KK eurobanku premium club

Data: 2010-01-17 08:05:43
Autor: xbartx
KK eurobanku premium club
Dnia Sat, 16 Jan 2010 23:33:29 +0100, Anna napisał(a):

witam

wiem że w zeszłym roku w zależności od karty dawali chyba 3000 czy 5000
pkt premium club

chciałam sprawdzic czy teraz tj. w 2010 r. jest taka promocja ale na ich
stronie wisi stary regulamin

ktoś może wie czy daja teraz jakies punkty za wyrobienie u nich tej
karty?

Już raz zadałaś pytanie i nikt nie odpowiedział, więc może zadzwoń, napisz, przejdź się do banku i się dowiedz skoro tak Ciebie to interesuje.

--
xbartx

KK eurobanku premium club