KK gdzie przenieść kartę z zadłużeniem

Data: 2009-05-03 15:13:09
Autor: Paul
KK gdzie przenieść kartę z zadłużeniem
Witam,

Czy 3 miesiące z 0% oprocentowaniem w mBanku to najlepsza oferta??
Jak wygląda proces? Czy wyciągi ze starej karty wystarczą?

Paul.

Data: 2009-05-03 15:26:34
Autor: Mithos
Paul pisze:
Czy 3 miesiące z 0% oprocentowaniem w mBanku to najlepsza oferta??

W Multibanku masz 9,9% przez rok, a w Millennium 9,9% do czas aż spłacisz całość zadłużenia. Efektywnie może ty wyjść korzystniej niż mBankowe 0% przez 3 miesiące.

Jak wygląda proces? Czy wyciągi ze starej karty wystarczą?

Jeśli nie masz czegoś złego w BIK, wyciągi nie zawierają nieciekawych danych i posiadasz odpowiedni dla limitu dochód to powinno być ok.

--
Mithos

Data: 2009-05-03 18:45:56
Autor: norman

Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:gtk62j$hmm$2news.onet.pl...

W Multibanku masz 9,9% przez rok, a w Millennium 9,9% do czas aż spłacisz całość zadłużenia. Efektywnie może ty wyjść korzystniej niż mBankowe 0% przez 3 miesiące.

Spróbuj Mastercard DnB Nord - 10,5% na stałe.

Data: 2009-05-05 11:45:33
Autor: Jacek Erazmus
On 3 Maj, 15:13, "Paul" <USUŃTOp...@gazeta.plUWAGA> wrote:
Witam,

Czy 3 miesiące z 0% oprocentowaniem w mBanku to najlepsza oferta??
Jak wygląda proces? Czy wyciągi ze starej karty wystarczą?

To  niezła oferta . Możesz też skorzystać z oferty PKO BP :

Dzięki usłudze Balance Transfer w PKO Banku Polskim każdy klient
posiadający kartę kredytową innego banku może teraz zamienić ją na
kartę kredytową PKO BP na korzystnych warunkach. Promocja trwa do 30
czerwca.
Klienci, którzy w okresie promocji spłacą zadłużenie w innym banku
kartą kredytową PKO BP uzyskają oprocentowanie wynoszące 6% przez 9
miesięcy od wydania karty. Klienci mają też szansę skorzystać z
wyższego limitu, sięgającego nawet 120% kwoty limitu kredytowego
przyznanego w poprzednim banku.

Dzięki tej promocji karta kredytowa PKO Banku Polskiego staje się
tanim źródłem finansowania. Jej posiadacz nawet przez 55 dni może
korzystać z nieoprocentowanego kredytu, po osiągnięciu określonej
wartości operacji nie ponosi opłaty rocznej za korzystanie z karty, a
teraz korzysta także z niskiego oprocentowania kredytu na karcie.

Aby otrzymać kartę kredytową PKO BP na promocyjnych warunkach należy
do wniosku o jej wydanie dołączyć zestawienie operacji lub wydruk
zawierający informacje o operacjach dokonanych przy użyciu karty
kredytowej innego banku z trzech ostatnich cykli rozliczeniowych albo
pozytywną opinię z tego banku.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-05-05 20:47:11
Autor: RobertS
[...]

PKO BP...no kto by się spodziewał ;-)

RobertS

Data: 2009-05-05 11:51:36
Autor: Jacek Erazmus
On 5 Maj, 20:47, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]

> posiadający kartę kredytową innego banku może teraz zamienić ją na
> kartę kredytową PKO BP na korzystnych warunkach. Promocja trwa do 30

Też przeżyłem shock :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-05-05 20:52:11
Autor: Mithos
RobertS pisze:
PKO BP...no kto by się spodziewał ;-)

A jakieś pół roku temu chcieli zaświadczenie o zarobkach przy przenoszeniu. To się zmieniło ?

--
Mithos

Data: 2009-05-05 20:53:38
Autor: Mithos
Jacek Erazmus pisze:
To  niezła oferta . Możesz też skorzystać z oferty PKO BP :

A czy do tej karty nie jest obligatoryjne jakieś PŁATNE ubezpieczenie ?

--
Mithos

Data: 2009-05-05 20:57:08
Autor: Mithos
Mithos pisze:
A czy do tej karty nie jest obligatoryjne jakieś PŁATNE ubezpieczenie ?

Znalazłem :

Obligatoryjne ubezpieczenie spłaty kredytu na wypadek śmierci lub trwałej niezdolności do pracy lub utraty pracy - 0,06 % wartości kwoty zadłużenia w dniu rozliczenia.

--
Mithos

Data: 2009-05-05 21:05:12
Autor: RobertS
Mithos pisze:
Mithos pisze:
[...]

ile to wychodzi? 60gr od 1000 zł?

RobertS

Data: 2009-05-05 21:07:18
Autor: Mithos
RobertS pisze:
ile to wychodzi? 60gr od 1000 zł?

Wychodzi na to, że tak.

Ale są również inne kwiatki :

Opłata za wydanie karty albo za każdy następny rozpoczęty 12-miesięczny okres ważności karty
Uwaga:
Opłata pobierana jest po upływie 12 miesięcy, a także w przypadku wcześniejszej rezygnacji klienta z karty, tj. przed upływem 12 miesięcy

Czyli jeśli nie wykręcisz limitu to przynajmniej raz opłatę za kartę poniesiesz, nawet jak ją zamkniesz przed upływem roku. W dodatku limity średnio fajne i nie są rozliczane rocznie, a miesięcznie.

--
Mithos

KK gdzie przenieść kartę z zadłużeniem