KK po co?

Data: 2013-01-03 01:38:03
Autor: Kenny
KK po co?
Użytkownik "Rafał Wiśniewski" <rafalson@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:kc19mh$ggq$1mx1.internetia.pl...
Nie potrzebuję kredytu w karcie, podobno mogę płacić za zakupy w necie elektronem (mbank). CZy KK jest mi do czegoś potrzebna?

Nie wiem, zalezy od Ciebie. Mi do:
1) Kontroli wydatkow - "nie wiedzialbym" na co przepuscilem kase majac historie rachunku zasrana 40-70 transakcjami miesiecznie + przelewy.
2) Nie trzymania $ na slabo/w ogole nieoprocentowanym rorze
3) Nieuznaniowego (mowie, mam), w miare taniego kredytu z bardzo wygodna obsluga
4) Latwego planowania wiekszych wydatkow
5) Moneybacku + Miles&More
6) Bezpieczenstwa platnosci / nie ryzykowania gotowka na rorze / chargeback
7) Bookowania hoteli / samochodow / biletow tam gdzie KK konieczna / tansza
8) Dodatkowego ubezpieczenia np podroznego za free

--
Pozdr.
Kenny

KK po co?