KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl

Data: 2012-10-13 09:23:12
Autor: Marcin Mokrzycki
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
Powtórka promocji z Kindle, tym razem z kartŕ Miles & More.

"5 zů za groupon na kartć kredytowŕ World MasterCardŽ Miles & More lub
World MasterCardŽ Miles & More Premium i czytnik Kindle 4 w mBank"

http://shopping.groupon.pl/d-11514528-Karta-kredytowa-mbank-kredyty-tanio-karta-kredytowa-promocja-mbank-promocje

Data: 2012-10-13 00:31:16
Autor: damian
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
W dniu sobota, 13 października 2012 09:23:20 UTC+2 użytkownik Marcin Mokrzycki napisał:
Powtórka promocji z Kindle, tym razem z kartą Miles & More.

"5 zł za groupon na kartę kredytową World MasterCard(R) Miles & More lub

World MasterCard(R) Miles & More Premium i czytnik Kindle 4 w mBank"

http://shopping.groupon.pl/d-11514528-Karta-kredytowa-mbank-kredyty-tanio-karta-kredytowa-promocja-mbank-promocje

Jakieś haczyki? Ja chyba nie widzę.

Data: 2012-10-13 00:56:12
Autor: Kris
W dniu sobota, 13 października 2012 09:31:16 UTC+2 użytkownik damian napisał:
W dniu sobota, 13 października 2012 09:23:20 UTC+2 użytkownik Marcin Mokrzycki napisał:

Jakieś haczyki? Ja chyba nie widzę.

Przelew w Żabce kwoty 500zł spełnia warunki promocji?

Data: 2012-10-15 03:23:50
Autor: Piotr Hołda
W dniu sobota, 13 października 2012 09:56:12 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

Przelew w Żabce kwoty 500zł spełnia warunki promocji?

Przyłączam się do pytania. Czy mBank traktuje to jako transakcje bezgotówkowe?

Data: 2012-10-15 03:43:06
Autor: quiris
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 12:23:51 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:

> Przelew w Żabce kwoty 500zł spełnia warunki promocji?

Przyłączam się do pytania. Czy mBank traktuje to jako transakcje bezgotówkowe?

Oczywiście, że jest to transakcja bezgotówkowa. W regulaminie promocji jest zapis:

"3. Przez transakcje bezgotówkowe rozumie się:
a) zapłatę za towary lub *usługi* przy użyciu karty MasterCard lub MasterCard Miles&More Premium,"

Płatność za rachunki w Żabce jest usługą. Pytanie tylko, czy tą kartą w Żabce da się zapłacić za rachunki? ;) Podobno kartami mBanku nie da się płacić za rachunki w Żabce. Przynajmniej tak raportowali użytkownicy w wątku: http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/forum/9,991821,zaplata-karta-platnicza-za-rachunki-w-zabce,2.html

--
Pozdrawiam,
Robert Błaut

Data: 2012-10-15 13:02:42
Autor: Piotr Hołda
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 12:43:06 UTC+2 użytkownik quiris napisał:

[...]

Skoro nie Żabka to gdzie najtaniej zrobić te 5 stów obrotu? Ważne, żeby kasa w miarę szybko wróciła na konto.

Data: 2012-10-15 22:14:11
Autor: neoniusz
On 15.10.2012 22:02, Piotr Hołda wrote:
[...]

Skycash.

Data: 2012-10-19 04:35:49
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 22:14:11 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
> Skoro nie Żabka to gdzie najtaniej zrobić te 5 stów obrotu? Ważne, żeby kasa w miarę szybko wróciła na konto.
Skycash.

Ale to koszt 59zł jesli dobrze patrze(1,9% z 3000zł=57zł + 2zł przelew z  powrotem.)

Data: 2012-10-19 05:24:52
Autor: Piotr Hołda
W dniu piątek, 19 października 2012 13:35:49 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
Ale to koszt 59zł jesli dobrze patrze(1,9% z 3000zł=57zł + 2zł przelew z  powrotem.)

Jakie 3000?

Data: 2012-10-19 05:37:51
Autor: Kris
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
W dniu piątek, 19 października 2012 14:24:53 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:

Jakie 3000?

Pomyłka. Z wiśniami Sygma banku mi się pomyliło(tam trzeba wykonac transakcje na min 3000zł)
W mbanku 500zł więc koszt z uzyciem skycasch to 2zł + 9,5zł= 11,5zł

Data: 2012-10-16 02:37:08
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 22:02:42 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda >napisał:
Skoro nie Żabka to gdzie najtaniej zrobić te 5 stów obrotu? Ważne, żeby kasa w >miarę szybko wróciła na konto.

Zasil komórke podając złego operatora;)

Data: 2012-10-16 02:59:10
Autor: quiris
W dniu wtorek, 16 października 2012 11:37:09 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> Skoro nie Żabka to gdzie najtaniej zrobić te 5 stów obrotu? Ważne, żeby kasa w >miarę szybko wróciła na konto.

Zasil komórke podając złego operatora;)

Odpada. Regulamin mówi: "2. O przyznaniu nagrody decyduje data dokonania transakcji bezgotówkowej pod warunkiem, że transakcja zostanie zaksięgowana w systemie mBanku nie później niż do 10 grudnia 2012 roku do godz. 24.00.oraz żadna z transakcji bezgotówkowych opisanych w rozdziale IV pkt. 2 poniżej nie została *anulowana* lub kwota transakcji nie została *zwrócona*.

--
Pozdrawiam,
Robert Błaut

Data: 2012-10-16 07:53:28
Autor: Miroo
W dniu 2012-10-15 12:43, quiris pisze:
[...]

Ale ta usługa kosztuje tylko bodajże 1,89zł a nie 500zł :)

Pozdrawiam

Data: 2012-10-16 02:12:01
Autor: quiris
W dniu wtorek, 16 października 2012 07:53:30 UTC+2 użytkownik Miroo napisał:

> Płatność za rachunki w Żabce jest usługą.

Ale ta usługa kosztuje tylko bodajże 1,89zł a nie 500zł :)

No ale, kartą płacisz jeden raz - sumę kwoty prowizji oraz płaconego rachunku i na wyciągu z banku widzisz to jako - przykładowo:

500 PLN OPERACJA KARTĄ MASTERCARD TRANSAKCJA BEZGOTOWKOWA ZABKA

Robert Błaut

Data: 2012-10-13 09:46:31
Autor: Piotrek
On 2012-10-13 09:31, damian wrote:
Jakieś haczyki? Ja chyba nie widzę.

Pierwszy haczyk to taki, że po wyborze "jestem klientem mBanku" IMHO nie da się wybrać karty World MasterCard(R) Miles & More

Do wyboru są:
MasterCard Standard
Visa Clasic
Visa Radość

Co w zasadzie wyczerpuje temat innych haczyków ;-)

Piotrek

Data: 2012-10-13 01:13:31
Autor: damian
W dniu sobota, 13 października 2012 09:46:39 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:
On 2012-10-13 09:31, damian wrote:

> [...]

Visa Clasic

Visa Radość

Co w zasadzie wyczerpuje temat innych haczyków ;-)

Nie jestem klientem mBanku :)

Data: 2012-10-13 01:23:52
Autor: damian
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
Wg regulaminu z karty można zrezygnować w każdej chwili. Nie jest tylko napisane jak w takim przypadku rozliczana jest opłata roczna za kartę. Czy kwota/liczba transakcji, które trzeba wykonać w ciągu roku jest proporcjonalnie zmniejszana odpowiednio do czasu użytkowania karty, czy nie... Nie widzę takiej informacji.

Data: 2012-10-13 18:43:39
Autor: blast
W dniu 2012-10-13 10:23, damian pisze:
[...]
Dołączam się do pytania. Kupienie Kindla w amerykańskim Amazonie kosztuje niewiele drożej niż 200,-PLN, więc jeśli mimo zamknięcia karty opłata za cały rok zostanie naliczona, to oferta trochę traci sens.

Data: 2012-10-13 20:12:25
Autor: neoniusz
On 13.10.2012 18:43, blast > wrote:
Dołączam się do pytania. Kupienie Kindla w amerykańskim Amazonie
kosztuje niewiele drożej niż 200,-PLN, więc jeśli mimo zamknięcia karty
opłata za cały rok zostanie naliczona, to oferta trochę traci sens.

A niby czemu mialaby byc naliczona?

Data: 2012-10-13 11:00:48
Autor: a...mx
Piotrek wrote:

On 2012-10-13 09:31, damian wrote:
[...]

Pewnie zawnioskowałeś o zbyt małą kwotę.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2012-10-13 04:42:26
Autor: Aetius
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
Pewnie zawnioskowałeś o zbyt małą kwotę.

Mogę potwierdzić, że to jest powód - przy 2 tys. miałem tak samo, przy 3 tys. pojawiła się MC Miles&More.

Z innych haczyków - by default przy składaniu wniosku jest zaznaczone "W przypadku wydania karty kredytowej wnioskuję o przystąpienie do Ubezpieczenia Spłaty Karty Plus." (zauważenie tego i zaznaczenie "Nie" wymaga przewinięcia ekranu, łatwo jest tego nie zauważyć).

