Data: 2009-06-01 10:53:19 | |
Autor: MarekZ | |
KK w bph | |
Użytkownik "Br" <br@poczta.onet.pl_NOSPAM> napisał w wiadomości news:gvvr2m$kal$1node1.news.atman.pl...
Witam! Opłata została pobran zasadnie. Należało zastrzec kartę a nie pisemnie z niej rezygnować w takim terminie jak to zrobiłeś. Wtedy na 99% opłata by się nie naliczyła. |
|
Data: 2009-06-01 11:06:56 | |
Autor: Robert Kois | |
KK w bph | |
Dnia Mon, 1 Jun 2009 10:53:19 +0200, MarekZ napisał(a):
Mam pytanie odnośnie zasadności opłaty za wydanie (wznowienie) karty kredytowej w BPH.Opłata została pobran zasadnie. Jakby ta karta została przeniesiona do Pekao (w ramach migracji oddziałów) to zwróciliby za niewykorzystany okres czyli za 11 miesięcy. Znaczy juz po 3 miesiącach reklamcji kasa wróciła (ale cała a nie za 11 miesięcy) ;). -- Kojer |
|
Data: 2009-06-01 11:21:36 | |
Autor: MK | |
KK w bph | |
"MarekZ" <brak@adresu.pl> wrote in message news:h00498$s1g$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Myslisz, ze tak jak w Mille jest? Mianal kolejny miesiac a za mojego Amexa kasy nie pobrali :). Hehe... mam jeszcze jedna karte na ktorej testuje dyspozycje rezygnacji... powinna zostac zamknieta z koncem maja, a wydaje sie, ze jeszcze dziala... gdzies w polowie m-ca, po wygenerowaniu wyciagu, sprobuje dokonac transakcji ;). MK |
|
Data: 2009-06-01 11:28:26 | |
Autor: MarekZ | |
KK w bph | |
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:h006j4$blb$1news.wp.pl...
Myslisz, ze tak jak w Mille jest? Mianal kolejny miesiac a za mojego Amexa kasy nie pobrali :). Hehe... mam jeszcze jedna karte na ktorej testuje dyspozycje rezygnacji... powinna zostac zamknieta z koncem maja, a wydaje sie, ze jeszcze dziala... gdzies w polowie m-ca, po wygenerowaniu wyciagu, sprobuje dokonac transakcji ;). Ja to w BPH testowałem już z sukcesem 2 razy. Zastrzegałem kartę na 2-3 dni przed końcem jej ważności (karta była bez zadłużenia) i opłata się nie pobierała, mimo faktu, iż nowy plastik był już przysłany. Napisałem że "na 99%", bo od ostatniego testu (ponad 2 lata temu) mogło się coś zmienić, choć nie sądzę aby się zmieniło. W BPH nie ma zmian. |
|
Data: 2009-06-01 11:50:14 | |
Autor: Br | |
KK w bph | |
Ja to w BPH testowałem już z sukcesem 2 razy. Zastrzegałem kartę na 2-3 dni przed końcem jej ważności (karta była bez zadłużenia) i opłata się nie pobierała, mimo faktu, iż nowy plastik był już przysłany. No to jak widać na moim przykładzie, "na 100%" się zmieniło. Mogę to skwitować jednym w tej sytuacji: ODRADZAM KORZYSTANIE Z USŁUG BANKU BHP S.A.! pozdrawiam, bromsky |
|
Data: 2009-06-01 03:04:25 | |
Autor: krzysztofsf@wp.pl | |
KK w bph | |
On 1 Cze, 11:50, "Br" <b...@poczta.onet.pl_NOSPAM> wrote:
> Ja to w BPH testowałem już z sukcesem 2 razy. Zastrzegałem kartę na 2-3 Rzucilem okiem na info o ich KK, zeby sprawdzic, czy sos sie zmienilo. Na stronie poswieconej kartom, podaja, ze przelew z KK (brak info, czy traktowany jako operacja gotowkowa, czy bezgotowkowa) kosztuje robiony internetowo 1% minimum 1 zl. W TOIP jest to 2 %, minimum 3,99 zl. Pamietam rozczarowana mine "menagerki" z oddziailu BPH, w ktorym zamykalem karte, gdy poinformowawszy mnie (juz po przyjeciu moich dyspozycji, podpisaniu kwitow i wprowadzeniu tego w system), ze bede musial i tak zaplacic za odnowienie wlasnie wypowiedzianej karty, uslyszala, ze 2,5 miesiaca wczesniej zglosilem w tej samej placowce zastrzezenie, ze karta nie bedzie odnawiana, oraz ze mam pisemne potwierdzenie (a jak wprowadzajacy bronil sie, przed potwierdzeniem pisemnie czego dotyczyla operacja, ktorej potwierdzenia zazadalem...) z trescia dyspozycji i podpisem jej pracownika. |
|
Data: 2009-06-01 12:04:21 | |
Autor: RobertS | |
KK w bph | |
No to jak widać na moim przykładzie, "na 100%" się zmieniło. Mogę to skwitować jednym w tej sytuacji:Ty z karty zrezygnowałeś, a Marek ją zastrzegł - to nie to samo! Poza tym nie rozumiem dlaczego za swoje postępowanie winisz bank? Zawaliłeś sprawę i bank postąpił prawidłowo - każdy inny zrobiłby tak samo! RS |
|
Data: 2009-06-01 03:10:28 | |
Autor: krzysztofsf@wp.pl | |
KK w bph | |
On 1 Cze, 12:04, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> No to jak widać na moim przykładzie, "na 100%" się zmieniło. Mogę toA tu to masz racje - i tak chyba zlagodzili zasady, bo jak ja mialem u nich KK, to w regulaminie pisalo, ze nowa KK jest wystawiana miesiac przed utrata waznosci starej, a zastrzec "niewystawianie" nalezy miesiac przed terminem wystawienia - stad moja wizyta w banku 2,5 miesiaca przed wygasnieciem waznosci KK. |
|
Data: 2009-06-01 12:08:52 | |
Autor: MarekZ | |
KK w bph | |
Użytkownik "Br" <br@poczta.onet.pl_NOSPAM> napisał w wiadomości news:gvvv0h$ktd$1node1.news.atman.pl...
No to jak widać na moim przykładzie, "na 100%" się zmieniło. Mogę to skwitować jednym w tej sytuacji: Ty wykonałeś inną procedurę niż ja. Ja telefonicznie zastrzegałem kartę, nie składałem żadnego oświadczenia o rezygnacji z karty. Jeden raz potem nic nie robiłem a drugi raz kilka tygodni później wziąłem pisemne potwierdzenie dyspozycji zastrzeżenia (wówczas było darmowe, nie wiem jak teraz, o ewentualne zwolnienie z opłaty za karrtę w BPH będę występował w sierpniu to wtedy się tym zainteresuję). Odradzasz bank z powodu tego, że postąpił zgodnie z regulaminem karty? O ile Ci sięchce, zawsze możesz złożyć reklamację i liczyć na dobrą wolę banku, która może wyrazić się w ten sposób, że jeśli zdecydujesz się utrzymać ich kartę, anulują tę opłatę. A potem ją sobie już darmowo zamkniesz. |