KK wynalazek dla biedaków

Data: 2009-09-23 10:25:56
Autor: Charlie delta
KK wynalazek dla biedaków
nie mam KK

ostatnio próbowano mi wcisnąć platynowy plastik w BZWBK

wyśmiałem dziewczę zwane doradcą Pana Klienta

Data: 2009-09-23 10:27:53
Autor: BK
KK wynalazek dla biedaków
On 23 Wrz, 19:25, Charlie delta <charlie.delta.tra...@gmail.com>
wrote:
nie mam KK

ostatnio próbowano mi wcisnąć platynowy plastik w BZWBK

wyśmiałem dziewczę zwane doradcą Pana Klienta

Chwalisz sie czy zalisz?

Data: 2009-09-23 11:26:13
Autor: szczurwa
KK wynalazek dla biedaków
wrote:
nie mam KK

ostatnio próbowano mi wcisnąć platynowy plastik w BZWBK

wyśmiałem dziewczę zwane doradcą Pana Klienta

Wyczyn nie lada. Nalezy ci się medal z kartofla.

Data: 2009-09-23 19:42:15
Autor: SDD
KK wynalazek dla biedaków

Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości news:90a35a6c-bd57-48dd-8fe9-c8240605c2bbe34g2000vbm.googlegroups.com...

ostatnio próbowano mi wcisnąć platynowy plastik w BZWBK

Obawiam sie, ze jest nieco inaczej.
KK to doskonaly wynalazek, ale *nie dla biedakow*.
Jesli ktos ma kase i limit posiadanej karty nie jest dla niego nieosiagalna kwota, ale potrafi ja zarobic w tydzien a w najgorszym wypadku w miesiac, to KK jest bardzo dobrym wynalazkiem.

Sam wiec pewnie jestes biedakiem - dobrze, ze chociaz swiadomym, ze to nie dla Ciebie ten produkt :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-09-23 20:03:19
Autor: radxcell
KK wynalazek dla biedaków
*SDD* wrote in <news:h9dmln$pqp$1news.onet.pl>:
Jesli ktos ma kase i limit posiadanej karty nie jest dla niego nieosiagalna kwota, ale potrafi ja zarobic w tydzien a w najgorszym wypadku w miesiac, to KK jest bardzo dobrym wynalazkiem.

a co ma limit do posiadanej kasy?

pozdr, rdx
http://czyinternetdziala.pl

Data: 2009-09-23 19:19:21
Autor: MHC Mega
KK wynalazek dla biedaków
radxcell wrote:

> [...]
> nieosiagalna kwota, ale potrafi ja zarobic w tydzien a w najgorszym
> wypadku w miesiac, to KK jest bardzo dobrym wynalazkiem.

"ma kase" to chyba była przenośnia ;)

Nie sądzę by KK były dobrym produktem tylko dla osób mających w domu schowek pancerny :)

--
Pzdr.
Mega

Data: 2009-09-23 20:31:59
Autor: SDD
KK wynalazek dla biedaków

Użytkownik "radxcell" <sp____ks@o2.pl> napisał w wiadomości news:4aba62f3$1news.home.net.pl...
*SDD* wrote in <news:h9dmln$pqp$1news.onet.pl>:

a co ma limit do posiadanej kasy?

To, ze moze cos strzelic do lba czasem :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-09-23 21:22:18
Autor: radxcell
KK wynalazek dla biedaków
*SDD* wrote in <news:h9dpiu$2b6$1news.onet.pl>:
Użytkownik "radxcell" <sp____ks@o2.pl> napisał w wiadomości
*SDD* wrote in <news:h9dmln$pqp$1news.onet.pl>:
a co ma limit do posiadanej kasy?
To, ze moze cos strzelic do lba czasem :)

aha, ok.

generalnie KK jest dla ludzi, u ktorych ten na gorze rzadzi tym co w kieszeni, a
nie odwrotnie.

pozdr, rdx

Data: 2009-09-23 22:17:05
Autor: MHC Mega
KK wynalazek dla biedaków
radxcell wrote:

> [...]

aha, ok.

generalnie KK jest dla ludzi, u ktorych ten na gorze rzadzi tym co w

KK jest dla banków :)
Jeśli dostanie ją ktoś w/g twojego opisu to jest to błąd wyboru grupy
docelowej i bank powinien czym prędzej coś z tym zrobić ;)

--
Pzdr.
Mega

Data: 2009-10-07 11:33:59
Autor: radxcell
KK wynalazek dla biedaków
*MHC Mega* wrote in <news:xn0gfipue935kx000news.1000lecie.pl>:
KK jest dla banków :)
Jeśli dostanie ją ktoś w/g twojego opisu to jest to błąd wyboru grupy
docelowej i bank powinien czym prędzej coś z tym zrobić ;)

tez Cie uwielbiam :)

p<R

Data: 2009-09-24 11:16:09
Autor: Charlie delta
KK wynalazek dla biedaków
On 23 Wrz, 21:22, "radxcell" <sp___...@o2.pl> wrote:
> [...]

aha, ok.

generalnie KK jest dla ludzi, u ktorych ten na gorze rzadzi tym co w kieszeni, a

panienka nie masz racji

rząd dusz to kapitał

radość życia wiąże się z posiadaniem kapitału

portfel i stan posiadania determinuje styl życia

bieda?

co to jest?

Data: 2009-09-23 21:57:29
Autor: Krzysztof Halasa
KK wynalazek dla biedakĂłw
"SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> writes:

Jesli ktos ma kase i limit posiadanej karty nie jest dla niego nieosiagalna kwota, ale potrafi ja zarobic w tydzien a w najgorszym wypadku w miesiac, to KK jest bardzo dobrym wynalazkiem.

Nic z tych rzeczy, taki wynalazek jest bez sensu. KK z limitem
wielokrotnie przekraczajacym dochody, zdecydowanie lepiej.
No chyba ze ktos nigdy nie ma zamiaru wydac w ciagu ~ 2 miesiecy wiecej
niz zarabia w ciagu tygodnia - podejrzane.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-09-23 22:47:11
Autor: Valdi.Pavlack
KK wynalazek dla biedaków
"SDD" news:h9dmln$pqp$1news.onet.pl

>ostatnio próbowano mi wcisnąć platynowy plastik w BZWBK

Obawiam sie, ze jest nieco inaczej.
KK to doskonaly wynalazek, ale *nie dla biedakow*.

I nie dla biedaków (chociaż z tym różnie bywa) ale również nie dla idiotów.

Jesli ktos ma kase i limit posiadanej karty nie jest dla niego
nieosiagalna
kwota, ale potrafi ja zarobic w tydzien a w najgorszym wypadku w miesiac,
KK jest bardzo dobrym wynalazkiem.

Otóż to, co nie zmienia faktu, że KK nie jest elementem niezbędnie
potrzebnym w codziennej egzystencji.

Sam wiec pewnie jestes biedakiem - dobrze, ze chociaz swiadomym, ze to nie
dla Ciebie ten produkt :)

Biedak, któremu proponują platynę? - pewnie umysłowy, z drugiej jednak
strony jeżeli nie chce go brać to w sumie dobrze o nim świadczy :) Chociaż
cholera wie jakie tam standardy w tym BZ WBK mają i oceniają szeroko
rozumianą wypłacalność osoby, którą oferują dany plastik.

Data: 2009-09-23 20:19:49
Autor:
Przeczytaj to
Data: 2009-09-23 22:48:02
Autor: Valdi.Pavlack
KK wynalazek dla biedaków
"Charlie delta"

wyśmiałem dziewczę zwane doradcą Pana Klienta

Zadam ci proste jak budowa cepa pytanie. Masz małego penisa?

Data: 2009-09-24 05:57:12
Autor: xbartx
KK wynalazek dla biedaków
Dnia Wed, 23 Sep 2009 22:48:02 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

Zadam ci proste jak budowa cepa pytanie. Masz małego penisa?