Data: 2012-10-13 10:54:42
Autor: zlotowinfo
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
Jakieś haczyki? Ja chyba nie widzę.

http://www.mbank.pl/download/regulaminy/Regulamin_promocji_mile_and_more_groupon.pdf

"2. W Promocji mogą wziąć udział pełnoletnie osoby fizyczne, które do dnia 13 października 2012 roku nie
były stroną umowy Kredytu o korzystanie z karty kredytowej mBanku oraz nie są w trakcie wnioskowania
o wydanie jakiejkolwiek karty kredytowej mBanku.  "

ja wnioskuję że nie może mieć nikt kto miał kiedykolwiek kredytowkę mbanku
nie mam kredytówki, ale przed 13 października (z pol roku temu) miałem

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-10-15 06:53:22
Autor: Kris
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
W dniu sobota, 13 października 2012 09:31:16 UTC+2 użytkownik damian napisał:
Jakieś haczyki? Ja chyba nie widzę.

Główny haczyk eliminujący np mnie z tej promocji to to że umowe o kartę trzeba podpisac osobiście w placówce mbank.
A ja do najbliższej placówki mam 50km;((

Data: 2012-10-15 17:06:31
Autor: Jarek

Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomości news:ba1344f8-dc49-43a7-bafb-d3bd9860536egooglegroups.com...

Główny haczyk eliminujący np mnie z tej promocji to to że umowe o kartę trzeba podpisac osobiście w placówce mbank.
A ja do najbliższej placówki mam 50km;((

Nie trzeba.

Jarek

Data: 2012-10-15 09:14:03
Autor: quiris
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 17:06:21 UTC+2 użytkownik Jarek napisał:
>Glowny haczyk eliminujacy np mnie z tej promocji to to ze umowe o karta >trzeba podpisac osobiscie w placowce mbank.

Nie trzeba.

Nie trzeba, o ile ma się ekonto w tym banku. W przeciwnym wypadku, raczej trzeba się fatygować osobiście.

--
Pozdrawiam,
Robert Błaut

Data: 2012-10-15 10:56:26
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 18:14:04 UTC+2 użytkownik quiris napisał:

Nie trzeba, o ile ma się ekonto w tym banku. W przeciwnym wypadku, raczej trzeba się fatygować osobiście.

Mam e konto chyb a z 10 lat już w mbanku. konsultant na infolinii potwierdził że i tak ew. umowę musiałbym podpisać w placówce.

Data: 2012-10-15 12:54:51
Autor: Piotr Hołda
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 19:56:34 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

Mam e konto chyb a z 10 lat już w mbanku. konsultant na infolinii potwierdził że i tak ew. umowę musiałbym podpisać w placówce.

Głupoty opowiada. Podpisałem hasłem SMS w systemie transakcyjnym.

Data: 2012-10-16 00:56:59
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 21:54:51 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:
Głupoty opowiada. Podpisałem hasłem SMS w systemie transakcyjnym.

Wprowadzalismy wczoraj wniosek żony. I było obowiązkowe pole "region do kontaktu"
I własnie z tamtego oddziału który wybralismy dzwonili że umowa jest gotowa do podpisania i że mozna podjechjac podpisac. Dwa razy na infolinie dzwonilismy i potwierdzili że podpis tylko w oddziale. A żona tez ma ekonto juz dobrych kilka lat. A w sytemie transakcyjnym przy tym wniosku ciągle :oczekiwanie na dokumenty" Stopień rozpatrzenia 30%.
Też tak miałes czy dalej r"ruszyło"?

Data: 2012-10-16 01:27:21
Autor: grzemm
On 16 Paź, 09:56, Kris <kszyszt...@gmail.com> wrote:
> [...]

I własnie z tamtego oddziału który wybralismy dzwonili że umowa jest gotowa do podpisania i że mozna podjechjac podpisac. Dwa razy na infolinie dzwonilismy i potwierdzili że podpis tylko w oddziale. A żona tez ma ekonto juz dobrych kilka lat. A w sytemie transakcyjnym przy tym wniosku ciągle :oczekiwanie na dokumenty" Stopień rozpatrzenia 30%.

U mnie dalej ruszyło jak kliknąłem link w wiadomościach (coś jak mail
od mBanku, ale w serwisie), ściąga się pdf z umową i potwierdza w
serwisie, dzwoniłem, podobno już wszystko tylko czekać na kartę.

Data: 2012-10-13 03:27:07
Autor: www2
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
ja widzę:

Oferta została
wyprzedana
Za jedyne: 5 zł
Rabat Oszczędzasz
99% 499 zł
OFERTA ZOSTAŁA
WYPRZEDANA

poza tym - kupiłbym kod za 5zł i wniosek mi odrzucą i po 5 zł ? ;) ale głupota

Data: 2012-10-13 12:38:09
Autor: TrzyLinie
W dniu 2012-10-13 12:27, www2 napisał(a):
poza tym - kupiłbym kod za 5zł i wniosek mi odrzucą i po 5 zł ? ;) ale głupota

Groupon zwraca w takim przypadku bez problemu: trzeba podać numer wniosku
z m????? i po kilku dniach pieniądze wracają.

Data: 2012-10-13 04:35:57
Autor: www2
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
W dniu sobota, 13 października 2012 12:38:10 UTC+2 użytkownik TrzyLinie napisał:
W dniu 2012-10-13 12:27, www2 napisaďż˝(a):

> poza tym - kupi�bym kod za 5z� i wniosek mi odrzuc� i po 5 z� ? ;) ale g�upota

Groupon zwraca w takim przypadku bez problemu: trzeba podaďż˝ numer wniosku

z m????? i po kilku dniach pieni�dze wracaj�.

dzięki za info, co nie zmienia faktu, że juz po promocji :)

Data: 2012-10-13 14:02:31
Autor: Piotrek
On 2012-10-13 13:35, www2 wrote:

dzięki za info, co nie zmienia faktu, że juz po promocji :)

BTW, we wniosku nie ma nigdzie miejsca na podanie kodu grouponu (ani kodu zabezpieczającego). Dzwoniłem na party-line i potwierdzili, że istotnie nie ma. Czy ktoś może wie, kiedy oni te kody (ewentualnie) weryfikują?

Piotrek

Data: 2012-10-13 04:40:04
Autor: www2
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
.. W Promocji mogą wziąć udział pełnoletnie osoby fizyczne, które do dnia 13 października 2012 roku nie były stroną umowy Kredytu o korzystanie z karty kredytowej mBanku oraz nie są w trakcie wnioskowania o wydanie jakiejkolwiek karty kredytowej mBanku.  czyli nie można mieć do 13.X.2012 karty kredytowej mbanku czy kiedykolwiek wcześniej, nawet jak już zamkniętej? mbank jest wyjątkowy w pisaniu niejasnych regulaminów (vide Regulamin promocji 10 zł za doładowania z systemu transakcyjnego)

Data: 2012-10-13 18:07:06
Autor: Borys Pogoreło
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
Dnia Sat, 13 Oct 2012 03:27:07 -0700 (PDT), www2 napisał(a):

99% 499 zł
OFERTA ZOSTAŁA
WYPRZEDANA

 Już szarańcza rozdrapała. Ale najwyraźniej spełniły się moje przewidywania
z ostatniej akcji - większości kuponowych gołodupców odrzucili wnioski i
czytniki wróciły. Może ktoś obliczy, kiedy się skończą? ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2012-10-13 19:54:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl

"Borys Pogoreło" 4mt5huw69bv7.1qdlavfrewaz0$.dlg@40tude.net

[...]

Jestem gołodupcem -- a jednak mnie nie stać na to, aby pożądać tego Kindla. :)
Wolałbym Kindla z 3G/4G i bezpłatnym dostępem do netu -- chyba to już de past.
IMO raczej ekran dotykowy :) jest mile widziany. Gdybym brał tego Kindla -- to
chyba tylko w celu sprzedania...

Tablet (z ekranem tej wielkości) można już kupić w detalu za 150 złotych. Więc
po cóż mi te Kindle? Do czytania IMO starczy mi cokolwiek. Moje oczy odmawiają
posłuchu (czy oczy słyszą?) tylko dlatego, że ekran jest płaski i znajduje się
stale mniej więcej w tej samej odległości od oczu, przez co nie ma dużego pola
popisu w ostrzeniu.

Data: 2012-10-13 20:37:18
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sat, 13 Oct 2012 19:54:34 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

Tablet (z ekranem tej wielkości) można już kupić w detalu za 150 złotych. Więc
po cóż mi te Kindle? Do czytania IMO starczy mi cokolwiek.

 Kup sobie cokolwiek z e-papierem, to nie będziesz pisać takich rzeczy.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2012-10-13 21:19:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl

"Borys Pogoreło" 1ruxv9dofv60w.1ouarpv9tw22u.dlg@40tude.net

[...]

Ile mi za to kupno zapłacisz? Czytam dużo z notebooka, netbooka
i ze smartfonu. I nie narzekam.

Data: 2012-10-13 22:13:36
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sat, 13 Oct 2012 21:19:40 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

Kup sobie cokolwiek z e-papierem, to nie będziesz pisać takich rzeczy.

