KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl

Data: 2012-10-13 00:31:16
Autor: damian
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
W dniu sobota, 13 października 2012 09:23:20 UTC+2 użytkownik Marcin Mokrzycki napisał:
Powtórka promocji z Kindle, tym razem z kartą Miles & More.

"5 zł za groupon na kartę kredytową World MasterCard(R) Miles & More lub

World MasterCard(R) Miles & More Premium i czytnik Kindle 4 w mBank"

http://shopping.groupon.pl/d-11514528-Karta-kredytowa-mbank-kredyty-tanio-karta-kredytowa-promocja-mbank-promocje

Jakieś haczyki? Ja chyba nie widzę.

Data: 2012-10-13 00:56:12
Autor: Kris
W dniu sobota, 13 października 2012 09:31:16 UTC+2 użytkownik damian napisał:
W dniu sobota, 13 października 2012 09:23:20 UTC+2 użytkownik Marcin Mokrzycki napisał:

Jakieś haczyki? Ja chyba nie widzę.

Przelew w Żabce kwoty 500zł spełnia warunki promocji?

Data: 2012-10-15 03:23:50
Autor: Piotr Hołda
W dniu sobota, 13 października 2012 09:56:12 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

Przelew w Żabce kwoty 500zł spełnia warunki promocji?

Przyłączam się do pytania. Czy mBank traktuje to jako transakcje bezgotówkowe?

Data: 2012-10-15 03:43:06
Autor: quiris
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 12:23:51 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:

> Przelew w Żabce kwoty 500zł spełnia warunki promocji?

Przyłączam się do pytania. Czy mBank traktuje to jako transakcje bezgotówkowe?

Oczywiście, że jest to transakcja bezgotówkowa. W regulaminie promocji jest zapis:

"3. Przez transakcje bezgotówkowe rozumie się:
a) zapłatę za towary lub *usługi* przy użyciu karty MasterCard lub MasterCard Miles&More Premium,"

Płatność za rachunki w Żabce jest usługą. Pytanie tylko, czy tą kartą w Żabce da się zapłacić za rachunki? ;) Podobno kartami mBanku nie da się płacić za rachunki w Żabce. Przynajmniej tak raportowali użytkownicy w wątku: http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/forum/9,991821,zaplata-karta-platnicza-za-rachunki-w-zabce,2.html

--
Pozdrawiam,
Robert Błaut

Data: 2012-10-15 13:02:42
Autor: Piotr Hołda
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 12:43:06 UTC+2 użytkownik quiris napisał:

[...]

Skoro nie Żabka to gdzie najtaniej zrobić te 5 stów obrotu? Ważne, żeby kasa w miarę szybko wróciła na konto.

Data: 2012-10-15 22:14:11
Autor: neoniusz
On 15.10.2012 22:02, Piotr Hołda wrote:
[...]

Skycash.

Data: 2012-10-19 04:35:49
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 22:14:11 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
> Skoro nie Żabka to gdzie najtaniej zrobić te 5 stów obrotu? Ważne, żeby kasa w miarę szybko wróciła na konto.
Skycash.

Ale to koszt 59zł jesli dobrze patrze(1,9% z 3000zł=57zł + 2zł przelew z  powrotem.)

Data: 2012-10-19 05:24:52
Autor: Piotr Hołda
W dniu piątek, 19 października 2012 13:35:49 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
Ale to koszt 59zł jesli dobrze patrze(1,9% z 3000zł=57zł + 2zł przelew z  powrotem.)

Jakie 3000?

Data: 2012-10-19 05:37:51
Autor: Kris
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
W dniu piątek, 19 października 2012 14:24:53 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:

Jakie 3000?

Pomyłka. Z wiśniami Sygma banku mi się pomyliło(tam trzeba wykonac transakcje na min 3000zł)
W mbanku 500zł więc koszt z uzyciem skycasch to 2zł + 9,5zł= 11,5zł

Data: 2012-10-16 02:37:08
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 22:02:42 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda >napisał:
Skoro nie Żabka to gdzie najtaniej zrobić te 5 stów obrotu? Ważne, żeby kasa w >miarę szybko wróciła na konto.

Zasil komórke podając złego operatora;)

Data: 2012-10-16 02:59:10
Autor: quiris
W dniu wtorek, 16 października 2012 11:37:09 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> Skoro nie Żabka to gdzie najtaniej zrobić te 5 stów obrotu? Ważne, żeby kasa w >miarę szybko wróciła na konto.