Panowie, o ile dobrze kojarzę z innych grup to jest stary troll a Wy tutaj pięknie go dokarmiacie! Koniecznie chcecie, aby się tutaj na stałe zagnieździł?

Data: 2009-09-24 08:06:26
Autor: MarekZ
KK wynalazek dla biedakĂłw
"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:h9f1no$60v$1inews.gazeta.pl...

Panowie, o ile dobrze kojarzę z innych grup to jest stary troll a Wy
tutaj pięknie go dokarmiacie! Koniecznie chcecie, aby się tutaj na stałe
zagnieździł?

No właśnie. Nie wolicie aby produkował się na innych grupach? My mamy swojego kolinę i jest nam z nim dobrze, nie potrzeba nam jakichś marnych klonów!

Data: 2009-09-24 12:29:29
Autor: Valdi.Pavlack
KK wynalazek dla biedakĂłw
"MarekZ" news:h9f224$gsg$1srv.cyf-kr.edu.pl

No właśnie. Nie wolicie aby produkował się na innych grupach? My mamy
swojego kolinę i jest nam z nim dobrze, nie potrzeba nam jakichś marnych
klonĂłw!

Ale Kolina coś ucichł nam ostatnio ;) A jak to się mówi - natura nie znosi
próşni :)

Data: 2009-09-24 10:37:45
Autor: witek
KK wynalazek dla biedakĂłw
Valdi.Pavlack wrote:
[...]

Nieprawda. Ostanio wrĂłcił  ze zmywaka w Anglii. Sam pisał.

Data: 2009-09-24 19:07:29
Autor: Krzysztof Halasa
KK wynalazek dla biedakĂłw
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> writes:

Nieprawda. Ostanio wrĂłcił  ze zmywaka w Anglii. Sam pisał.

Zmywak, wbrew pozorom, to bardzo odpowiedzialna funkcja. Zly pracownik
i klienci beda unikac takiego miejsca - bo kto niby lubi jesc na
niedomytych talerzach brudnymi sztuccami?
Z tym ze teraz chyba wszedzie uzywa sie zmywarek? Dobry pracownik umyje
lepiej niz zmywarka.

:-)
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-09-24 12:28:50
Autor: Valdi.Pavlack
KK wynalazek dla biedakĂłw
"xbartx" news:h9f1no$60v$1inews.gazeta.pl

Panowie, o ile dobrze kojarzę z innych grup to jest stary troll a Wy
tutaj pięknie go dokarmiacie! Koniecznie chcecie, aby się tutaj na stałe
zagnieździł?

Osobiście nie miałem najmniejszego zamiaru karmić trola (nie wiedziałem, że
nasz "kolega" jest trolem), chciałem się tylko utwierdzić w przekonaniu, że
człowiek który chwali się tym, że wyśmiał kobietę tylko dlatego, że
wypełniała swoje obowiązki narzucone przez pracodawcę, ma kompleksy (różne),
ktĂłre leczy kosztem innych.

Jeżeli uraziłem kogoś swoich słownictwem/pytaniem, to najmocniej
przepraszam.

Data: 2009-09-24 10:31:25
Autor: Magda
KK wynalazek dla biedaków
Valdi.Pavlack pisze:
"Charlie delta"

wyśmiałem dziewczę zwane doradcą Pana Klienta

Zadam ci proste jak budowa cepa pytanie. Masz małego penisa?

penisa ma pewnie rozmiaru europejskiego :)

Data: 2009-09-24 12:30:14
Autor: Valdi.Pavlack
KK wynalazek dla biedaków
"Magda" news:h9faop$cic$2inews.gazeta.pl

> Zadam ci proste jak budowa cepa pytanie. Masz małego penisa?

penisa ma pewnie rozmiaru europejskiego :)

No to czemu tak traktuje kobiety?

