KK w citi - zmiana daty końca okresu rozlic zeniowego - możliwa?

Data: 2009-07-14 19:15:18
Autor: Michał
KK w citi - zmiana daty końca okresu rozlic zeniowego - możliwa?
Witam,

Można w Citi banku zmienić datę końca okresu rozliczeniowego? Teraz mam - z tego co pamiętam 14 dzień miesiąca. Posiadam Citi Lot Silver...

--
michal

Data: 2009-07-14 19:38:28
Autor: Imka
KK w citi - zmiana daty końca okresu rozlic zeniowego - możliwa?
In <news:h3ief3$me0$1inews.gazeta.pl> Michał typed:

Można w Citi banku zmienić datę końca okresu rozliczeniowego? Teraz mam - z tego co pamiętam 14 dzień miesiąca. Posiadam Citi Lot Silver...

Zmieniałam okres rozliczeniowy w Citi wczoraj. Przyjęli zlecenie zmiany
bez słowa protestu ;)

--
Imka

Data: 2009-07-14 19:54:32
Autor: Michał
Osoba nazywajaca sie Imka w liscie z dnia  2009-07-14 19:38 napisala nastepujace slowa:

[...]

Miło słyszeć ;-)

Za darmo to zrobili? Jakie daty są do wyboru (dowolna?)?

--
michal

Data: 2009-07-14 20:31:02
Autor: Imka
KK w citi - zmiana daty końca okresu ro zliczeniowego - możliwa?
In <news:h3igol$2gc$1inews.gazeta.pl> Michał typed:

[...]

No, mam nadzieję :) Przejrzałam wcześnie TOiP (dość pobieżnie), ale nie
rzuciło mi się w oczy. Może krzywo patrzyłam, a nie wpadłam na pomysł by
zapytać.
A, pytali czy wcześniej już zmieniałam - nie wiem czy pytanie było w
celu podtrzymania konwersacji, czy jakimś innym (nie zmieniałam).
Jakie daty są do wyboru (dowolna?)?

Za dobrze by było :)
Ja chciałam zmienić na 20 - zaproponowali 19 lub 22. Jak dla mnie
'margines błędu' do przyjęcia.

--
Imka

Data: 2009-07-14 22:03:55
Autor: Michał
Osoba nazywajaca sie Imka w liscie z dnia  2009-07-14 20:31 napisala nastepujace slowa:

[...]

TOiP i regulamin tez przelecialem i nic nie znalazlem...

Jakie daty są do wyboru (dowolna?)?

Za dobrze by było :)
Ja chciałam zmienić na 20 - zaproponowali 19 lub 22. Jak dla mnie
'margines błędu' do przyjęcia.

No i super! Podobny termin mnie interesuje ;-)

Dzieki za informacje!

--
michal

Data: 2009-07-15 20:45:03
Autor: Slavekk
Użytkownik "Michał" <mw099@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3iob9$7m2$1inews.gazeta.pl...

TOiP i regulamin tez przelecialem i nic nie znalazlem...

Słabo szukałeś.
Raz w roku jest bezpłtne

Sławek

KK w citi - zmiana daty końca okresu rozlic zeniowego - możliwa?