KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl

Data: 2012-10-30 01:51:28
Autor: MrMrooz
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
W dniu sobota, 13 października 2012 09:23:20 UTC+2 użytkownik Marcin Mokrzycki napisał:
Powtorka promocji z Kindle, tym razem z karta Miles & More.
Jak szybko się naliczają mile? Podałem numer kart M&M i niestety na razie nic nie przybyło. Nie wiem czy czekać na spokojnie do pierwszego wyciągu czy reklamować wcześniej.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2012-10-30 01:59:15
Autor: Michal Pl
KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl
Raz na miesiąc mBank wysyła informację z liczbą zdobytych mil do M&M

KK mBank M&M + Kindle na groupon.pl