KK furora lukas - opłata za przedłużenie

Data: 2009-10-15 10:01:02
Autor: Aicha
KK furora lukas - opłata za przedłużenie
Umowa o kartę została podpisana 14.10 ub. roku, wyciąg generuje się
17-go. Czy ktoś wie, kiedy mogę się spodziewać naliczenia opłaty za
przedłużenie ważności karty - za 2 dni, na koniec miesiąca czy 17
listopada?

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-10-15 11:14:55
Autor:
KK furora lukas - opłata za przedłużenie
zrezygnuj z tego gówna

to chyba najdroższa karta na rynku - i żadne 5 % w marketach w weekendy nie
zrekompensuje ci tego

Data: 2009-10-15 17:09:58
Autor: Aicha
KK furora lukas - opłata za przedłużenie
Użytkownik <wiesian@NOSPAM.gazeta.pl> napisał:

zrezygnuj z tego gówna

Dzięki za merytoryczną odpowiedź :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-10-15 17:23:53
Autor: Aicha
Użytkownik "Aicha" napisał:

Użytkownik <wiesian@NOSPAM.gazeta.pl> napisał:

> zrezygnuj z tego gówna

Dzięki za merytoryczną odpowiedź :)

BTW, dlaczego zakładasz, że jak 80% gospodyń domowych nieterminowo
spłacam zadłużenie? Przez rok rozłożyłam na raty jedną płatność
bezgotówkową, nb spłaciłam te raty o miesiąc wcześniej.

--
Pozdrawiam - Aicha

Data: 2009-10-18 18:49:02
Autor: Aicha
Użytkownik "Aicha" napisał:

[...]

Odpowiadam sama sobie (dla potomności;)) - została naliczona 17
października.

--
Pozdrawiam - Aicha

KK furora lukas - opłata za przedłużenie