KK w bph

Data: 2009-06-01 10:53:19
Autor: MarekZ
KK w bph
Użytkownik "Br" <br@poczta.onet.pl_NOSPAM> napisał w wiadomości news:gvvr2m$kal$1node1.news.atman.pl...
Witam!
Mam pytanie odnośnie zasadności opłaty za wydanie (wznowienie) karty kredytowej w BPH.

Opłata została pobran zasadnie.

Należało zastrzec kartę a nie pisemnie z niej rezygnować w takim terminie jak to zrobiłeś. Wtedy na 99% opłata by się nie naliczyła.

Data: 2009-06-01 11:06:56
Autor: Robert Kois
KK w bph
Dnia Mon, 1 Jun 2009 10:53:19 +0200, MarekZ napisał(a):

[...]

Jakby ta karta została przeniesiona do Pekao (w ramach migracji oddziałów)
to zwróciliby za niewykorzystany okres czyli za 11 miesięcy. Znaczy juz po
3 miesiącach reklamcji kasa wróciła (ale cała a nie za 11 miesięcy) ;).

--
Kojer

Data: 2009-06-01 11:21:36
Autor: MK
KK w bph
"MarekZ" <brak@adresu.pl> wrote in message news:h00498$s1g$1srv.cyf-kr.edu.pl...

Należało zastrzec kartę a nie pisemnie z niej rezygnować w takim terminie jak to zrobiłeś. Wtedy na 99% opłata by się nie naliczyła.

Myslisz, ze tak jak w Mille jest? Mianal kolejny miesiac a za mojego Amexa kasy nie pobrali :). Hehe... mam jeszcze jedna karte na ktorej testuje dyspozycje rezygnacji... powinna zostac zamknieta z koncem maja, a wydaje sie, ze jeszcze dziala... gdzies w polowie m-ca, po wygenerowaniu wyciagu, sprobuje dokonac transakcji ;).

MK

Data: 2009-06-01 11:28:26
Autor: MarekZ
KK w bph
Użytkownik "MK" <macka@interia.pl> napisał w wiadomości news:h006j4$blb$1news.wp.pl...

[...]

Ja to w BPH testowałem już z sukcesem 2 razy. Zastrzegałem kartę na 2-3 dni przed końcem jej ważności (karta była bez zadłużenia) i opłata się nie pobierała, mimo faktu, iż nowy plastik był już przysłany.

Napisałem że "na 99%", bo od ostatniego testu (ponad 2 lata temu) mogło się coś zmienić, choć nie sądzę aby się zmieniło. W BPH nie ma zmian.

Data: 2009-06-01 11:50:14
Autor: Br
KK w bph
[...]

No to jak widać na moim przykładzie, "na 100%" się zmieniło. Mogę to skwitować jednym w tej sytuacji:

ODRADZAM KORZYSTANIE Z USŁUG BANKU BHP S.A.!

pozdrawiam,
bromsky

Data: 2009-06-01 03:04:25
Autor: krzysztofsf@wp.pl
KK w bph
On 1 Cze, 11:50, "Br" <b...@poczta.onet.pl_NOSPAM> wrote:
> [...]

skwitować jednym w tej sytuacji:

ODRADZAM KORZYSTANIE Z USŁUG BANKU BHP S.A.!

Rzucilem okiem na info o ich KK, zeby sprawdzic, czy sos sie zmienilo.
Na stronie poswieconej kartom, podaja, ze przelew z KK (brak info, czy
traktowany jako operacja gotowkowa, czy bezgotowkowa) kosztuje robiony
internetowo 1%  minimum 1 zl.
W TOIP jest to 2 %, minimum 3,99 zl.

Pamietam rozczarowana mine "menagerki" z oddziailu BPH, w ktorym
zamykalem karte, gdy poinformowawszy mnie (juz po przyjeciu moich
dyspozycji, podpisaniu kwitow i wprowadzeniu tego w system), ze bede
musial i tak zaplacic za odnowienie wlasnie wypowiedzianej karty,
uslyszala, ze 2,5 miesiaca wczesniej zglosilem w tej samej placowce
zastrzezenie, ze karta nie bedzie odnawiana, oraz ze mam pisemne
potwierdzenie (a jak wprowadzajacy bronil sie, przed potwierdzeniem
pisemnie czego dotyczyla operacja, ktorej potwierdzenia zazadalem...)
z trescia dyspozycji i podpisem jej pracownika.

Data: 2009-06-01 12:04:21
Autor: RobertS
KK w bph
No to jak widać na moim przykładzie, "na 100%" się zmieniło. Mogę to skwitować jednym w tej sytuacji:

ODRADZAM KORZYSTANIE Z USŁUG BANKU BHP S.A.!

Ty z karty zrezygnowałeś, a Marek ją zastrzegł - to nie to samo!

Poza tym nie rozumiem dlaczego za swoje postępowanie winisz bank? Zawaliłeś sprawę i bank postąpił prawidłowo - każdy inny zrobiłby tak samo!

RS

Data: 2009-06-01 03:10:28
Autor: krzysztofsf@wp.pl
KK w bph
On 1 Cze, 12:04, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]

Poza tym nie rozumiem dlaczego za swoje postępowanie winisz bank?
Zawaliłeś sprawę i bank postąpił prawidłowo - każdy inny zrobiłby tak samo!

A tu to masz racje - i tak chyba zlagodzili zasady, bo jak ja mialem u
nich KK, to w regulaminie pisalo, ze nowa KK jest wystawiana miesiac
przed utrata waznosci starej, a zastrzec "niewystawianie" nalezy
miesiac przed terminem wystawienia - stad moja wizyta w banku 2,5
miesiaca przed wygasnieciem waznosci KK.

Data: 2009-06-01 12:08:52
Autor: MarekZ
KK w bph
Użytkownik "Br" <br@poczta.onet.pl_NOSPAM> napisał w wiadomości news:gvvv0h$ktd$1node1.news.atman.pl...

No to jak widać na moim przykładzie, "na 100%" się zmieniło. Mogę to skwitować jednym w tej sytuacji:

ODRADZAM KORZYSTANIE Z USŁUG BANKU BHP S.A.!

Ty wykonałeś inną procedurę niż ja. Ja telefonicznie zastrzegałem kartę, nie składałem żadnego oświadczenia o rezygnacji z karty. Jeden raz potem nic nie robiłem a drugi raz kilka tygodni później wziąłem pisemne potwierdzenie dyspozycji zastrzeżenia (wówczas było darmowe, nie wiem jak teraz, o ewentualne zwolnienie z opłaty za karrtę w BPH będę występował w sierpniu to wtedy się tym zainteresuję).

Odradzasz bank z powodu tego, że postąpił zgodnie z regulaminem karty? O ile Ci sięchce, zawsze możesz złożyć reklamację i liczyć na dobrą wolę banku, która może wyrazić się w ten sposób, że jeśli zdecydujesz się utrzymać ich kartę, anulują tę opłatę. A potem ją sobie już darmowo zamkniesz.

KK w bph