KK po co?

Data: 2013-01-07 10:17:49
Autor: Rafał Wiśniewski
KK po co?
On 2013-01-02 13:30, Rafał Wiśniewski wrote:
Nie potrzebuję kredytu w karcie, podobno mogę płacić za zakupy w necie
elektronem (mbank). CZy KK jest mi do czegoś potrzebna?

RW
Dziekuję wszystkim za odpowiedzi. Prawda jest taka, że bardziej od opłaty rocznej denerwuje mnie, że jest to kolejna rzecz której trzeba pilnowac.

A z drugiej strony - czy jest gdzieś cos takiego jak KK którą mozna tak powiązać z kontem, że wszelkie wyplaty gotówkowe są automagicznie i darmowo pokrywane z konta?
Wtedy niepotrzebna byłaby debetówka
RW

Data: 2013-01-07 01:30:53
Autor: luc
KK po co?
W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2013 10:17:49 UTC+1 użytkownik Rafał Wiśniewski napisał:
On 2013-01-02 13:30, Rafał Wiśniewski wrote:

> [...]

A z drugiej strony - czy jest gdzieś cos takiego jak KK którą mozna tak powiązać z kontem, że wszelkie wyplaty gotówkowe są automagicznie i darmowo pokrywane z konta?

Taki bajer to w Polbanku, ale wtedy zadziała na wypłaty w ich firmowych bankomatach i Euronetach. Automagicznie się nie dzieje, trzeba wybrać, z którego konta ma iść. Chyba też coś takiego Inteligo do swoich KK proponuje, ale musisz doczytać, bo nie drążyłem bardziej tematu, a rzuciło mi się to w oczy, jak ostatnio zakładałem tam konto.

pzdrwm
luc

Data: 2013-01-07 08:22:33
Autor: witek
KK po co?
Rafał Wiśniewski wrote:

A z drugiej strony - czy jest gdzieś cos takiego jak KK którą mozna tak
powiązać z kontem, że wszelkie wyplaty gotówkowe są automagicznie i
darmowo pokrywane z konta?

no to wlasnie wymyslilaes debetowke i jej wszystkie wady.

Swego czasu byly karty prepaid tak zrobione, ale nie wiem co z nich do dzisiaj zostalo.
Zreszta niczym sie od funkcjonalnosci debetowek nie roznily. takie same wady.

Data: 2013-01-07 11:22:52
Autor: maruda
KK po co?
W dniu 2013-01-07 10:17, Rafał Wiśniewski pisze:

[...]

Coś mię dzwoni, że mBank i BZWBK coś takiego (może?) mają/miały?
Z drugiej strony - na ogół jest tak, że w banku, który coś takiego ma, to nie warto trzymać ani grosza. Za to poczta w wp.pl i gmail (i nie tylko) ma kalendarz, w którym można sobie ustawić przypominanie. Zlecenie stałe na spłatę minimalną (z pewną nadwyżką, np. 200zł) też jest niegłupim rozwiązaniem.

A debetówkę to się ma "bo się musi", tudzież ew. do wypłaty gotówki, CashBackiem oczywiście :)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-01-07 16:30:34
Autor: Slavekk
[...]