KK w bph

Data: 2009-06-01 10:49:19
Autor: RobertS
KK w bph

Czy da się w jakiś sposób odzyskać te pieniądze?

pozdrawiam,
bromsky
Nie. Zrezygnowałeś z karty już po jej wydaniu przez bank - to nie jego wina, że się rozmyśliłeś. Opłatę pobrał zgodnie z umową (którą zaakceptowałeś) i TOiP.

RobertS

Data: 2009-06-01 11:05:05
Autor: Br
KK w bph
Nie. Zrezygnowałeś z karty już po jej wydaniu przez bank - to nie jego wina, że się rozmyśliłeś. Opłatę pobrał zgodnie z umową (którą zaakceptowałeś) i TOiP.

Ja wiem, że opłatę pobrał zgodnie z umową i tego nie kwestionuje, chciałbym się zapytać, czy praktycznie w tej sytuacji da się coś wskórać i odzyskać przynajmniej część opłaty?

pozdrawiam,
bromsky

Data: 2009-06-01 11:26:53
Autor: RobertS
KK w bph

[...]

Niestety, nie ma takiej opcji...trochę przespałeś temat ;-/

RobertS

KK w bph