Ile mi za to kupno zapłacisz? Czytam dużo z notebooka, netbooka
i ze smartfonu. I nie narzekam.

 Najpierw porównaj, później możesz odwołać powyższe.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2012-10-13 17:45:32
Autor: www2
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
dla zainteresowanych: promocja aktywna mozna kupowac

https://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/mBank/11514528

624 juz sprzedane

Data: 2012-10-14 04:44:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl

"Borys Pogoreło" khnffi5y5bjz$.x6i892bw9zn7$.dlg@40tude.net

Ile mi za to kupno zapłacisz? Czytam dużo z notebooka, netbooka
i ze smartfonu. I nie narzekam.

Najpierw porównaj, później możesz odwołać powyższe.

Wiesz, czego mi najmocniej brakuje, gdy coś czytam?
Treści. Czy wg Ciebie Kindle da mi lepszą treść niż
inne ekrany? [po braku treści najmocniej doskwiera
mi brak panienek -- czy szpanowanie Kindlem może tu
dopomóc?...]

Data: 2012-10-14 02:10:40
Autor: www2
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
Podzielę się garścią odpowiedzi od mBanku:

Witam,

w odpowiedzi na przesłaną przez Pana wiadomość uprzejmie informuję, iż zapis z regulaminu informuje o terminie, na który nie może być Pan stroną umowy kredytowej.

Zgodnie z zapisem z Regulaminu: "W promocji mogą wziąć udział pełnoletnie osoby fizyczne, które do dnia 13 października 2012 roku nie były stroną umowy Kredytu o korzystanie z karty kredytowej mBanku oraz nie są w trakcie wnioskowania o wydanie jakiejkolwiek karty kredytowej mBanku." Oznacza to zatem, iż jeżeli na dzień 13.10.2012 r. nie posiadał Pan aktywnej karty kredytowej, nie wnioskował Pan o wydanie innej karty kredytowej lub nie jest Pan w okresie wypowiedzenia umowy o korzystanie z karty kredytowej z mBanku może Pan skorzystać z promocji.

Mam nadzieję, iż powyższa informacja będzie pomocna.

Pozdrawiam
Marta XXXXXXXX
Wydział Obsługi Klientów mBanku
Biuro Obsługi Klientów

Data: 2012-10-14 02:11:23
Autor: www2
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
Witam,

w nawiązaniu do przesłanej wiadomości uprzejmie informuję, że dyspozycja rezygnacji z karty kredytowej jest mBanku całkowicie bezpłatna.

Zgodnie z Rozdziałem IV. Zasady promocji

"12.Uczestnik traci prawo do udziału w Promocji, w przypadku  gdy w trakcie trwania Promocji nastąpiło rozwiązanie umowy Kredytu o korzystanie z karty kredytowej o której mowa w rozdziale III pkt. 2, a także w związku z zastrzeżeniem karty kredytowej MasterCard Miles&More lub MasterCard Miles&More Premium."

W związku z powyższym zapisem do dnia 10.12.2012 karta kredytowa musi być aktywna.

Jeśli po upływie tego terminu podejmie Pan decyzję o rezygnacji z karty to zapraszam do kontaktu z mLinią.

Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne.

Pozdrawiam
Monika XXXXXXXXXXXX

Data: 2012-10-14 02:11:52
Autor: www2
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
Witam,

w nawiązaniu do Pana wiadomości, uprzejmie informuję, że rezygnacja z karty nie wiąże się z opłatami.

Pragnę poinformować, że jeżeli dokona Pan zastrzeżenia karty przed upływem roku to opłata roczna się nie pobierze.

Mam nadzieję, iż powyższe wyjaśnienia okażą się wyczerpujące.

Pozdrawiam
Emilia XXXXXXXXXX

Data: 2012-10-14 02:14:36
Autor: www2
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
Witam,

w nawiązaniu do przesłanej wiadomości pragnę poinformować, iż podczas składania wniosku nie ma konieczności wprowadzania kodu z groupona.

Aby wziąć udział w promocji należy dokonać zakupu kuponu umożliwiającego złożenie wniosku o Kredyt - kartę kredytową MasterCard Miles&More w mBanku w Promocji "Miles&More + czytnik Kindle 4 gratis" na stronie www.groupon.pl, za pośrednictwem linku dostępnym w kuponie.

Ponadto należy dokonać transakcji bezgotówkowych na kwotę nie niższą niż 500 zł kartą MasterCard Miles&More lub na kwotę nie niższą niż 1000 zł kartą MasterCard Miles&More.

Mam nadzieję, że przekazane informacje okażą się pomocne.  Pozdrawiam
Anna XXXXXXXXXX
Wydział Obsługi Klientów mBanku
Biuro Obsługi Klientów

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Mam nadzieję, że troszkę to pomoże innym w rozeznaniu się w temacie :) Jednocześnie dodam, że jestem zszokowany szybkością odpowiedzi - średnio 5 minut i odpowiedź jest. A mamy niedzielę.

Dawno nie korzystałem z maila na kontakt mbank pl. Duży plus, zwłaszcza, że mBank od paru lat nie plusuje ;)

Jeśli macie jakieś swoje odpowiedzi to też możecie sie podzielić ;)

PS. Wkleiłem każdą odpowiedź jako osobny post - wg mnie lepiej się czyta.

Data: 2012-10-14 11:40:35
Autor: neoniusz
On 14.10.2012 11:14, www2 wrote:
Mam nadzieję, że troszkę to pomoże innym w rozeznaniu się w temacie :)
Jednocześnie dodam, że jestem zszokowany szybkością odpowiedzi - średnio 5 minut i odpowiedź jest. A mamy niedzielę.

A potem sie dziwic, ze trzeba dlugo czekac na odpowiedz jak jedna osoba potrafi w ciagu godziny 5 pytan zadac. I to pytan, na ktore odpowiedzi sa oczywiste i wynikaja z regulaminu.

Data: 2012-10-14 11:57:06
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail neon@joemonster.org napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

skoro jedna osoba w ciągu godziny otrzymuje 5 odpowiedzi to chyba nie trzeba długo czekać na odpowiedź.

--
Pozdrawia... Budzik
"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

Data: 2012-10-14 14:52:25
Autor: neoniusz
On 14.10.2012 13:57, Budzik wrote:
[...]

Bo zajmuja sie prostszymi pytaniami, na ktore mozna odpowiedziec jednym cytatem z regulaminu. Gdybys zapytal o cos rzeczywiscie niejasnego to bys czekal tydzien.

Data: 2012-10-14 14:18:56
Autor: Kamil Jońca
neoniusz <neon@joemonster.org> writes:

On 14.10.2012 11:14, www2 wrote:
[...]

O ile dobrze widziałem, to przynajmniej odpowiedź odnośnie 13-X-2012 nie
wynikała z regulaminu. KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
NOTICE: anyone seen smoking will be assumed to be on fire and will be

Data: 2012-10-14 06:05:38
Autor: k.marek32
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
czy ktos moze podac link do wniosku ? ponoc nie trzeba przy wypelnianiu podawac zadnych kodow za grupona.

Data: 2012-10-14 06:15:54
Autor: www2
W dniu niedziela, 14 października 2012 15:05:38 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
czy ktos moze podac link do wniosku ? ponoc nie trzeba przy wypelnianiu podawac zadnych kodow za grupona.

warto ryzykowac dla 5zl ze nie otrzymasz kindla? Jak bedzie 1000  zakupow, a wnioskow z linku bedzie 1100 to moga zweryfikowac wszystkich

nie jest to jakas gigantyczna ilosc gruponow, zeby byl z tym problem

Data: 2012-10-15 08:33:40
Autor: Marx
On 14.10.2012 15:15, www2 wrote:
[...]

moim zdaniem ryzyko niewielkie - 5zł i tak idzie pewnie w 100% dla grupona, a mBankowi zależy tylko na założeniu karty, zarobek groupona pewnie ich mało interesuje.
Marx

Data: 2012-10-15 03:06:16
Autor: Piotr Hołda
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 08:33:40 UTC+2 użytkownik Marx napisał:
On 14.10.2012 15:15, www2 wrote:

> [...]

moim zdaniem ryzyko niewielkie - 5zł i tak idzie pewnie w 100% dla grupona, a mBankowi zależy tylko na założeniu karty, zarobek groupona pewnie ich mało interesuje.

Oferta została wyprzedana. Czuję, że jednak jakaś weryfikacja będzie. Pewnie dostają z Groupona dane osobowe i sobie porównają po PESEL.

Data: 2012-10-15 03:16:51
Autor: Piotr Hołda
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 12:06:16 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:

Oferta została wyprzedana. Czuję, że jednak jakaś weryfikacja będzie. Pewnie dostają z Groupona dane osobowe i sobie porównają po PESEL.

Nie mogę znaleźć informacji: Jaka jest minimalna wysokość wnioskowanego kredytu w przypadku MC M&M?

Data: 2012-10-15 03:37:57
Autor: quiris
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 12:16:52 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:

Nie mogę znaleźć informacji: Jaka jest minimalna wysokość wnioskowanego kredytu w przypadku MC M&M?