Data: 2009-09-24 10:27:53
Autor: Magda
KK wynalazek dla biedaków
Charlie delta pisze:
nie mam KK

ostatnio próbowano mi wcisnąć platynowy plastik w BZWBK

wyśmiałem dziewczę zwane doradcą Pana Klienta
heheheh potwierdzam, za ten wynalazek powinien ktoś dostać nagrodę "bobla"

Data: 2009-09-24 02:12:32
Autor: Krzysiek
KK wynalazek dla biedaków
On 24 Wrz, 10:27, Magda <o...@o2.pl> wrote:

heheheh potwierdzam, za ten wynalazek powinien ktoś dostać nagrodę "bobla"

IMHO platynowe z BZWBK lepsza od platynowych kart mBanku, Polbanku
etc.

Rozumiem, że to nie było wnikanie w sens istnienia kart kredytowych w
ogóle.

Data: 2009-09-24 11:27:05
Autor: Robert Kois
KK wynalazek dla biedaków
Dnia Thu, 24 Sep 2009 02:12:32 -0700 (PDT), Krzysiek napisał(a):

IMHO platynowe z BZWBK lepsza od platynowych kart mBanku, Polbanku
etc.

Polbank nie daje platyn.

--
Kojer

Data: 2009-09-24 03:32:42
Autor: Krzysiek
KK wynalazek dla biedaków
On 24 Wrz, 11:27, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:

Polbank nie daje platyn.

No w sumie tak, ale ma cos o nazwie "prestiżowa" i jest to u nich
karta z najwyższej półki,
do samego"koloru" nie przykładam wagi;)

Data: 2009-09-24 12:37:14
Autor: Robert Kois
KK wynalazek dla biedaków
Dnia Thu, 24 Sep 2009 03:32:42 -0700 (PDT), Krzysiek napisał(a):

Polbank nie daje platyn.
No w sumie tak, ale ma cos o nazwie "prestiżowa" i jest to u nich
karta z najwyższej półki,
do samego"koloru" nie przykładam wagi;)

To jest po prostu gold. Kolor złoty, a i na MC na pasku jest napis Gold
(VISA napisu nie ma ;)).

--
Kojer

Data: 2009-09-24 11:20:12
Autor: Olgierd
KK wynalazek dla biedaków
Dnia Thu, 24 Sep 2009 12:37:14 +0200, Robert Kois napisał(a):

[...]

Skądinąd bardzo ładna i elegancka karta. --
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-26 09:10:53
Autor: ViRuS
KK wynalazek dla biedaków
KK poza bezsensem finansowym (bo po co bogatemu kredytowanie bieżącej konsumpcji jak go na to stac, a biedakowi ciężkie odsetki, na ktore nie będzie go stać) to wspaniale narzedzie dla organow pragnących inwigilowac robaczka - gdzie kiedy co kupował. Zwykłe konto umożliwia jedynie inwigilację źródeł dochodu i kontaktów. Bez karty juz nie mozna kupic wielu strategicznych rzeczy np. biletów lotniczych w wielu liniach. Osobiscie sklaniam się ku tezie, ze głowną istotą pomysłu kart kredytowych jest wlasnie kontrola.

V.

Data: 2009-09-26 09:31:27
Autor: witek
KK wynalazek dla biedaków
ViRuS wrote:
[...]

No to jesteś głupi i tyle.

Data: 2009-09-26 10:57:43
Autor: Michal
KK wynalazek dla biedaków
ViRuS pisze:
[...]

Czyli cała dyskusja pokazująca, że KK jest jedynie _narzędziem_ a nie źródłem finansowania, poległa w starciu z wtórnym analfabetyzmem...

--
Michał

Data: 2009-09-26 09:32:10
Autor: witek
KK wynalazek dla biedaków
Michal wrote:
ViRuS pisze:
[...]

Dokładnie. To tak jakbys małpie chciał wytłumaczyć do czego jest potrzebna matematyka.