Zasil komórke podając złego operatora;)

Odpada. Regulamin mówi: "2. O przyznaniu nagrody decyduje data dokonania transakcji bezgotówkowej pod warunkiem, że transakcja zostanie zaksięgowana w systemie mBanku nie później niż do 10 grudnia 2012 roku do godz. 24.00.oraz żadna z transakcji bezgotówkowych opisanych w rozdziale IV pkt. 2 poniżej nie została *anulowana* lub kwota transakcji nie została *zwrócona*.

--
Pozdrawiam,
Robert Błaut

Data: 2012-10-16 07:53:28
Autor: Miroo
W dniu 2012-10-15 12:43, quiris pisze:
[...]

Ale ta usługa kosztuje tylko bodajże 1,89zł a nie 500zł :)

Pozdrawiam

Data: 2012-10-16 02:12:01
Autor: quiris
W dniu wtorek, 16 października 2012 07:53:30 UTC+2 użytkownik Miroo napisał:

> Płatność za rachunki w Żabce jest usługą.

Ale ta usługa kosztuje tylko bodajże 1,89zł a nie 500zł :)

No ale, kartą płacisz jeden raz - sumę kwoty prowizji oraz płaconego rachunku i na wyciągu z banku widzisz to jako - przykładowo:

500 PLN OPERACJA KARTĄ MASTERCARD TRANSAKCJA BEZGOTOWKOWA ZABKA

Robert Błaut

Data: 2012-10-13 09:46:31
Autor: Piotrek
On 2012-10-13 09:31, damian wrote:
Jakieś haczyki? Ja chyba nie widzę.

Pierwszy haczyk to taki, że po wyborze "jestem klientem mBanku" IMHO nie da się wybrać karty World MasterCard(R) Miles & More

Do wyboru są:
MasterCard Standard
Visa Clasic
Visa Radość

Co w zasadzie wyczerpuje temat innych haczyków ;-)

Piotrek

Data: 2012-10-13 01:13:31
Autor: damian
W dniu sobota, 13 października 2012 09:46:39 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:
On 2012-10-13 09:31, damian wrote:

> [...]

Visa Clasic

Visa Radość

Co w zasadzie wyczerpuje temat innych haczyków ;-)

Nie jestem klientem mBanku :)

Data: 2012-10-13 01:23:52
Autor: damian
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
Wg regulaminu z karty można zrezygnować w każdej chwili. Nie jest tylko napisane jak w takim przypadku rozliczana jest opłata roczna za kartę. Czy kwota/liczba transakcji, które trzeba wykonać w ciągu roku jest proporcjonalnie zmniejszana odpowiednio do czasu użytkowania karty, czy nie... Nie widzę takiej informacji.

Data: 2012-10-13 18:43:39
Autor: blast
W dniu 2012-10-13 10:23, damian pisze:
[...]
Dołączam się do pytania. Kupienie Kindla w amerykańskim Amazonie kosztuje niewiele drożej niż 200,-PLN, więc jeśli mimo zamknięcia karty opłata za cały rok zostanie naliczona, to oferta trochę traci sens.

Data: 2012-10-13 20:12:25
Autor: neoniusz
On 13.10.2012 18:43, blast > wrote:
Dołączam się do pytania. Kupienie Kindla w amerykańskim Amazonie
kosztuje niewiele drożej niż 200,-PLN, więc jeśli mimo zamknięcia karty
opłata za cały rok zostanie naliczona, to oferta trochę traci sens.

A niby czemu mialaby byc naliczona?

Data: 2012-10-13 11:00:48
Autor: a...mx
Piotrek wrote:

On 2012-10-13 09:31, damian wrote:
[...]

Pewnie zawnioskowałeś o zbyt małą kwotę.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2012-10-13 04:42:26
Autor: Aetius
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
Pewnie zawnioskowałeś o zbyt małą kwotę.

Mogę potwierdzić, że to jest powód - przy 2 tys. miałem tak samo, przy 3 tys. pojawiła się MC Miles&More.

Z innych haczyków - by default przy składaniu wniosku jest zaznaczone "W przypadku wydania karty kredytowej wnioskuję o przystąpienie do Ubezpieczenia Spłaty Karty Plus." (zauważenie tego i zaznaczenie "Nie" wymaga przewinięcia ekranu, łatwo jest tego nie zauważyć).

