KK w BIK, ale umowy nie by³o

Data: 2010-05-21 01:36:05
Autor: Jarek Andrzejewski
KK w BIK, ale umowy nie by³o
http://www.rp.pl/artykul/212825,481982_Nie_wzial_karty__a_trafil_do_BIK.html

"Choæ klient nie podpisa³ umowy o kartê kredytow±, zosta³ zg³oszony do
bazy Biura Informacji Kredytowej. Nieistniej±cy limit zad³u¿enia
obni¿a³ ocenê jego zdolno¶ci kredytowej"

Mia³em to samo z Sygma Bank (z dok³adno¶ci± do kredytów - ja nie
bra³em), ale szybko wyprostowali.

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-05-21 15:40:01
Autor: Cyb
KK w BIK, ale umowy nie by³o
On Fri, 21 May 2010 01:36:05 -0700 (PDT), Jarek Andrzejewski
<ptja.pl@googlemail.com> wrote:

[...]

arbiter bankowy i mozna zainkasowac pare kpln.
a ja udowwodni ze z powodu tego wpisu w bik cos tsracil, to jesczez
bank bedzie musial i to naprawic pozdrawiam
Cyb

KK w BIK, ale umowy nie by³o