KK eurobanku premium club

Data: 2010-01-16 23:33:29
Autor: Anna
KK eurobanku premium club
witam

wiem że w zeszłym roku w zależności od karty dawali chyba 3000 czy 5000 pkt
premium club

chciałam sprawdzic czy teraz tj. w 2010 r. jest taka promocja ale na ich
stronie wisi stary regulamin

ktoś może wie czy daja teraz jakies punkty za wyrobienie u nich tej karty?

Data: 2010-01-17 08:05:43
Autor: xbartx
KK eurobanku premium club
Dnia Sat, 16 Jan 2010 23:33:29 +0100, Anna napisał(a):

[...]

Już raz zadałaś pytanie i nikt nie odpowiedział, więc może zadzwoń, napisz, przejdź się do banku i się dowiedz skoro tak Ciebie to interesuje.

--
xbartx

Data: 2010-01-17 17:51:52
Autor: Szymon
KK eurobanku premium club
Użytkownik "Anna" <anrobak@o2.pl> napisał w wiadomości news:hitf0p$nb6$1mx1.internetia.pl...
[...]

Do końca stycznia jest promocja. Za wydanie 2000zł dają 8000pkt i co ciekawe i na kartę główną i dodatkową. Tym sposobem mi już naliczyli 16.000pkt.

Data: 2010-01-17 23:25:51
Autor: Anna
KK eurobanku premium club
masz jakis link albo coś

za wydanie 2000 zł ale kiedy w jakim okresie?

Data: 2010-01-18 02:00:45
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
KK eurobanku premium club
On 17 Sty, 23:25, "Anna" <anro...@o2.pl> wrote:
masz jakis link albo coś

za wydanie 2000 zł ale kiedy w jakim okresie?

Od 1 listopada 2009 do 31 stycznia 2010.

Data: 2010-01-18 14:54:11
Autor: Lukasz, sq2dyl
KK eurobanku premium club
W dniu 2010-01-18 11:00, krzysztof_krawczyk@gazeta.pl pisze:
On 17 Sty, 23:25, "Anna" <anro...@o2.pl> wrote:
masz jakis link albo coś

za wydanie 2000 zł ale kiedy w jakim okresie?

Od 1 listopada 2009 do 31 stycznia 2010.

Gdzie jest info o tej promocji?

--
Łukasz

Data: 2010-01-18 06:38:39
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
KK eurobanku premium club
On 18 Sty, 14:54, "Lukasz, sq2dyl" <sq2...@poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 2010-01-18 11:00, krzysztof_krawc...@gazeta.pl pisze:

> Od 1 listopada 2009 do 31 stycznia 2010.

Gdzie jest info o tej promocji?

--
Łukasz

Na stronie Premium Club, po zalogowaniu się na konto, w zakładce
promocje dla ciebie.

Data: 2010-01-18 20:29:32
Autor: Anna
KK eurobanku premium club
niestety nieprawda w zakładce promocje dla ciebie brak jest jakichkolwiek promocji

niemożliwe żeby tam to było

Data: 2010-01-18 11:51:24
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
KK eurobanku premium club
On 18 Sty, 20:29, "Anna" <anro...@o2.pl> wrote:
niestety nieprawda w zakładce promocje dla ciebie brak jest jakichkolwiek
promocji

niemożliwe żeby tam to było

To w takim razie promocja jest widoczna po zalogowaniu na stronie
www.premiumclub.pl w zakładce "promocje dla mnie".
Zarzucisz mi teraz kłamstwo?

Data: 2010-01-18 20:32:02
Autor: Tomek
KK eurobanku premium club
On 18.01.2010 20:29, Anna wrote:

> [...]
promocje dla ciebie.

> niestety nieprawda w zakładce promocje dla ciebie brak jest

Może Ciebie nie obejmuje ta promocja?

Data: 2010-01-19 08:48:00
Autor: Lukasz, sq2dyl
KK eurobanku premium club
W dniu 2010-01-18 15:38, krzysztof_krawczyk@gazeta.pl pisze:
[...]

Oki... czyli promocja "dla wybranych".

Dzięki za info.

--
Łukasz

Data: 2010-01-19 16:40:22
Autor: dwr
KK eurobanku premium club
Lukasz, sq2dyl pisze:
[...]

Dokładniej mówiąc to była (bo czasu dla nowych już nie ma) promocja dla obecnych klientów. Pewnie jakby się zdążyło teraz aktywować kartę i wydać odpowiednie kwoty to by się jeszcze załapało na 5000/8000 pkt.

KK eurobanku premium club