Z lektury tego wątku wynika, że musi to być minimum 3 tys. zł w przypadku karty Miles&More Standard.

--
Pozdrawiam,
Robert Błaut

Data: 2012-10-14 15:12:59
Autor: osa
W dniu 2012-10-14 15:05, k.marek32@gmail.com pisze:
ponoc nie trzeba przy wypelnianiu podawac zadnych kodow za grupona.

A skoro nie trzeba to można oszukać Bank i bez zakupu kuponu złożyć wniosek o kartę? 5zł za Kindla to faktycznie kupa kasy...

Data: 2012-10-14 06:13:47
Autor: www2
W dniu niedziela, 14 października 2012 14:54:51 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:

> [...]

"W promocji mogą wziąć udział pełnoletnie osoby fizyczne, które do dnia 13 października 2012 roku nie były stroną umowy Kredytu o korzystanie z karty kredytowej mBanku oraz nie są w trakcie wnioskowania o wydanie jakiejkolwiek karty kredytowej mBanku."

no to geniuszu - jesli mialem karte kredytowa iles lat temu to moge wziasc udzial czy nie? wg mnie nie jest to jasne napisane, nie ma slowa "kiedykolwiek" ani nie jest podany konkretny dzien tylko jest "do dnia"

poza tym, to ze sie podzielilem odpowiedziami - prezyzyjnymi - zaoszczedzi innym watpliwosci

Data: 2012-10-14 17:22:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl

"www2" 24c38b2b-756b-4d5f-931e-6b2cabd708b7@googlegroups.com

: no to geniuszu - jesli mialem karte kredytowa iles lat
: temu to moge wziasc

Możesz wziąć i siąść -- nie wziąść.

: udzial czy nie? wg mnie nie jest to jasne napisane,

Jasno -- nie możesz.

: nie ma slowa "kiedykolwiek" ani nie jest podany konkretny dzien tylko jest "do dnia"

Jak Ty napisałes niepotrzebnie 'ś', tak oni niepotrzebnie dopisali 'do'.

: poza tym, to ze sie podzielilem odpowiedziami - prezyzyjnymi - zaoszczedzi innym watpliwosci

Pięć (5) pytań na godzinę? Neoniusza zazwyczaj nie czytam, ale tym razem
skusiłem się. :) I najchętniej bym to wziął jako skrajność w żartach. :)

Pięć na sekundę -- OK...
Trzeba być mocno upośledzonym, aby zadawać 5 na godzinę. :)

-=-

Nie chcę Kindla! Chcę telefon!!! Galaxy Music Duos!

  http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/galaxymusicduos/

A i tego nie jestem pewny, bo jeśli tam nie ma flesza...
Życie po ciemku jest takie przykre...

Data: 2012-10-14 09:02:22
Autor: www2
W dniu niedziela, 14 października 2012 17:24:52 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

: no to geniuszu - jesli mialem karte kredytowa iles lat

: temu to moge wziasc

Mo�esz wzi�� i si��� -- nie wzi���.

: udzial czy nie? wg mnie nie jest to jasne napisane,

Jasno -- nie mo�esz.

: nie ma slowa "kiedykolwiek" ani nie jest podany konkretny dzien tylko jest "do dnia"

Jak Ty napisa�es niepotrzebnie '�', tak oni niepotrzebnie dopisali 'do'.

: poza tym, to ze sie podzielilem odpowiedziami - prezyzyjnymi - zaoszczedzi innym watpliwosci

Pi�� (5) pyta� na godzin�? Neoniusza zazwyczaj nie czytam, ale tym razem

skusi�em si�. :) I najch�tniej bym to wzi�� jako skrajno�� w �artach. :)

To Twoja interpretacja. Ja mam email z imieniem i nazwiskiem pracownika mBanku, ktory twierdzi ze mozna wziasc udzial (zgodnie z cytatem powyzej w moim poscie). No ale Ty i neoniusz wiecie lepiej. Ja sie wolalem zapytac i mam "podkladke".

> Pi�� na sekund� -- OK...

Trzeba by� mocno upo�ledzonym, aby zadawa� 5 na godzin�. :)

jesli o Ciebie chodzi to jakoze czytam ta grupe od pewnego czasu - dales juz przyklad swojej kultury, a i bajkopisarstwa (vide wywiad dla gazety)

do tego wstawki pierdol ktore robisz w kazdym poscie z jakimis wierzszykami swiadcza, ze jedyna osoba w tym watku uposledzona jestes Ty :)

Data: 2012-10-14 19:07:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl

Widzisz, Ozorowska kurwo -- Twoje rycerstwo nawet
już pisać po polsku nie potrafi. :) Już tylko takie
ścierwo paraanalfabetyczne chce Cię popierać. Reszta
woli omijać z daleka płomienną miłość Wojciechowiętowską. ;)
(niepoprawnie nazywaną w Wikipedii -- Jeżowską)

IMO zdrowy umysłowo człowiek zadaje w każdej sekundzie
swego życia masę pytań, na które w swym życiu poszukuje
odpowiedzi. :) Każda odpowiedź zmienia odbicie świata
malowane w wyobraźni tegoż człowieka (szukającego
odpowiedzi) i każda budzi kolejne pytania...

IMO tylko uczeń Rydzyka może twierdzić, iż 'wziąść'
to poprawne słowo w języku polskim. :)

Co do wywiadu -- nie moja wina, że w gazetach zatrudniają
dzis przygłupów. Napisałem wyraźnie -- zbyt trudnym zadaniem
jest obliczenie, ile banki dają wiśni i orzechów. :) A że ten
,,dziennikarz'' czytać nie umiał i uznał, że ja napisałem,
iż od wiśni i orzechów płacę podatki... Cóż... Bywa...

Widocznie Ogórek ów nie czytał tego, co ja napisałem
w liście do niego, ale czytał coś innego i prosił
Ducha Świętego o ,,wykładnię''. :) IMO Duch Święty
wyłożył mu: ,,jesteś głupi jak but''. :)

[trochę rozanieliłem się... w radiu takie fajne piosenki...
Beata... Augustów... Jeziora... Albatros... Czy to ten
Albatros, który mnie uczył latania do sracza?... Boże!
Błagam Cię -- chroń galerie handlowe, gdzie można srać
do woli!... chroń galerie, Albatrosy, Ikeę -- która chce
budowania sieci tanich hoteli w Europie... w drogich
hotelach trzeba płacić (ryczałtem niejako) za dziwki
hotelowe, z usług których ja nie korzystam...]

"www2" f9cd6fd6-3832-4cf4-a1fc-5ec563fbb4b1@googlegroups.com

Data: 2012-10-16 22:55:48
Autor: neoniusz
On 14.10.2012 18:02, www2 wrote:
[...]

I myslisz, ze kogos bedzie obchodzic pozniej ta twoja "podkladka"? Naucz sie lepiej zawijac wiersze, bo smiecisz.

Z forum mbanku:

"No więc, ja miałem kartę (te złotą rybkę), którą im wypowiedziałem jakoś w 2009 czy 2008 roku
i jest tak. Cóż, jak widzę widzę, rąbanie klientów mBank ma lepiej opanowane niż ci drwale z reklamy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Witam,

w odpowiedzi na Pana pytanie dotyczące regulaminu promocji, chciałbym poinformować, iż w związku z tym, że posiadał Pan już w mBanku kartę kredytową, to mimo wypowiedzenia umowy danej karty nie może Pan skorzystać z danej promocji.

Mam nadzieję, że powyższe informacje będą dla Pana pomocne.

Pozdrawiam
R-- -- -- -- -- -- --
"

Data: 2012-11-05 10:33:16
Autor: www2
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
temu komus ponizej i naszemu trollowi leszkowi: dzisiaj dostalem czytnik, mam nadzieje, ze Wy trolle takze dostaniecie bo ja wg Was nie mialem go otrzymac...

bez odbioru

Data: 2012-11-05 11:01:06
Autor: Piotr Hołda
W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 19:33:16 UTC+1 użytkownik www2 napisał:
temu komus ponizej i naszemu trollowi leszkowi: dzisiaj dostalem czytnik, mam nadzieje, ze Wy trolle takze dostaniecie bo ja wg Was nie mialem go otrzymac...

Zmieścili się w terminie wysyłki?

Data: 2012-11-05 11:48:58
Autor: www2
W dniu poniedziałek, 5 listopada 2012 20:01:06 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
> [...]

> temu komus ponizej i naszemu trollowi leszkowi: dzisiaj dostalem czytnik, mam nadzieje, ze Wy trolle takze dostaniecie bo ja wg Was nie mialem go otrzymac...

23.10 bylo rozliczenie ostatniej operacji do spelnienia warunku 500zl operacji - wiec tak

Data: 2012-11-05 21:13:32
Autor: neoniusz
On 05.11.2012 19:33, www2 wrote:
temu komus ponizej i naszemu trollowi leszkowi: dzisiaj dostalem czytnik, mam nadzieje, ze Wy trolle takze dostaniecie bo ja wg Was nie mialem go otrzymac...

bez odbioru

Twoja stara jest trollem, topposterze przeklety. Zebys chociaz wiersze zawijal, ale nie, po co. Ja swojego kindla dostalem od mbąka kilka miesiecy temu wiec niech cie zzera.

