KK millenium

Data: 2009-10-24 10:33:15
Autor: jk
KK millenium
jarzabek <kaziuniek@gmail.com> napisał(a):
1. Czy da si=EA w millenium jako=B6 wynegocjowa=E6 rezygnacj=EA z op=B3aty,=
 bez dobicia do 30k?

Idź do oddziału i złóż rezygnację, nie oddawaj plastiku. Po dwóch/trzech dniach dostaniesz tel z retencji. Bez większych problemów po kilku minutach rozmowy załatwisz sobie zwolnienie z opłaty za rok/dwa, może na zawsze.
Trzy tygodnie temu rezygnowałem z karty w mille. Ostatnim argumentem była właśnie propozycja karty za firko na zawsze. Ja akurat nie skorzystałem, ale da się.

Data: 2009-10-24 13:17:35
Autor: MK
KK millenium
Użytkownik " jk" <jk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hbul5a$1a8$1inews.gazeta.pl...

[...]

Po co isc do oddzialu jak wystarczy zadzwonic i odrazu przelaczaja do retencji. Chyba, ze dla kogos czas stracony na wizyte jest mniej wart nic 3 minutowa rozmowa...

MK

Data: 2009-10-24 13:21:28
Autor: MarekZ
KK millenium
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hbunok$9rm$1@inews.gazeta.pl...

Po co isc do oddzialu jak wystarczy zadzwonic i odrazu przelaczaja do retencji. Chyba, ze dla kogos czas stracony na wizyte jest mniej wart nic 3 minutowa rozmowa...

Trzeba tylko chyba dzwonić w dzień powszedni i nie w nocy. :)

Data: 2009-10-24 13:26:30
Autor: MK
KK millenium
Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:hbunlv$ppa$1srv.cyf-kr.edu.pl...

Trzeba tylko chyba dzwonić w dzień powszedni i nie w nocy. :)

Dokladnie. Miedzy 9 a 16 bedzie ok :).
Ja tam ostatnio nie dalem sie przekupic i mam zamknietego Amexa. Zaskoczyli mnie nawet, bo przyslali mi sa informacje, ze karta jest zamknieta i nie mam zadnych zobowiazan wobec banku.

MK

KK millenium