentów w biznesie karcianym
(mimo wielce zachęcaj±cych reklamach KIS).

Jest to o tyle dziwne, bo te¶ciowi załatwili¶my KK w ci±gu 2 dni, w innym banku. W placówce prosili o dostarczenie dokumentu o wysoko¶ci emerytury. Wystarczył
im wyci±g przelewu z ZUSu, wydrukowany z RORu.

@ witrak()

Gówno, proszę Pana.
 Fe, trochę nieładnie pachnie...

:)

 A wygl±dałe¶ na marudę młodego pokolenia :-))

Też mi się takim jawiał czasem... :)

Data: 2011-03-07 21:30:05
Autor: witrak()
KK dla mnie
Zbigniew Demidowicz wrote:
[odpowiadaj±c też witrakowi() komentuj±cego list Marudy]

 A wygl±dałe¶ na marudę młodego pokolenia :-))

Też mi się takim jawiał czasem... :)

Prawda ?! :-)

Ale teraz wpadłem jeszcze na to, że być może pominęli¶my, zgodne z
wiekiem Marudy, elementarne skojarzenie: z gajowym Marud± :-)))

@Maruda: Więc jak - o to szło ?
:-)

Pozdr.

witrak()

Data: 2011-03-03 09:52:56
Autor: darnok
KK dla mnie
On 2011-03-02 23:53, muster@onet.pl wrote:
Co polecicie dla mnie.

[...]

Taka opcje daje BZWBK i Citi.

Odnosnie karty to ja mialem identyczna potrzebe jak ty - wzialem Citi ZTM - karte miejska (Warszawa) z dodatkowa.
- karty dozywotnio darmowe,
- mozna splacac poleceniem zaplaty,
- rachunki domowe platne przelewem karty z grace periodem,
- 10% rabatu na bilety okresowe kom miejskiej
- 1% kazdej transakcji do wykorzystania na zwrot oplaty za kupno biletu
- iPoda Shuffle dalo Citi w ramach promocji karty

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2011-03-03 20:37:38
Autor: Piotr
KK dla mnie
W dniu 2011-03-03 09:52, darnok pisze:

Odnosnie karty to ja mialem identyczna potrzebe jak ty - wzialem Citi
[..]
- mozna splacac poleceniem zaplaty,

Jak się to polecenie zapłaty aktywuje? Wła¶nie szukam w serwisie transakcyjnym, ale chyba mnie jaka¶ pomroczno¶ć jasna ;) dopadła bo nidzie tego nie mogę znaleĽć.

pozdrawiam

Data: 2011-03-03 21:35:46
Autor: mx
KK dla mnie
Jak się to polecenie zapłaty aktywuje? Wła¶nie szukam w serwisie transakcyjnym, ale chyba mnie jaka¶ pomroczno¶ć jasna ;) dopadła bo nidzie tego nie mogę znaleĽć.

Dzwonisz na Citi Line i mówisz o co chodzi. Przysyłaj± druczek, podpisujesz i odsyłasz. To wszystko. Działa.

Data: 2011-03-03 12:36:11
Autor: Rafal M
KK dla mnie
On 2 Mar, 23:53, mus...@onet.pl wrote:
Co polecicie dla mnie.

Kredyt wka z kart dodatkow (dla ony). Wy cznie na potrzeby drobnych zakup w
codzinnych tesco i podobne sklepki - limit wi c du y nie potrzebny max 3-5k.
Ma by niedroga w utrzymaniu, mile widziany oczywi cie cashback.

Polbank - cashback (od 0,5 do 0,9% zaleznie od typu karty), prosty do
spelnienia limit bezplatnosci, fajne kursy walut, calkiem ciekawe
ubezpieczenie Assistnace (2 zl mies).

KIS - bez cashbacku, ma Paypassa i jest bezplatna (bez zadnych
warunkow).

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-03-03 22:38:08
Autor: MichalL
KK dla mnie
I pewnie głupie pytanie: czy s± karty które mog± wygenerować polecenie zapłacy do
spłaty z konta w innym banku ?

Jeszcze BPH, ale odradzam bo to pierwszy bank który zmusił mnie do przesłania sprawy do Arbitra bankowego. A poszło wła¶nie o spłatę karty kredytowej za pomoca polecenia zapłaty z innego banku.

MichalL

Data: 2011-03-04 20:04:08
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
KK dla mnie
MichalL pisze:

I pewnie głupie pytanie: czy są karty które mogą wygenerować polecenie
zapłacy do
spłaty z konta w innym banku ?

Jeszcze BPH, ale odradzam bo to pierwszy bank który zmusił mnie do
przesłania sprawy do Arbitra bankowego. A poszło właśnie o spłatę karty
kredytowej za pomoca polecenia zapłaty z innego banku.

O! A mogę poprosić o szczegóły? Bo nie wiem, czy mam się z nimi procesować o kilkanaście złotych... :-)

--
MiCHA

Data: 2011-03-04 20:31:24
Autor: MarekZ
KK dla mnie
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ikrd38$etc$3@inews.gazeta.pl...

[...]

Ja uważam, że należy. W poniedziałek chyba w końcu się zbiorę żeby wysłać i opłacić wniosek do Arbitra. Ten bank obecnie kompletnie sobie nie radzi z niczym.

Data: 2011-03-04 23:09:44
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
KK dla mnie
MarekZ pisze:

[...]

Ja na razie się ograniczyłem do zaniesienia im wypowiedzenia. :-)

--
MiCHA

KK dla mnie