Data: 2012-11-06 16:34:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl

"www2" 9d91433d-8442-46fb-9fc4-c9f427a18ac3@googlegroups.com

: temu komus ponizej i naszemu trollowi leszkowi: dzisiaj
: dostalem czytnik, mam nadzieje, ze Wy trolle takze
: dostaniecie bo ja wg Was nie mialem go otrzymac...

Na wszelki wypadek wyjaśnię, że nie o mnie mowa, bo:

 -- ja nie ubiegam się o czytnik
 -- nie twierdzę, że ww2 miał nie otrzymać

[dostają te czytniki moim kosztem, bo ja wczoraj zapomniałem
przelać szmal z eKonta na maksymalnie dodatnie, przez co
straciłem odsetki... a zapomniałem, bo wziąłem na noc
kobietę do siebie... no i zająłem się nią... odsunąłem
delikatnie napletek i włożyłem co trzeba tej kobiecie do
jej wnętrza... później wysunąłem to coś, bo miałem obawy co
do zwarcia... zwarcia nie było, kobiety nie pokaleczyłem
(nie taka delikatna, jak by wyglądało...) więc wsunąłem
jej co trzeba ponownie w wiadome miejsce... tu nastąpiło
zaciśniecie i postawienie do pionu... w tej pozycji (czyli
pionowej) stoi do dziś, i chyba będzie tak do czasu, gdy
kobietę tę powieszę gdzieś na balkonie, coby żaluzje nie
przesłaniały widoku na świat -- albowiem ta kobieta jest
mi potrzebna do wyśmiewania się z tych, którzy chodzą na
Dworze czy jakoś tak... chodzą i Trwają... A Dworak im
jeno podnosi cenę... Antena (bo tak mojej nowej kobiecie
na imię) kosztowała ponad 24 złote i spisuje się nieźle...
niestety, gdy ją podłączyłem, było po północy... Antena
na imię, Siatkowa na nazwisko... 13,5 dB zysku -- wymiary...]

Data: 2012-11-06 18:24:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl

"Eneuel Leszek Ciszewski" k7bams$qg7$1@node2.news.atman.pl

przesłaniały widoku na świat -- albowiem ta kobieta jest
mi potrzebna do wyśmiewania się z tych, którzy chodzą na
Dworze czy jakoś tak... chodzą i Trwają... A Dworak im

No i Bóg ukarał mnie... Awaryją dostępową Dunaja -- mego ISP...
Tu pomocą swą posłużyło urządzenie z dżiPIESem na pokładzie,
zwane smartfonem, z dARMowym dostępem do netu...

[...]

Kupiłem ją w Leroju, jak i klimatyzator, którym codziennie
grzeję kręgosłup... [życie jest brutalne -- wiele wskazuje
na to, że jednak będę chodził o własnych siłach, choć zapewne
nie zdołam już stawać na głowie i nie będę mógł dźwigać ciężarów]

Data: 2012-11-21 05:21:16
Autor: Piotr Hołda
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
A ja właśnie się dowiedziałem, że Kindla nie dostanę. Nie zaznaczyłem we wniosku zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych.
Biorę cały proponowany limit i przenoszę kartę do innego banku.

Data: 2012-11-21 06:10:40
Autor: Kris
W dniu środa, 21 listopada 2012 14:21:16 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:
A ja właśnie się dowiedziałem, że Kindla nie dostanę. Nie zaznaczyłem we wniosku zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych..

Trzeba czytac regulamin jak się coś akceptuje;)

Biorę cały proponowany limit i przenoszę kartę do innego banku.

Za "wiśniobiorcami" banki raczej płakać nie będą;))

Data: 2012-11-22 02:22:07
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl

"Kris" 0d9c7dee-8b84-4787-b428-441775646513@googlegroups.com

: Trzeba czytac regulamin jak się coś akceptuje;)

Skąd brać czas na te czytania?

Data: 2012-11-22 00:15:21
Autor: Kris
W dniu czwartek, 22 listopada 2012 02:22:30 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
Skąd brać czas na te czytania?
Odpuścic sobie jedno wisnioobranie- myśle że bieganie po realach, orlenach i wypłacanie po 50-200zł aby wyrobić jakis tam limit i dostac iles tam PLN zajmuje sporo czasu. A czas to pieniąsdz;))
Ciekawe sa te całe wiśniobrania- wiśniobiorcy aby zyskac jakis gadżet czy PLN kupuja niopotrzebne usługi itp.
Ale kazdy jesty Panem swego losu/czasu więc w sumie nic mi do tego;))

Data: 2012-11-22 10:39:28
Autor: Kamil Jońca
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
Kris <kszysztofc@gmail.com> writes:

[...]

Ciekawe sa te całe wiśniobrania- wiśniobiorcy aby zyskac jakis gadżet czy PLN kupuja niopotrzebne usługi itp.
E tam. Nie wiem jak inni, ale u mnie wiśniobranie to "wyciągnięcie karty
X zamiast Y" stracony czas to opracowanie reguł kiedy wyciągnąć kartę X,
kiedy Z a kiedy Y.

KJ

In vino veritas.
[In wine there is truth.]
-- Pliny

Data: 2012-11-22 19:01:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl

"Kamil "Jońca"" 87ip8yx9gv.fsf@alfa.kjonca

[...]

A że kupować (mleko przykładowo) trzeba, zwykle przed kasą ustawia
się jakaś kolejka [nie liniowa i nie wąskotorowa] więc tego czasu
i na opracowywanie reguł, i na reguł tych wdrażanie -- jest
bardzo dużo.

Przecież w kolejce do kasy nie wyciągnę maszynki do
golenia i nie będę golił się... ;)

Na coś ten czas trzeba zużyć -- a na dodatek gimnastykowanie się
nie leży w sprzeczności z opracowywaniem i dopracowywaniem reguł...

-=-

A może ten czas dałoby się wykorzystać na czytanie regulaminów?
IMO nie. Nawet gdybym potrafił się skupić, miałbym trudności
z czytaniem, gdyż mam słaby wzrok -- czasami nawet nie widzę
liter. Na przykład w nocy widziałem przed sobą już tylko szary
ekran, nie zaś rządki rozmazanych liter...

   "Eneuel Leszek Ciszewski" k8juom$1u9$1@node2.news.atman.pl

   > : Trzeba czytac regulamin jak się coś akceptuje;)

   > Skąd brać czas na te czytania?

IMO raczej zabieramy regulaminy ze sklepu do ,,domu'', aby w ,,zaciszu'' je czytać.

Data: 2012-11-22 10:55:52
Autor: Marx
On 22.11.2012 09:15, Kris wrote:
Ciekawe sa te całe wiśniobrania- wiśniobiorcy aby zyskac jakis gadżet czy PLN kupuja niopotrzebne usługi
skad wiesz ze niepotrzebne?
Marx

Data: 2012-11-22 02:33:04
Autor: Piotr Hołda
W dniu czwartek, 22 listopada 2012 11:08:48 UTC+1 użytkownik Marx napisał:
> Ciekawe sa te całe wiśniobrania- wiśniobiorcy aby zyskac jakis gadżet czy PLN kupuja niopotrzebne usługi
skad wiesz ze niepotrzebne?

Nie karmcie trolla. Po prostu kolejny guru, który wie lepiej co dla nas dobre i postanowił nas nauczać.

Data: 2012-11-22 19:15:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl

"Piotr Hołda" 8972e22a-2874-4bf7-8265-388a1d3c5b9c@googlegroups.com

skad wiesz ze niepotrzebne?

: Nie karmcie trolla. Po prostu kolejny guru, który
: wie lepiej co dla nas dobre i postanowił nas nauczać.

Nie żaden troll, ale ktoś, kto nas bierze pod włos, ukazując
nam dobre strony wiśniobrania poprzez odwrotne wyczesywanie. ;)
Drażni nas, sugerując nam, iż rzuciliśmy się niemądrze na te
(czy inne) propozycje banków, aby wykazać i nam, i tym bankom,
i osobom postronnym jak celnym rozwiązaniem jest wiśniodawanie. :)

Zacytujmy naszego wieszcza:

  ile Cię trzeba cenić, ten tylko się dowie, kto Cię stracił

No i nasz rzekomy troll ukazuje nam bezboleśnie stan po stracie.

Ja wiśnie lubię i cenię je sobie wysoko -- i dziękuję Bogu za ich
otrzymywanie. Tym bardziej lubię orzechy, bo dają stabilizację? ;)
Bo dają obraz tego, iż praca etatowa nawet opłacana nisko, może być
lepiej widziana od pracy dorywczej, ale wysoko opłacanej... Wiśnie
(zwłaszcza od BPH) uczą oszczędzania -- kto wie, kiedy kolejny raz
uda się takie wiśniobranie.

Tu chciałabym przypomnieć, że tą, która nas zachęciła, była siostra
podpisująca się jako MarekZ.