Data: 2012-10-13 10:54:42
Autor: zlotowinfo
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
Jakieś haczyki? Ja chyba nie widzę.

http://www.mbank.pl/download/regulaminy/Regulamin_promocji_mile_and_more_groupon.pdf

"2. W Promocji mogą wziąć udział pełnoletnie osoby fizyczne, które do dnia 13 października 2012 roku nie
były stroną umowy Kredytu o korzystanie z karty kredytowej mBanku oraz nie są w trakcie wnioskowania
o wydanie jakiejkolwiek karty kredytowej mBanku.  "

ja wnioskuję że nie może mieć nikt kto miał kiedykolwiek kredytowkę mbanku
nie mam kredytówki, ale przed 13 października (z pol roku temu) miałem

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-10-15 06:53:22
Autor: Kris
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
W dniu sobota, 13 października 2012 09:31:16 UTC+2 użytkownik damian napisał:
Jakieś haczyki? Ja chyba nie widzę.

Główny haczyk eliminujący np mnie z tej promocji to to że umowe o kartę trzeba podpisac osobiście w placówce mbank.
A ja do najbliższej placówki mam 50km;((

Data: 2012-10-15 17:06:31
Autor: Jarek

Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomości news:ba1344f8-dc49-43a7-bafb-d3bd9860536egooglegroups.com...

Główny haczyk eliminujący np mnie z tej promocji to to że umowe o kartę trzeba podpisac osobiście w placówce mbank.
A ja do najbliższej placówki mam 50km;((

Nie trzeba.

Jarek

Data: 2012-10-15 09:14:03
Autor: quiris
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 17:06:21 UTC+2 użytkownik Jarek napisał:
>Glowny haczyk eliminujacy np mnie z tej promocji to to ze umowe o karta >trzeba podpisac osobiscie w placowce mbank.

Nie trzeba.

Nie trzeba, o ile ma się ekonto w tym banku. W przeciwnym wypadku, raczej trzeba się fatygować osobiście.

--
Pozdrawiam,
Robert Błaut

Data: 2012-10-15 10:56:26
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 18:14:04 UTC+2 użytkownik quiris napisał:

Nie trzeba, o ile ma się ekonto w tym banku. W przeciwnym wypadku, raczej trzeba się fatygować osobiście.

Mam e konto chyb a z 10 lat już w mbanku. konsultant na infolinii potwierdził że i tak ew. umowę musiałbym podpisać w placówce.

Data: 2012-10-15 12:54:51
Autor: Piotr Hołda
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 19:56:34 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

Mam e konto chyb a z 10 lat już w mbanku. konsultant na infolinii potwierdził że i tak ew. umowę musiałbym podpisać w placówce.

Głupoty opowiada. Podpisałem hasłem SMS w systemie transakcyjnym.

Data: 2012-10-16 00:56:59
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 15 października 2012 21:54:51 UTC+2 użytkownik Piotr Hołda napisał:
Głupoty opowiada. Podpisałem hasłem SMS w systemie transakcyjnym.

Wprowadzalismy wczoraj wniosek żony. I było obowiązkowe pole "region do kontaktu"
I własnie z tamtego oddziału który wybralismy dzwonili że umowa jest gotowa do podpisania i że mozna podjechjac podpisac. Dwa razy na infolinie dzwonilismy i potwierdzili że podpis tylko w oddziale. A żona tez ma ekonto juz dobrych kilka lat. A w sytemie transakcyjnym przy tym wniosku ciągle :oczekiwanie na dokumenty" Stopień rozpatrzenia 30%.
Też tak miałes czy dalej r"ruszyło"?

Data: 2012-10-16 01:27:21
Autor: grzemm
On 16 Paź, 09:56, Kris <kszyszt...@gmail.com> wrote:
> [...]

I własnie z tamtego oddziału który wybralismy dzwonili że umowa jest gotowa do podpisania i że mozna podjechjac podpisac. Dwa razy na infolinie dzwonilismy i potwierdzili że podpis tylko w oddziale. A żona tez ma ekonto juz dobrych kilka lat. A w sytemie transakcyjnym przy tym wniosku ciągle :oczekiwanie na dokumenty" Stopień rozpatrzenia 30%.

U mnie dalej ruszyło jak kliknąłem link w wiadomościach (coś jak mail
od mBanku, ale w serwisie), ściąga się pdf z umową i potwierdza w
serwisie, dzwoniłem, podobno już wszystko tylko czekać na kartę.

KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl