KK - limit a przychody

Data: 2012-04-24 11:47:10
Autor: W
KK - limit a przychody
Witam,
o jaki limit względem przychodów (wielokrotność) można relatywnie bezpiecznie wnioskować żeby zminimalizować szansę odrzucnia wniosku?

w.

Data: 2012-04-24 17:44:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK - limit a przychody

"W" XnsA03F8B9766050wuathome@at.home

o jaki limit względem przychodów (wielokrotność) można relatywnie
bezpiecznie wnioskować żeby zminimalizować szansę odrzucnia wniosku?

Gdy ja złożyłem wniosek o zamknięcie KK w mBanku, mBank w odpowiedzi
zaproponował mi zwiększenie limitu. W odpowiedzi -- zastrzegłem kartę.
W 3 dni później mBank przysłał m@il, w którym przyznał, iż przyjął do
swej wiadomości wniosek o zamknięcie karty.

W kiosku powiedziano mi, że mam zadzwonić i zgłosić chęć wypowiedzenia KK,
po czym mBank przyśle mi coś, co mam podpisać i wysłać listem poleconym
lub zanieść do kiosku. Przez telefon powiedziano mi, że tak było kiedyś,
ale teraz jest inaczej.

Jaki limit? IMO zapytaj w banku lub poproś o największy możliwy.

Data: 2012-04-24 22:00:38
Autor: kranu
KK - limit a przychody
W dniu 24.04.2012 13:47, W pisze:
Witam,
o jaki limit względem przychodów (wielokrotność) można relatywnie
bezpiecznie wnioskować żeby zminimalizować szansę odrzucnia wniosku?

w.

Też się zastanawiałem o jaki limit wnioskować. Pani w banku mi podpowiedziała, żebym napisał maksymalny na jaki pozwala ta karta, a oni i tak dadzą ile chcą. No i przyznali ile wnioskowałem.. dodam, że zarobki mam marne..

--
pozdrawiam,
Kranu

Data: 2012-04-25 07:17:46
Autor: W
KK - limit a przychody
kranu wystukał, co następuje:

W dniu 24.04.2012 13:47, W pisze:
[...]

OK, dzięki :)

Data: 2012-04-25 21:19:06
Autor: kranu
KK - limit a przychody

W dniu 24.04.2012 13:47, W pisze:
[...]

Niby fajnie, tylko ja teraz muszę się udać do banku z wnioskiem o zmniejszenie limitu bo przy karcie widniejącej w BIK z limitem 8-krotności moich zarobków nigdzie nie dostanę kredytu nawet na rower:P

Data: 2012-04-25 19:34:31
Autor:
KK - limit a przychody
kranu <kranu@lewymail.pl> napisał(a):
Niby fajnie, tylko ja teraz muszę się udać do banku z wnioskiem o zmniejszenie limitu bo przy karcie widniejącej w BIK z limitem 8-krotności moich zarobków nigdzie nie dostanę kredytu nawet na rower:P

Do niedawna miałem w mBanku kartę z limitem w wielkości 20-krotności moich
zarobków - a proponowali limit znacznie większy, tylko nie wziąłem. :P

A pisząc już bardziej poważnie, Pani na dezinfolinii stwierdziła, że zdolność
kredytowa jest obcinana o jedynie 4% limitu karty.

Data: 2012-04-25 20:41:17
Autor: Konfabulator
KK - limit a przychody
  <assembea@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
A pisząc już bardziej poważnie, Pani na dezinfolinii stwierdziła, że zdolność
kredytowa jest obcinana o jedynie 4% limitu karty.

Nie zapomniała dodać, że mówi wyłącznie o swoim banku? Bo inny może to
traktować jako 6, 10, 50, jak i 200%.

Data: 2012-04-27 06:53:28
Autor: Michał Politowski
KK - limit a przychody
On Wed, 25 Apr 2012 20:41:17 +0000 (UTC), Konfabulator <wandotroll1@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
  <assembea@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > A pisząc już bardziej poważnie, Pani na dezinfolinii stwierdziła, że zdolność
> kredytowa jest obcinana o jedynie 4% limitu karty.

 Nie zapomniała dodać, że mówi wyłącznie o swoim banku? Bo inny może to
 traktować jako 6, 10, 50, jak i 200%.

Jeśli dobrze kojarzę, rekomendacja KNF nakazuje uwzględnienie kart
jako miesięcznej raty pięcioletniego kredytu konsolidacyjnego na sumę
limitów.
Bank może pewnie przyjąć więcej, ale który by chciał?

--
Michał Politowski
Talking has been known to lead to communication if practiced carelessly.

KK - limit a przychody