KK do płatności w walucie?

Data: 2014-11-13 12:33:20
Autor: RobertS
KK do płatności w walucie?
którą KK polecacie (nie debetówkę, bo z Alior Kantoru już mam);

KK chcę podpiąć pod AppStore, płacić na eBay, Amazon itp...

warunek konieczny to zwolnienie z opłaty min. na rok, żadnych ubezpieczeń itp...

oprocentowanie kredytu kartowego nieistotne

RobertS

Data: 2014-11-13 14:34:15
Autor: Forall
KK do płatności w walucie?
On 13.11.2014 12:33, RobertS wrote:
[...]

RobertS jakie wrażenia z użytkowania kantoru aliora? Opłaca się tam zakłądać konto i kartę do tego? Teraz używam kart prepaid z bzwbk... tylko problem jest taki, że jak tam już wpłynie kasa to ciężko ją jest wybrać.. i szukam innej darmowej alternatywy...

Data: 2014-11-13 15:04:56
Autor: Pawel Muszynski
KK do płatności w walucie?
W dniu 2014-11-13 o 14:34, Forall pisze:
[...]

Nie jestem RobrtS - ale Ci odpowiem - mam kartę USD i EUR w kantorze. USD używam do zakupów na AliExpress, a EUR do płacenia za hosting (co miesiąc) + wyjazdy za zachodnią granicę + czasem przelewy za granicę w EUR.
Jak dla mnie rewelacyjne - przelewy z Sync online i za free, przelewy do Sync online i za free.

Paweł

Data: 2014-11-13 18:16:09
Autor: For@ll
KK do płatności w walucie?
W dniu 2014-11-13 o 15:04, Pawel Muszynski pisze:
[...]

Nie jestem RobrtS - ale Ci odpowiem - mam kartÄ™ USD i EUR w kantorze.
USD używam do zakupów na AliExpress, a EUR do płacenia za hosting (co
miesiÄ…c) + wyjazdy za zachodniÄ… granicÄ™ + czasem przelewy za granicÄ™ w EUR.
Jak dla mnie rewelacyjne - przelewy z Sync online i za free, przelewy do
Sync online i za free.

Paweł
Dzięki Paweł za info, z tego co napisałeś konto walutowe masz w dawnym syncu a teraz t-mobile uslugi bankowe czy alior bank?

Data: 2014-11-13 18:37:50
Autor: mx
KK do p³atno¶ci w walucie?
On 13/11/2014 18:16, For@ll wrote:
Nie jestem RobrtS - ale Ci odpowiem - mam kartê USD i EUR w kantorze.
USD u¿ywam do zakupów na AliExpress, a EUR do p³acenia za hosting (co
miesi±c) + wyjazdy za zachodni± granicê + czasem przelewy za granicê w
EUR.
Jak dla mnie rewelacyjne - przelewy z Sync online i za free, przelewy do
Sync online i za free.

Pawe³
Dziêki Pawe³ za info, z tego co napisa³e¶ konto walutowe masz w dawnym
syncu a teraz t-mobile uslugi bankowe czy alior bank?

Ju¿ ja¶niej nie mo¿na! Nie trafi³e¶!
| Alior KANTOR |
''''''''''''''''
Przelew z/do TM Bankowe (i Alior te¿) free. Dalej z TM te¿ free wszêdzie. Z Kantora te¿ free wszêdzie ale to co tam kupi³e¶.

Data: 2014-11-14 08:13:58
Autor: Pawel Muszynski
KK do płatności w walucie?
W dniu 2014-11-13 o 18:16, For@ll pisze:
[...]

Konto walutowe (właściwie 2 + 2 karty - USD + EUR) mam w Alior Kantor. Mam tam też konto złotowe - z niego kupuje się walutę, na nie wracają złotówki po sprzedaży waluty.

Paweł

Data: 2014-11-13 19:43:11
Autor: Darek
KK do płatności w walucie?

[...]

No i można "podpiąć" Walutomat'a

Darek

Data: 2014-11-14 00:18:40
Autor: RobertS
KK do płatności w walucie?

przelewam do Alior Kantor kasÄ™ kupionÄ… na cinkciarzu

ps
jakiś pomysł na KK z dobrymi przelicznikami? pozbyłem się T-Mobile i szukam alternatywy

RobertS

Data: 2014-11-14 00:39:07
Autor: Imka
KK do płatności w walucie?
Dnia Fri, 14 Nov 2014 00:18:40 +0100, RobertS napisał(a):

przelewam do Alior Kantor kasÄ™ kupionÄ… na cinkciarzu

ps
jakiś pomysł na KK z dobrymi przelicznikami? pozbyłem się T-Mobile i szukam alternatywy

Obejrzyj niszowego Amexa w Millenium.
Wiem, wiem, nie wszędzie akceptują.
Jak na razie sprawdzony w funtach i €, miał najlepsze przeliczniki w
porównaniu z Citi Visa/Mastercard, Mille Visa, debetówka Meritum i
(zupełna egzotyka) prepaid Plus Banku.
U mnie awansował na #1 na wyjazdy.
No, do starego Polbanku mu daleko, ale w porównaniu z innymi jakie mam
wychodzi najlepiej.

--
Imka

Data: 2014-11-14 16:15:48
Autor: RobertS
KK do płatności w walucie?

Obejrzyj niszowego Amexa w Millenium.
Wiem, wiem, nie wszędzie akceptują.

AmEx w Mille, to już jakiś trop; macie inne propozycje?

RobertS

Data: 2014-11-15 00:42:46
Autor: xbartx
KK do płatności w walucie?
W dniu 14.11.2014 o 00:39, Imka pisze:

[...]

