KK od Revoluta ?

Data: 2021-04-26 22:22:09
Autor: Waldek
KK od Revoluta ?
Dostał już ktoś propozycje i rozkminiał jakie wymogi/korzysci ?

W kwietniu ponoć dostawa za friko, w maju ~26 zeta za wysyłkę.

Widziałem ze 62 dni bezodsetkowe i zero ukrytych oplat pobytu za granica
ale podejżewam ze limity miesięczne (dla darmowej wersji)
będa takiej same jak dla karty przedpłaconej - bo za taka uważam Revoluta ;)

Pozdro

Data: 2021-04-26 22:29:50
Autor: Waldek
KK od Revoluta ?
W dniu 2021-04-26 o 22:22, Waldek pisze:
Dostał już ktoś propozycje i rozkminiał jakie wymogi/korzysci ?

W kwietniu ponoć dostawa za friko, w maju ~26 zeta za wysyłkę.

Znalazłem opis

https://www.revolut.com/pl-PL/karty-kredytowe

Pozdro

Data: 2021-04-26 22:58:11
Autor: Slavekk
KK od Revoluta ?
W dniu 2021-04-26 o 22:22, Waldek pisze:
Dostał już ktoś propozycje i rozkminiał jakie wymogi/korzysci ?

W kwietniu ponoć dostawa za friko, w maju ~26 zeta za wysyłkę.

Samcik rozkminiał.

Sławek

Data: 2021-04-27 16:04:32
Autor: Robert_DF
KK od Revoluta ?

Dostał już ktoś propozycje i rozkminiał jakie wymogi/korzysci ?

W kwietniu ponoć dostawa za friko, w maju ~26 zeta za wysyłkę.

Samcik rozkminiał.

Sławek

mam taką, jest ok, ale za przesyłkę musiałem zapłacić
wszystko odbywa się on-line, oświadczasz dochody, sprawdzają historię konta przez kontomatik a zobowiązania w bazach

wystarczy 10 transakcji w miesiącu aby było zwolnienie z opłaty, bieżący licznik ww. widać w aplikacji

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2021-04-27 22:01:27
Autor: Waldek
KK od Revoluta ?
W dniu 2021-04-27 o 16:04, Robert_DF pisze:

[...]

OK - doczytałem warunki zwolnienia z opłaty,
ale zakładając że nie potrzebuje kredytowania
jest jakaś korzyść w stosunku do zwykłej debetowej/przedpłaconej ?

Pozdrawiam

Data: 2021-04-28 11:21:37
Autor: Robert_DF
KK od Revoluta ?
W dniu 27.04.2021 o 22:01, Waldek pisze:

OK - doczytałem warunki zwolnienia z opłaty,
ale zakładając że nie potrzebuje kredytowania
jest jakaś korzyść w stosunku do zwykłej debetowej/przedpłaconej ?

Pozdrawiam

1. to kredytówka a nie prepaid więc wydajesz ich kasę
2. innych zalet nie zauważyłem

proces przyznawania bardzo mi się podobał ;-)

Data: 2021-04-28 08:08:48
Autor: Dawid Rutkowski
KK od Revoluta ?
środa, 28 kwietnia 2021 o 11:21:53 UTC+2 Robert_DF napisał(a):
> [...]
1. to kredytówka a nie prepaid więc wydajesz ich kasę

Do czasu aż trzeba oddać ;P

2. innych zalet nie zauważyłem

Pytanie, czy ta karta wygląda dla akceptanta jak kredytówka czy jak prepaid?
Np. czy ma napis credit?
To jest zaleta podobno w hotelach czy wypożyczalniach samochodów - choć z drugiej strony podobno potrafi być wadą, bodajże curve coś wypisywało o tym, że w GB są takie sklepy - podobno tanie - które nie przyjmują kredytówek, bo za duże IF czy tam inna marża - a dzięki curve, która jest debit, można tam kredytówką zapłacić.

proces przyznawania bardzo mi się podobał ;-)

A jak właściwie oni przyznają kredyt? W złotówkach, euro czy funtach? I jak się kasę z kredytu przelicza na inne waluty, żeby karta była typu "rewolutowego", a nie jak jakaś złotówkowa? Na bieżąco przy płaceniu wg obowiążującego w danej chwili kursu (to może być kiepskie, bo w weekendy itp. - innymi słowy czas "nieforexowy" - kursy są chyba gorsze) czy też można sobie jakoś waluty konwertować na zapas? A może taki zakup waluty na zapas jest traktowany jak transakcja bezgotówkowa z GP?