I przypomnę, że choć Rajfi dawał 2 setki -- jedna z nas (nie
chcę mówić która) zauważył, że prawdziwe zyski daje Dobre. :)
IMO Rajfi dawał bardzo dużo, ale był wymagający -- dał raczej
szybko, nie żądał dużego obrotu i zachęcił do kupna smartfonu. :)

Mnie wydaje się, że należy dziękować Bogu za każdą wiśnię i za
każdy orzech? No -- za każdą garść wiśni i każdą garść orzechów. :)

-=-

Wykazywanie pozytywnych cech wiśniobrania czy orzechobrania
poprzez zaprzeczanie jest imo podstępne, ale dobre. :)

Data: 2012-11-22 11:27:22
Autor: Kris
On 22.11.2012 09:15, Kris wrote:

> Ciekawe sa te całe wiśniobrania- wiśniobiorcy aby zyskac jakis gadżet czy PLN kupuja niopotrzebne usługi

skad wiesz ze niepotrzebne?

Wybacz, ale trudno uwierzyć że kindle stał się potrzebny akurat w tym momencie gdy mbank zaczął go dodawać do kart.

Data: 2012-11-22 21:23:54
Autor: Kamil Jońca

On 22.11.2012 09:15, Kris wrote:

> [...]

Wybacz, ale trudno uwierzyć że kindle stał się potrzebny akurat w tym momencie gdy mbank zaczął go dodawać do kart.

Ale kindle jest "wiśnią," a nie "niepotrzebną usługą"
KJ

Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

Data: 2012-11-23 00:08:59
Autor: Kris
W dniu czwartek, 22 listopada 2012 21:24:02 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
Ale kindle jest "wiśnią," a nie "niepotrzebną usługą"

To może inaczej- czy brałbys kk z mBanku gdyby nie dodawali Kindle?
Albo odwrotnie czy kupiłbyś sobie Kindle gdyby mBank go nie dodawał do swoich kart?

Data: 2012-11-23 09:11:04
Autor: Kamil Jońca
[...]

Owszem, Kupiłem sobie czytnik, a ten kundelek jest dla żony.
KJ

gleemites, n.:
Petrified deposits of toothpaste found in sinks.
-- "Sniglets", Rich Hall & Friends

Data: 2012-11-23 00:17:28
Autor: krzysztofsf
On 22 Lis, 20:27, Kris <kszyszt...@gmail.com> wrote:

> skad wiesz ze niepotrzebne?

Wybacz, ale trudno uwierzyć że kindle stał się potrzebny akurat w tym momencie gdy mbank zaczął go dodawać do kart.

Sporo osob ma "w domysle" rozne zakupy, z realizacja ktorych czeka na
jakas okazje - dodatkowy zastrzyk gotowki, spadek ceny do poziomu
akceptowalnego do sily nabywczej zainteresowanego, jakiejs okazji na
otrzymanie prezentu, o ktorym po cichu jest informowana rodzina.... a
tu okazja zdobycia inna droga.

Ja np. kindla kupilem, gdy cena czytnika spadla na akceptowalny dla
mnie  poziom. Ponad dwa lata sledzilem ceny i modele.

Data: 2012-11-23 00:27:15
Autor: Kris
W dniu piątek, 23 listopada 2012 09:17:28 UTC+1 użytkownik krzysztofsf napisał:
[...]

To zrozumiałem

Ja np. kindla kupilem, gdy cena czytnika spadla na akceptowalny dla

mnie  poziom. Ponad dwa lata sledzilem ceny i modele.

Ale potrzeby posiadania KK w tym samym czasie nie miałeś;)
KK biore jak mam taka potrzebe a nie jak mnie bank zachęci gadzetem
Aczkolwiek doskonale sytuację wiśniobiorców rozumie bo sam mało co nie stałem sie posiadaczem Kindla. Jak się promnocja na gruponie ukazała to żona mówi- bierzemy będzie prezent dla córki.
Niestety konieczna była wizyta w oddziale mbanku więc zrezygnowaliśmy..

Data: 2012-11-23 00:59:46
Autor: krzysztofsf
On 23 Lis, 09:27, Kris <kszyszt...@gmail.com> wrote:

Ale potrzeby posiadania KK w tym samym czasie nie miałeś;)

Pytanie dotyczylo potrzeby kindla....

Natomiast wyrobienie kk i spelnienie warunkow promocji (ja akurat sie
na nie bym nie "lapal" jest latwiejsze, niz np. znalezienie
dodatkowego zrodla dochodu na pokrycie swojej potrzeby.

Nie mam potrzeby np. dodatkowej pracy w soboty, ale mam potrzebe
danego artykulu - znajduje latwiejsza mozliwosc jego zdobycia i
realizuje ja.

Zreszta sporo osob zrealizowalo po prostu swoja potrzebe dodatkowych
pieniedzy, sprzedajac swojego kindla - byl wysyp ogloszen na Allegro,
dotyczacych wygranego kindla.

Data: 2012-11-23 09:35:07
Autor: Kamil Jońca
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
Kris <kszysztofc@gmail.com> writes:

[...]

Ale potrzeby posiadania KK w tym samym czasie nie miałeś;)

No to co? Co innego, gdyby za nią trzeba było zapłacić.
Nawet licząc czas wyszło mnie taniej od kupna.

KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
The trouble with telling a good story is that it invariably reminds

Data: 2012-11-23 00:47:36
Autor: Kris
W dniu piątek, 23 listopada 2012 09:37:03 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
No to co? Co innego, gdyby za nią trzeba było zapłacić.

Nawet licząc czas wyszło mnie taniej od kupna.

Czyli kk była Tobie niepootrzebna;)

Data: 2012-11-23 09:54:47
Autor: Kamil Jońca
[...]

No i? Wziąłem, zrobiłem co trzeba, zamknę. (Jeszcze mi się nie
chciało). Jakiś problem? Akuratk kart kredytowych używam, więc jest mi wszsystk jedno czy zapłacę
tą czy tamtą.

KJ
PS. Podkreślam, że mówię o sobie. --
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

Data: 2012-11-23 10:30:53
Autor: TrzyLinie
W dniu 2012-11-23 09:27, Kris napisał(a):
Ale potrzeby posiadania KK w tym samym czasie nie miałeś;)
KK biore jak mam taka potrzebe a nie jak mnie bank zachęci gadzetem

Są różne motywacje. Ja na przykład w ogóle nie odczuwam potrzeby posiadania
konta w banku, karty, dostępu przez net itd. - zostałem do tego zmuszony.
I przez jakiś czas bank ruchał mnie z różnych powodów.

Pieniądze i gadżety, które udaje się wydobyć od banków już sobie kiedyś
kupiłem. Odzyskuję jedynie co moje.

--
TrzyLinie

Data: 2012-11-23 10:57:05
Autor: Marx
On 22.11.2012 09:15, Kris wrote:

[...]

oczywiscie ze nie.
Kindla sprzedalem, gotowka do kieszeni.
Gdzie ty tu widzisz cos niepotrzebnego?

Trzeba policzyc zyski i straty. Naklad na zdobycie Kindle byl znikomy. Jesli naklad pracy jest zbyt duzy to po prostu nie korzystam. Przy czym dla kazdego wyglada to inaczej. Biedny student ma duzo czasu i kazda stowa sie przyda, ktos kto zarabia konkretne pieniadze nie ma czasu na takie pierdoly jak 50zl w zamian za 3h wypelniania dokumentow aby jakies konto zalozyc + obciazenia na przyszlosc.

Marx

Data: 2012-11-22 11:42:25
Autor: Kris
W dniu czwartek, 22 listopada 2012 11:33:05 UTC+1 użytkownik Piotr Hołda napisał:

Nie karmcie trolla. Po prostu kolejny guru, który wie lepiej co dla nas dobre i postanowił nas nauczać.

Czemu od razu trolla;))
Jesteś jak myślę dorosłą osoba i robisz co uważasz i nic mi do tego. Ale skoro na publicznej jakby nie patrzeć grupie to opisujesz to chyba można skomentować.
A jeśli zechcesz to odpowiedz na pytanie; czy jest/była Tobie potrzebna kk w mBanku czy złożyłeś wniosek aby dostać Kindla?
Czy te wycieczki po Orlench,Realach itp to po to bo potrzebne jest 200zł gotówki czy w jakimś innym celu?
I naprawdę trudno udowodnić tezę ze te wszystkie usługi są kupowane bo są potrzebne a nie dla gadżetow czy PLNów
I powtarzam nic mi do tego ale to grupa dyskusyjna wiec dyskutować można.
A właśnie gdzieś dzisiaj czytałem że Sygma bank biżuterie Apartu daje jak 3000zł kartą operacji dokonasz.
3000 przelewu w Żabce to koszt 12zł i kilka minut czasu
Nagle u jakiejś tam ilości osób powstanie zapewne potrzeba robienia przelewów w Żabce.
A że wcześniej im to bylo niepotrzebne...;))

Data: 2012-11-23 02:12:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl

"Kris" 0e844e69-fcd2-4cf2-8c3c-460ad4639057@googlegroups.com

: Czemu od razu trolla;))

[bo to delikatne określenie]

: Jesteś jak myślę dorosłą osoba i robisz co uważasz
: i nic mi do tego. Ale skoro na publicznej jakby nie
: patrzeć grupie to opisujesz to chyba można skomentować.