Data: 2009-09-26 14:30:08
Autor: Krzysztof Halasa
KK wynalazek dla biedakĂłw
"ViRuS" <bleble@bleble.pl> writes:

KK poza bezsensem finansowym (bo po co bogatemu kredytowanie bieżącej
konsumpcji jak go na to stac, a biedakowi ciężkie odsetki, na ktore
nie będzie go stać)

Bajki. To ma sie nijak do bogactwa lub jego braku. KK zwieksza, bez
zadnych kosztow, plynnosc. "Ciezkie" lub nie odsetki to sprawa podobna
do wszelkich innych podobnych kredytow, KK nie jest tu niczym
wyjatkowym.

to wspaniale narzedzie dla organow pragnących
inwigilowac robaczka - gdzie kiedy co kupował.

Jasne, ze np. kupil pol kilo plastikowych zabawek w geancie i plyn do
spryskiwaczy na stacji w Klewkach.
No bo chyba jasne jest ze jesli ktos bedzie chcial zataic jakas
transakcje (albo np. swoja obecnosc w danym miejscu), to to zrobi? Nawet
jesli karty beda jedynym srodkiem platniczym, jak w Biblii - chwilowo
nie sa.

Zwykłe konto umożliwia
jedynie inwigilację źródeł dochodu i kontaktów.

Oficjalnych. Tyle ze interes w tym moga miec tylko jakies grupy
przestepcze, bo rządu i sluzb to nie interesuje.
No chyba ze ktos jest glupi, ale taki tez nie bedzie wrogiem dla nikogo
i nie ma sensu go "inwigilowac".

Bez karty juz nie
mozna kupic wielu strategicznych rzeczy np. biletĂłw lotniczych w wielu
liniach.

Zaplata za bilet lotniczy to najmniejszy problem dla kogos, kto nie chce
ujawnic ze leci samolotem.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-09-27 00:56:55
Autor: Przemysław Kowalik
KK wynalazek dla biedaków
Użytkownik ViRuS napisał:
[...]

Ach, tak, co za ulga, że inwigilacja dotyczy jedynie kart kredytowych. Posiadacze debetówek oraz obciążeniowych, podłączonych nawet do zwykłego konta (nie mówiąc już o niezwykłym) są anonimowi niczym ziarnka piasku na Saharze :-P.

NMSP

Przemek

Data: 2009-09-28 12:18:58
Autor: Chris
KK wynalazek dla biedaków
Dnia Sun, 27 Sep 2009 00:56:55 +0200, Przemysław Kowalik napisał(a):

[...]

Posiadacz karty debetowej podejmuje gotówkę z bankomatu i w tym momencie
możliwość inwigilacji się urywa.
Posiadacz karty kredytowej za podjęcie gotówki z bankomatu płaci wysoką
prowizję, więc stara się płacić kartą wszędzie tam, gdzie tylko ma taką
możliwość. A to powoduje, że bank jest lepiej poinformowany o każdym
kroku takiego klienta, niż gdyby cały czas chodził za nim prywatny
detektyw.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-09-28 22:10:24
Autor: Adam Płaszczyca
KK wynalazek dla biedaków
Dnia Mon, 28 Sep 2009 12:18:58 +0200, Chris napisał(a):

[...]

Z daleka kłania się 'Limes inferior' Janusza A. Zajdla. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2009-09-28 12:12:44
Autor: Chris
KK wynalazek dla biedaków
Dnia Sat, 26 Sep 2009 09:10:53 +0200, ViRuS napisał(a):

[...]

Masz całkowicie rację, a chamski atak ze strony pracowników banków oraz
ich furia tylko to potwierdza.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-09-28 03:22:34
Autor: Krzysiek
KK wynalazek dla biedaków
On 28 Wrz, 12:12, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

Masz całkowicie rację, a chamski atak ze strony pracowników banków oraz
ich furia tylko to potwierdza.
No tak gościu co "wymyślił" karty miał rację - bo na początku nie było
możliwości zaciągania kredytu kartą, trzeba było spłacić 100% w
wyznaczonym terminie. Teraz "źli bankowcy" wprowadzili możliwość
zaciągnięcia kredytu na dłużej.
Nikt każe korzystając z KK zadłużać się. 100% spłata kwoty z wyciągu i
po "problemie".

KK wynalazek dla biedaków