Z tego co pamiętam to amex miał niezłe kursy, tylko co z tego jak tym się prawie nigdzie zapłacić nie da. Może za wielką wodą w USA to tak ale reszta świata to raczej mocna egzotyka.

Xenocide

Data: 2014-11-14 00:17:04
Autor: RobertS
KK do płatności w walucie?

[...]

bardzo ok, do płatności w EUR karta w EUR, a do innych walut w USD

aby karta była bezpłatna min. 1 operacja bezgotówkowa w roku, do tego jedną wypłatę z bankomatu w miesiącu masz gratis

sprawdzałem przy płatnościach w EUR, CZK i DKK

RobertS

Data: 2014-11-14 21:03:53
Autor: Akarm
KK do p³atno¶ci w walucie?
W dniu 2014-11-14 o 00:17, RobertS pisze:
aby karta by³a bezp³atna min. 1 operacja bezgotówkowa w roku

Kiedy to zmienili? Czy to tylko dla nowych? Bo nie dosta³em ¿adnej informacji o zmianie, nie chce mi siê teraz szukaæ w regulaminach.
Kiedy ja podpisywa³em umowê, wystarczy³o w ci±gu pó³ roku wykonaæ transakcjê z u¿yciem takiej karty.
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2014-11-14 22:24:27
Autor: darnok
KK do p³atno¶ci w walucie?
On 2014-11-14 21:03, Akarm wrote:
[...]

Przelecia³em TOiP i regulamin i nie widze zeby warunki sie zmienily.
Nadal nie ma warunku 1 transakcji na rok, jest tylko warunek wykonania pierwszej transakcji w ciagu pol roku od wydania lub do momentu zamkniecia (co pierwsze) - inaczej 15zl.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2014-11-14 22:26:22
Autor: RobertS
KK do p³atno¶ci w walucie?

[...]

napisa³em z pamiêci, wystarczy jedna transakcja na pocz±tku i nie bêdzie ju¿ ¿adnych op³at?

mog³em siê pomyliæ...

RobertS

Data: 2014-11-14 23:48:27
Autor: darnok
KK do p³atno¶ci w walucie?
On 2014-11-14 22:26, RobertS wrote:

[...]

tak,
jest tylko warunkowa oplata za wydanie.

Data: 2014-11-15 00:44:15
Autor: xbartx
KK do płatności w walucie?
W dniu 14.11.2014 o 00:17, RobertS pisze:

bardzo ok, do płatności w EUR karta w EUR, a do innych walut w USD

Do innych walut prócz GBP, bo tutaj płacąc kartą USD można się lekko rozczarować ;)

Xenocide

Data: 2014-11-15 21:48:24
Autor: gral
KK do płatności w walucie?
W dniu 2014-11-15 00:44, xbartx pisze:
W dniu 14.11.2014 o 00:17, RobertS pisze:

bardzo ok, do płatności w EUR karta w EUR, a do innych walut w USD

Do innych walut prócz GBP, bo tutaj płacąc kartą USD można się lekko
rozczarować ;)

A propos dobrych kart do płacenia w walutach... Przyszła kryska na matyska? :)

http://samcik.blox.pl/2014/11/Zamienili-darmowe-ubezpieczenie-na-platne-Zlamali.html

Data: 2014-11-17 11:25:07
Autor: Pete
KK do płatności w walucie?
W dniu 2014-11-15 o 21:48, gral pisze:
[...]

Jaka kryska? Klient zyskał tyle, że zamknęli kartę?
JA to zrobiłem bez pisania do Samcika. :P

--
Pete

Data: 2014-11-17 17:57:02
Autor: RobertS
KK do płatności w walucie?

Jaka kryska? Klient zyskał tyle, że zamknęli kartę?
JA to zrobiłem bez pisania do Samcika. :P

zrobiłem dokładnie to samo, zapytałem czy mogę NIE korzystać z tego ubezpieczenia - nie da się więc wypowiedziałem w oddziale umowę, a dzisiaj........przysłali mi nową kartę

muszę sprawdzić czy udało mi się skutecznie rachunek karty zakmnąć czy może również i mnie przyda się jakaś reklamacja

w związku z powyższym szukam alternatywy w postaci innej KK z dobrymi przelicznikami

RobertS

Data: 2014-12-10 18:23:56
Autor: 666
KK do płatności w walucie?
Przecież są karty w gbp (przykładowo mc w bzwbk).

-- -- -
Do innych walut prócz GBP, bo tutaj płacąc kartą USD można się lekko rozczarować

Data: 2014-12-10 18:20:20
Autor: 666
KK do płatności w walucie?
PodepnÄ™ siÄ™ do pytania.
Czy kantorówka aliora jest lepsza niz mc dolarowa bzwbk (koszt $10 rocznie, dałoby się przełknąć)?

-- -- -
RobertS jakie wrażenia z użytkowania kantoru aliora?
Opłaca się tam zakładać konto i kartę do tego?

Data: 2014-12-11 17:51:04
Autor: xbartx
KK do płatności w walucie?
W dniu 10.12.2014 o 18:20,  666 pisze:
PodepnÄ™ siÄ™ do pytania.
Czy kantorówka aliora jest lepsza niz mc dolarowa bzwbk (koszt $10
rocznie, dałoby się przełknąć)?

Zdecydowanie lepsze jest Alior kantor - raz że darmowa po wykonaniu jednej transakcji w przeciągu bodajże 3/6 m-c od aktywacji, dwa że przeliczana jest z innej waluty (poza EUR i GBP) bezpośrednio przez kursy MC na USD.

Xenocide

KK do płatności w walucie?