Czym innym jest komentowanie a czym innym jest zniechęcanie
czy wręcz decydowanie za kogoś -- w czyimś imieniu, kto
Cię nie upoważnił do podejmowania decyzji w jego imieniu.

[...]

Ja w realu kupowałem tanio to, czego potrzebowałem.
Na Orlenach jest inaczej -- kupowałem to, czego
potrzebowałem, ale drogo.

: I naprawdę trudno udowodnić tezę ze te wszystkie usługi
: są kupowane bo są potrzebne a nie dla gadżetow czy PLNów

Poprawnością jest przyjmowanie pieniędzy w zamian za pracę.

: I powtarzam nic mi do tego ale to grupa dyskusyjna wiec
: dyskutować można.

Ty nie dyskutujesz, ale decydujesz za innych a raczej usiłujesz decydować.

[...]

I co w tym złego?

: A że wcześniej im to bylo niepotrzebne...;))

Masz swój sklep? Nie lubisz płazów? Może zagadaj i daj promocję swego Dino... ;)

Data: 2012-11-22 18:52:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl

"Kris" 3091755e-78a5-464d-9ce0-8bbdfe7f60eb@googlegroups.com

Skąd brać czas na te czytania?

: Odpuścic sobie jedno wisnioobranie- myśle że bieganie
: po realach, orlenach i wypłacanie po 50-200zł aby wyrobić

Jestem w galerii z realem bardzo często -- bywa, że codziennie.

A jak często kupuję w realu? Rzadziej, ale nadal
często -- częściej niż potrzebuję do wzięcia pełnych
50 wiśni. Ile kosztuje mnie pobranie tych 200 złotych
oraz wpłacenie ich do wpłatomatu lub w inne miejsce?
WYpłacanie trwało tyle, że trudno mówić o jednej minucie.
A wpłacanie? Wpłacałem razem z makulaturą pochodzącą
z innych źródeł. Właśnie w tym celu często odwiedzam
galerię z realem, aby wpłacić surowce -- gdy mam także
złom (zwany bilonem) wpłacam w EB, a samą makulaturę
mogę wpłacić we wpłatomacie...

: jakis tam limit i dostac iles tam PLN zajmuje sporo czasu.

Zapewniam Cię, że liczę się z kosztami -- stratą czasu oraz
stratami finansowymi. Gorzej z oceną ryzyka -- toż mogę trafić
na makulaturę trefną. Jednak na taką mogę trafić łatwiej
w sklepach ,,niższej kategorii'' niż real czy Orlen.

: A czas to pieniąsdz;))

Wielu zarzuca mi tracenie tegoż na gadulstwo -- ale właśnie
grupy dyskusyjne dały dobre rezultaty, nie złe. Tu właśnie
ostrzeżono mnie przed wieloma wpadkami -- choćby złotym
bursztynem MarcinaP, ale nie tylko przed tą wpadką.

: Ciekawe sa te całe wiśniobrania- wiśniobiorcy aby zyskac
: jakis gadżet czy PLN kupuja niopotrzebne usługi itp.

Czyli jakie?

: Ale kazdy jesty Panem swego losu/czasu więc w sumie
: nic mi do tego;))

Powiedz Maternie i Manowi, że robią z siebie durni, reklamując KB.
[nie chcę wspomnieć, że pewna Linda, i to nie Lampenius, zażyczyła
sobie, abym zarabiał pieniądze na reklamach, czyli (w jej mniemaniu)
jako aktor czy inny artysta -- owa Linda ma spore wymagania; chciała
przykładowo, abym zaoferował jej stabilizację i jednocześnie długiego
na pół metra, grubego... musiałem taki (długi i gruby, ze stabilizacją)
wypożyczyć -- jakiś reprezentant Sygmy, ale nie bankowej pożyczał wtedy
za free na dowód osobisty, i nawet chyba spisał na stratę to, co mi
pożyczył, gdyż długo nie zwracałem]

My nie zamawiamy usług niechcianych, ale:

 -- testujemy usługi chciane i pożądane przez
    ludzi, wskazując zauważone przez nas błędy

 -- dajemy (bezlitośnie? -- odwrotnie, nasza
    litość jest dobrze ukierunkowana) celne,
    cięte, krytyczne oceny tychże usług

 -- reklamujemy, zachęcamy do korzystania,
    niejako ręcząc za banki (bo jednak zwykle
    trzeba bankowi coś powierzyć -- na przykład
    5 kpln merytorycznie na 3 miesiące czy 7.5 kpln
    trzy razy wlać do BPH...)

Za naszą pracę dostajemy pieniądze, moim zdaniem dobre nie tylko od strony technicznej.

-=-

Zauważ, że wszędzie dookoła jest BEZROBOCIE!
Banki wyszły do nas z propozycją, która znalazła uznanie.
My daliśmy swoją pracę, banki nam zapłaciły za nasz wkład.
Bankom na pewno to opłaca się -- bo banki raczej nie należą
do instytucji deficytowych i raczej nie żebrzą (jak wiele
innych instytucji) lecz płacą koszmarne podatki, sponsorują
różne imprezy, dają dobry przykład...

Co Ci nie podoba się w tym wszystkim?
To, że Materna i Man mniej zarobili?
Błąd -- oni zarobili także dzięki nam!!!
Dopiero połączenie wiśniodawania z reklamą dało dobry efekt.

-=-

Wracając do meritum... ;)

  : Odpuścic sobie jedno wisnioobranie- myśle że bieganie
  : po realach, orlenach i wypłacanie po 50-200zł aby wyrobić

IMO Twoje rozwiązanie jest złe. Czytanie zajmuje dużo czasu w zestawieniu
z wisnioobraniem. IMO wolimy testowanie pracy banku w tak zwanym praniu. ;)
[coby Lindy mogły nas oskarżać o pranie pieniędzy -- różne Lindy mają
różne żądania wobec świata, jak chociażby długi na pół metra, o dużej
średnicy i dający stabilizację...]

Można co najwyżej rozpatrywać rezygnację z uczestniczenia
w dyskusjach, jednak praktyka pokazuje, że choć te dyskusje
są czasochłonne, są jednak zarazem zyskowne.

Czasu zatem (na czytania regulaminowe) należy szukać w innych miejscach.

Regulamin jest potrzebny -- jako podstawa, o którą można w razie potrzeby oprzeć się.
Jednak w tak zwanym życiu nie ma czasu na zgłębianiu tajemnic regulaminowych -- wlanie
tak wygląda korzystanie z usług, że ludzie ludziom mówią, iż coś ma sens i jest warte
używania, a coś innego nie jest warte zużywania czasu, pieniędzy, nerwów itd...

Gdybym przeczytał regulamin fotokasy -- zapewne bym nie przeoczył możliwości
zarobienia około 25 złotych, jednak regularne czytanie wszelkich regulaminów
zajęłoby mi tak dużo czasu, iż straciłby znacznie więcej pieniędzy.

Kindla nie chcę mieć a spieniężanie nie jest moją mocna stroną.
Raczej wolałbym tablet. :)

Data: 2012-11-22 15:49:57
Autor: MrMrooz
[...]

To dowiedz się jeszcze raz :-) o co chodzi. Bo, jak tu pokazała dyskusja, nie tylko ty nie wyraziłeś zgody. Są jeszcze inni, w tym ja, a kindla juz mam.

Regulamin stwierdzał, że trzeba wyrazić zgodę na przetwarzanie danych przez organizatora, czyli mBank. A we wniosku było można nie wyrazić zgody na przetwarzanie danych przez podmioty BRE, inne niż mBank. Wg. mLini, samo złożenie wniosku było tożsame z wyrażeniem zgody dla mBanku. Pozdrawiam
Michał M

Data: 2012-11-27 11:13:10
Autor: Piotr Hołda
[...]

Sprostowanie: Wbrew temu, co twierdził koleś na dezinfolinii, dostałem dziś Kindla. Niezły bałagan w tym banku...

Data: 2012-11-28 18:07:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl

"Piotr Hołda" 4b094405-5628-408f-b980-4a311bc611fd@googlegroups.com

: Sprostowanie: Wbrew temu, co twierdził koleś na dezinfolinii,
: dostałem dziś Kindla. Niezły bałagan w tym banku...

Bałagan to mało powiedziane i jest tam tak od dawna.

Data: 2012-10-14 15:10:48
Autor: Kamil Jońca
[...]

No właśnie. Co można wyinterpretować tak, że również *przed* 13 października 2012
nie miałeś żadnej karty kredytowej mbanku.

A jaką Twój przedpiśca dostał odpowiedź?
KJ
FORTUNE PROVIDES QUESTIONS FOR THE GREAT ANSWERS: #21
A: Dr. Livingston I. Presume.
Q: What's Dr. Presume's full name?

Data: 2012-10-19 14:43:43
Autor: adamus120
KK mBank M&M + K indle na groupon.pl
Składaliście wniosek o kartę przez link z groupona czy bezpośrednio przez system transakcyjny?
--
adamus

Data: 2012-10-19 12:09:28
Autor: Piotr Hołda
W dniu piątek, 19 października 2012 16:43:44 UTC+2 użytkownik adamus120 napisał:
Składaliście wniosek o kartę przez link z groupona czy bezpośrednio przez system transakcyjny?