Data: 2021-04-28 18:38:11
Autor: Robert_DF
KK od Revoluta ?

[...]

karta jest płaska, ale ma napis "credit"

limit jest w PLN, od 5kzł do 20kzł
jeszcze w walucie nie płaciłem więc nie mam doświadczeń

Data: 2021-04-28 22:13:25
Autor: Waldek
KK od Revoluta ?
W dniu 2021-04-28 o 18:38, Robert_DF pisze:

[...]

No tu jest tez dla mnie niejasność
co z weekendami ? - bo wówczas debetówka bierze kurs z piątku i dolicza coś chyba koło 1% haraczu przy przewalutowaniu (jako zabezpieczenie ew. różnicy kursowwej)
czy może robi tylko blokadę, a rozlicza operacje w pierwszym dniu roboczym... trochę w to wątpię żeby aż tak dbali o klienta ;)

Pozdro

Data: 2021-04-30 08:40:31
Autor: Dawid Rutkowski
KK od Revoluta ?
środa, 28 kwietnia 2021 o 22:13:27 UTC+2 Waldek napisał(a):

[...]

Hę? Rewolwera znam tylko ze słyszenia, ale wydawało mi się, że tam walutę kupuje się jedynie explicite - a jak brakuje danej waluty to jest odrzucenie transakcji - zaś powyższy opis bliższy jest działaniu curve. Chyba że czegoś jednak o rewolwerze nie wiem?

Data: 2021-04-30 23:09:11
Autor: Wojciech Bancer
KK od Revoluta ?
On 2021-04-30, Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> wrote:
[...]

Jak masz środki w danej walucie, to revolut zapłaci tymi środkami.

Jak brakuje choćby grosza, to w momencie transakcji robi przewalutowanie z innego konta walutowego, na którym jest wystarczająca ilość środków (czyli w naszym przypadku zazwyczaj z konta PLN).

Odrzuca tylko jak na żadnym koncie nie ma pełnej kwoty (nawet jeśli
łączne saldo jest większe).

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2021-04-30 12:43:42
Autor: Robert_DF
KK od Revoluta ?
W dniu 28.04.2021 o 22:13, Waldek pisze:

[...]

nie wiem, jeszcze w weekend w walucie nie płaciłem

Data: 2021-05-01 20:16:02
Autor: WAM
KK od Revoluta ?
On Wed, 28 Apr 2021 08:08:48 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> wrote:

Pytanie, czy ta karta wygląda dla akceptanta jak kredytówka czy jak prepaid?
Np. czy ma napis credit?
To jest zaleta podobno w hotelach czy wypożyczalniach samochodów
Czy ktoś się z tym spotkał w ostatnich 2-3 latach czy to tylko legenda
sprzed 20 lat? W hotelach nikt nigdy się nie zastanawiał czym płacę a
w wypożyczalniach blokowali depozyt na tym co dałem, jak się dało
zrobić blokadę to było ok.

Jedyne moje "problemy" (cudzysłów zamierzony) z debit były w USA gdzie
w sklepach (wszelakich np. spożywka, ciuchy...) pytają przy płatności
"debit or credit" i nasze debit (Alior Kantor) działają tam jedynie po
wybraniu credit. Przypuszczam że po wyborze debit następuje próba
komunikacji z bankiem, która się nie udaje i transakcja jest
odrzucana. Wybór "credit" do tej samej karty kończył się poprawnie
więc "problem" znikał. Próbowałem "debit" kilka razy i potem
przestałem próbować, od razu mówiłem że credit. Zazwyczaj przy
"credit" chcieli ID obejrzeć czy dane na karcie się zgadzają.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl