KK od ręki? Z lokatą?

Data: 2011-08-30 10:38:06
Autor: Piotr Śmiech
KK od ręki? Z lokatą?
Które banki oferują wystawienie KK "od ręki"?
Czy są jakieś oferty z lokatą, jako zabezpieczeniem?

Znalazłem KK MC w Polbanku, która jest wystawiania na miejscu (mają maszynę do personalizacji). Czas przygotowania karty to od kilk godzin do 2 dni. Niestety lokatę trzeba mieć przez co najmniej 3 miesiące zanim wystawią kartę.

Pytałem w Nordea i BZWBK, ale tam na kartę trzeba czekać tydzień.

Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam,
PS

Data: 2011-08-30 12:49:41
Autor: kuchenka
KK od ręki? Z lokatą?
Od reki to ciezko, ale wiekszosc bankow daje mozliwosc zamowienia kk w wersji pilna, wtedy szybciej produkuja i wysylaja kurierem a nie poczta (i kosztuje to tez wiecej :().

KK od ręki? Z lokatą?