[Polbank] KK - kiedy księgowanie spłat

Data: 2010-03-12 14:45:51
Autor: Kamil Jońca
[Polbank] KK - kiedy księgowanie spłat

Nie znalazłem w archiwum (może słabo szukałem) Jak szybko polbank księguje spłatę karty kredytowej?
a) na koniec dnia?
b) po tygodniu?
c) natychmiast po przyjściu przelewu (ale przelewu wysłanego 1. sesją
nie widzę)
KJ

Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie
jest podlaczany do wyrzutni rakiet?

Data: 2010-03-12 13:52:34
Autor: xbartx
Dnia Fri, 12 Mar 2010 14:45:51 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

[...]

Ja na zwykłym rachunku księgowanie pierwszej widzę czasami grubo po 15.00

Data: 2010-03-12 14:54:52
Autor: Robert Kois
[...]

Księguje od razu, ale zwykle zobaczysz dopiero następnego dnia
(przynajmniej tak było kiedyś). Automatyczną spłatę z mocnooszczędzającego
widzę od razu i na koncie i na saldzie/wyciągu karty.

--
Kojer

Data: 2010-03-12 14:23:32
Autor: lukasm
[Polbank] KK - kiedy księgowanie_spłat

Jesli mam spłatę kk na 30., to kiedy mogę najpóźniej puścić przelew z innego banku - czy pierwsza sesja elixiru w tym dniu wystarczy? Jak to jest w praktyce? I  pytanie trochę z innej beczki - czy jesli termin spłaty przypada na dzień wolny, to płatność ma być w ostatni czy  następny dzień roboczy?

Data: 2010-03-12 15:35:00
Autor: Kamil Jońca
"lukasm" <lukasm1@WYTNIJ_TOo2.pl> writes:

[...]

Jeśli, masz termin przypadający na dzień wolny od pracy to (KC) możesz
spłacić następnego dnia (i dalej rekurencyjnie). Uwaga#1: sobota _nie_ jest dniem ustawowo wolnym od pracy.
Uwaga#2: czasami w umowie jest napisane (niefortunnie IMO), "jeśli
termin przpada na dzień wolny od pracy, to płatnośc należy uregulować
ostatniego dnia roboczego przed tym dniem" - wtedy ja bym nie ryzykował,
bo (znowu IMO) tutaj termin przypada na "ostatni dzień roboczy przed
...."
KJ

The only thing worse than X Windows: (X Windows) - X

Data: 2010-03-12 14:52:30
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 12 Mar 2010 15:35:00 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

[...]

Chyba że strony umówiły się inaczej. Niektóre banki umawiają się inaczej.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[reklama] dobry fotograf w mieście Wrocław ==> http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-03-12 15:42:42
Autor: L
[Polbank] KK - kiedy księgowanie spłat
podepnę się pod temat.

Założyłem KK żonie ale ona nie ma konta w Polbanku tylko ja mam.
W jaki sposób mogę sprawdzić jej saldo KK ?
Da się przez internet ?

Data: 2010-03-12 15:54:28
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 12 Mar 2010 15:42:42 +0100, L napisał(a):

podepnę się pod temat.

Założyłem KK żonie ale ona nie ma konta w Polbanku tylko ja mam.
W jaki sposób mogę sprawdzić jej saldo KK ?
Da się przez internet ?

Niech żona się przejdzie do oddziału (bo jak rozumiem to ona jest
właścicielem karty) i poprosi o założenie dostępu do bankowości
internetowej. Dostanie kopertę z hasłami, transakcje widać od wygenerowania
pierwszego wyciągu (z opóźnieniem jednego, 2 dni) przynajmniej tak z
doświadczenia wynika. Blokad nie widać.

--
Kojer

Data: 2010-03-12 15:10:45
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 12 Mar 2010 15:54:28 +0100, Robert Kois napisał(a):

[...]

Jeśli zdanie "założyłem KK żonie" oznacza kartę dodatkową, to oczywiście, że karta dodatkowa widoczna jest w panelu głównego użytkownika.
Bo poza tym nie wiem jak można komuś założyć kartę ;-)

Data: 2010-03-12 16:20:50
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 12 Mar 2010 15:10:45 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

Normalnie, wypełnić za nią wniosek, a ona tylko podpisała przy kurierze ;).

--
Kojer

Data: 2010-03-14 03:44:35
Autor: L

Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomości news:13wg3bxmxy5so$.dlgkojer.kojer...
[...]

,

No właśnie tak było ;-)
To nie jest dodatkowa karta bo ja KK nie mam ........brakuje mi do 1200zł/mies ...........ech .......... moja renta za mała :-((

Data: 2010-03-14 10:03:05
Autor: Robert Kois
Dnia Sun, 14 Mar 2010 03:44:35 +0100, L napisał(a):

[...]

No to wizyta żony w oddziale, albo zadzwonić na infolinię, może da się to
załatwić pocztą/kurierem.

--
Kojer

Data: 2010-03-12 16:10:11
Autor: Pete
W dniu 12.03.10 15:35, Kamil Jońca pisze:
[...]

_ustawowo_

wolny od pracy to (KC) możesz
> spłacić następnego dnia (i dalej rekurencyjnie).

--
Pete

Data: 2010-03-13 13:36:54
Autor: Tolek
On 2010-03-12 15:23, lukasm wrote:

[...]
1) nigdy nie spotkalem sie, zeby splata wypadała na dzień wolny. Na wyciągu masz zawsze dzień spłaty dostosowany do dni roboczych w tygodniu.
2) Wystarczy, że puścisz przelew tego dnia. (nie wiem którą sesją, bo zawsze ustawiam przelew wcześniej więc idzie pierwszą sesją)

T.

Data: 2010-03-13 15:54:48
Autor: witrak()
On 2010-03-13 13:36, Tolek wrote:
On 2010-03-12 15:23, lukasm wrote:

[...]

Bo pewnie miałeś dotąd jedną KK :-)

Tak robi wielu wystawców kart, np. GE (obecnie BPH).

witrak()

Data: 2010-03-14 10:38:49
Autor: Tolek
On 2010-03-13 15:54, witrak() wrote:
Bo pewnie miałeś dotąd jedną KK :-)

Tak robi wielu wystawców kart, np. GE (obecnie BPH).

witrak()
eee, a czy my nie mówimy o Polbanku? Tak, w Mille wypada mi często spłata w soboty, ale to już by był OT :)

T.

Data: 2010-03-14 20:50:56
Autor: Kamil Jońca

On 2010-03-12 15:23, lukasm wrote:

[...]
Na pewno robił tak Mille, dawno temu zdarzyło mi się przy karcie bzwbk,
ale później zmienili. KJ

"Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

Data: 2010-03-12 19:07:09
Autor: J_K_K
Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomości news:8kx3hqy3xfh1$.dlgkojer.kojer...
Automatyczną spłatę z mocnooszczędzającego
widzę od razu i na koncie i na saldzie/wyciągu karty.

Może dlatego, że to kosztuje ;-) ?

Pzdr

JKK

Data: 2010-03-12 20:31:09
Autor: J_K_K

Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomości news:1qzpcytnh8xrs.dlgkojer.kojer...
[...]

Czyli nie traktują tego jako stałego zlecenia wewnętrznego ?
Czy wykorzystujesz 1 bezpłatny przelew w miesiącu ?

Pzdr

JKK

Data: 2010-03-13 08:58:27
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 12 Mar 2010 20:31:09 +0100, J_K_K napisał(a):

[...]

Przelewy wewnętrzne są darmowe. Pomyliło ci się z "Rachunkiem Premiowanym".

--
Kojer

Data: 2010-03-13 08:52:06
Autor: Olgierd
Dnia Sat, 13 Mar 2010 08:58:27 +0100, Robert Kois napisał(a):

Czyli nie traktują tego jako stałego zlecenia wewnętrznego ? Czy
wykorzystujesz 1 bezpłatny przelew w miesiącu ?

Przelewy wewnętrzne są darmowe. Pomyliło ci się z "Rachunkiem
Premiowanym".

A w ogóle to są nowości w systemie ;-)

--
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wrocław? tylko http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-03-13 11:20:46
Autor: Robert Kois
Dnia Sat, 13 Mar 2010 08:52:06 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

Chwilowo nieczynne ;).

--
Kojer

Data: 2010-03-13 02:40:16
Autor: Erazmus
Polbank rewolucja
On 13 Mar, 11:20, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:

> A w ogóle to są nowości w systemie ;-)

Chwilowo nieczynne ;).

Już czynne :) Od dziś Polbank dokonał prawdziwej rewolucji -
wprowadził akceptacje przelewów za pomocą smsów :)

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-03-13 09:51:56
Autor: J_K_K

Użytkownik "Robert Kois" <kojer@hell.pl> napisał w wiadomości news:1o92xidait06r$.dlgkojer.kojer...
[...]

Przelew wewnętrzny i owszem jest (był ?) darmowy.
Ale stałe zlecenie wewnętrzne dla Mocno Oszczędzającego - brak takiej funkcjonalności.
1 bezpłatna wypłata środków w miesiącu.
Sprawdź aktualnę tabelę opłat.

Pzdr

JKK

Data: 2010-03-13 11:20:10
Autor: Robert Kois
Dnia Sat, 13 Mar 2010 09:51:56 +0100, J_K_K napisał(a):

[...]

Jest.

Ale stałe zlecenie wewnętrzne dla Mocno Oszczędzającego - brak takiej funkcjonalności.

Czyli realizują coś czego nie ma ;)

1 bezpłatna wypłata środków w miesiącu.

A to gdzie wyczytałeś?

Sprawdź aktualnę tabelę opłat.

Mam ją przed sobą. Automatyczna spłata KK nie jest ujęta w tabeli czyli
jest za darmo.

--
Kojer

[Polbank] KK - kiedy księgowanie spłat