Link kieruje do systemu transakcyjnego a więc jedno i drugie :)

Data: 2012-10-19 19:34:19
Autor: adamus120
KK mBank M&M + K indle na groupon.pl
Też mi się wydawało, że wszystko jedno jak się wchodzi. Zamówiłem kartę bezpośrednio z systemu transakcyjnego. Podpisałem umowę. Potem okazało się, że zamówiłem zwykłą kartę bez promocji z kindlem :( Konsultant poinformował że nic już nie da się zrobić i kindla nie otrzymam. Także zostaje wysłać wniosek o rozwiązanie umowy :)
--
adamus

Data: 2012-10-19 13:07:16
Autor: Piotr Hołda
W dniu piątek, 19 października 2012 21:34:21 UTC+2 użytkownik adamus120 napisał:
[...]

Nie napisałem, że wszystko jedno. To, skąd zostałeś przekierowany można prześledzić i na tej podstawie zaliczyć wniosek do promocji lub nie. Nie twierdzę,że tak to działa ale też nie wykluczam.

Data: 2012-10-19 20:20:57
Autor: adamus120
KK mBank M&M + K indle na groupon.pl
Tak to właśnie działa. Niestety...

Data: 2012-10-18 02:16:23
Autor: MrMrooz
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
W dniu sobota, 13 października 2012 12:27:07 UTC+2 użytkownik www2 napisał:
ja widzę:

Oferta została

wyprzedana
Dziś znowu jest aktywna.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2012-10-13 11:32:26
Autor: spider
W dniu 2012-10-13 09:23, Marcin Mokrzycki pisze:
Powtórka promocji z Kindle, tym razem z kartŕ Miles & More.

"5 zů za groupon na kartć kredytowŕ World MasterCardŽ Miles & More lub
World MasterCardŽ Miles & More Premium i czytnik Kindle 4 w mBank"

Ktoú wie moýe ile czasu czeka sić na kartć od momentu zůoýenia wniosku w przypadku pozytywnie rozpatrzonego wniosku?
Bo wg regulaminu mam czas do 26 listopada na wydanie 500 zů aby zaůapaă sić na prezent, wićc istnieje ryzyko ýe bank bćdzie sić ociŕgaů, dostanć kartć a z kindla nici :)

Data: 2012-10-23 10:22:51
Autor: quiris
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
Mam pięć bardzo ważnych dla mnie (i myślę, że dla wielu innych biorących udział w tej promocji) pytań do osób, które wzięły udział w tej promocji oraz posiadały wcześniej dostęp do systemu transakcyjnego:

1) Czy podczas wypełniania formularza (tego, po zalogowaniu się do systemu transakcyjnego) w sekcji "Oświadczenia" mieliście formułkę dotyczącą wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych przez mBank w celach promocyjnych i marketingowych? 2) Czy zapisaliście sobie na dysk umowę (w formacie PDF), która była dostępna do pobrania podczas akceptacji umowy kodem SMS? 3) Czy porównaliście zapisy umowy, którą zapisaliście przy akceptacji kodem SMS z umową, którą otrzymaliście pocztą tradycyjną?

4) Czy zauważyliście jakiekolwiek różnice pomiędzy tymi dwoma egzemplarzami umowy? W szczególności interesuje mnie, czy w par. 8 macie osiem punktów, czy jedenaście?

5) Czy w umowie, którą akceptowaliście SMS, była w jakimkolwiek punkcie tej umowy informacja o tym, że wyraziliście zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez mBank w celach promocyjnych i marketingowych?

--
Pozdrawiam,
Robert Błaut

Data: 2012-10-24 01:08:41
Autor: grzemm
[...]

Raczej była możliwość odznaczenia, odznaczyłem i na umowie papierowej mam par 8 punkt 11, że nie wyrażam zgody.
Nie załapałem się do promocji, bo wypełniłem wniosek nie z linku groupona.

Data: 2012-10-24 03:02:51
Autor: MrMrooz
W dniu wtorek, 23 października 2012 19:22:52 UTC+2 użytkownik quiris napisał:
[...]

nie pamiętam, wydaje się że było tylko info/opcja o ubezpieczeniu spłaty

2) Czy zapisaliście sobie na dysk umowę (w formacie PDF), która była dostępna > do pobrania podczas akceptacji umowy kodem SMS?
Tak

3) Czy porównaliście zapisy umowy, którą zapisaliście przy akceptacji kodem SMS z umową, którą otrzymaliście pocztą tradycyjną?
Teraz tak :-)

4) Czy zauważyliście jakiekolwiek różnice pomiędzy tymi dwoma egzemplarzami umowy? W szczególności interesuje mnie, czy w par. 8 macie osiem punktów, czy > jedenaście?
W pdf-ie mam 8, na papierze 11 :-)

5) Czy w umowie, którą akceptowaliście SMS, była w jakimkolwiek punkcie tej umowy informacja o tym, że wyraziliście zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez mBank w celach promocyjnych i marketingowych?
Nie ma tego i na papierze mam zaznaczone że nie wyraziłem zgody.

Jak dzwoniłem do mBanku, jedna osoba powiedziała, że nie wyraziłem zgody a to był warunek wzięcia udziału w promocji na kindle. Potem zostałem przełączony do doradcy i tam uzyskałem potwierdzenie, że podpisując umowę, wyraziłem zgode automatycznie bo się nie dało nie wyrazić i że dostanę kindla. Ale jak teraz widzę papier, to mam wątpliwości.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2012-10-24 03:32:17
Autor: MrMrooz
W dniu środa, 24 października 2012 12:02:51 UTC+2 użytkownik MrMrooz napisał:

> [...]

Jak dzwoniłem do mBanku, jedna osoba powiedziała, że nie wyraziłem zgody a to > był warunek wzięcia udziału w promocji na kindle. Potem zostałem przełączony do doradcy i tam uzyskałem potwierdzenie, że podpisując umowę, wyraziłem zgode > automatycznie bo się nie dało nie wyrazić i że dostanę kindla. Ale jak teraz widzę papier, to mam wątpliwości.
Czytam znowu i dzwonię do nich. I tak - warunkiem promocji jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych marketingowe przez organizatora (pkt III.7), a wg punktu I.1 organizatorem jest BRE bank - mBank. W umowie (papierowej) natomiast nie wyraziłem zgody na przetwarzanie danych przed podmioty z grupy BRE, inne niż mBank.

Dział wewnętrzny potwierdza ponownie, że składając wniosek z groupona nie ma możliwości nie wyrażenia zgody na przetwarzanie marketingowe przez mBank i że wciąż możemy kindla dostać. Zgoda jest wyrażona automatycznie, jedyna możliwość odmowy takiej zgody na etapie składania, to nie złożenie tegoż wniosku.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2012-10-24 05:41:07
Autor: quiris
W dniu środa, 24 października 2012 12:32:17 UTC+2 użytkownik MrMrooz napisał:

[...]

Michał, dziękuję za odpowiedź. Z twojego opisu wynika, że jesteś w takiej samej sytuacji co ja. W zeszłym tygodniu składałem reklamację w tej sprawie. I właśnie skończyłem rozmowę telefoniczną, w której poinformowano mnie, że reklamacja została rozpatrzona i potwierdzają, że mimo, że w par. 8 pkt 11 jest zaznaczona pozycja NIE to biorę udział w promocji, ponieważ samo wysłanie wniosku poprzez link z groupona jest tożsame z wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez mBank danych osobowych do celów promocyjnych i marketingowych. Ufff... pokręcone to jest....

--
Pozdrawiam,
Robert Błaut

Data: 2012-10-24 14:07:32
Autor: Piotr Hołda
W dniu środa, 24 października 2012 14:41:07 UTC+2 użytkownik quiris napisał:
[...]

A więc klikam 'Nie' a mBank przez to rozumie 'Tak' ze względu na sam fakt kliknięcia? Wybornie.

Data: 2012-10-24 14:33:42
Autor: MrMrooz
W dniu środa, 24 października 2012 23:07:32 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:

A więc klikam 'Nie' a mBank przez to rozumie 'Tak' ze względu na sam fakt kliknięcia? Wybornie.

Nie. Nie było opcji klikam nie :-), a jak była, to była na NIE dla przetwarzania marketingowego przez podmioty BRE inne niż mBank. I to jest dokładnie w par.8 pkt 11. A złożenie wniosku równa się zgodzie na na przetwarzanie marketingowe danych przez mBank.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2012-10-30 01:51:28
Autor: MrMrooz
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
W dniu sobota, 13 października 2012 09:23:20 UTC+2 użytkownik Marcin Mokrzycki napisał:
Powtorka promocji z Kindle, tym razem z karta Miles & More.
Jak szybko się naliczają mile? Podałem numer kart M&M i niestety na razie nic nie przybyło. Nie wiem czy czekać na spokojnie do pierwszego wyciągu czy reklamować wcześniej.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2012-10-30 01:59:15
Autor: Michal Pl
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
Raz na miesiąc mBank wysyła informację z liczbą zdobytych mil do M&M

KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl