KK wynalazek dla biedaków

Data: 2009-09-23 19:42:15
Autor: SDD
KK wynalazek dla biedaków

Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości news:90a35a6c-bd57-48dd-8fe9-c8240605c2bbe34g2000vbm.googlegroups.com...

ostatnio próbowano mi wcisnąć platynowy plastik w BZWBK

Obawiam sie, ze jest nieco inaczej.
KK to doskonaly wynalazek, ale *nie dla biedakow*.
Jesli ktos ma kase i limit posiadanej karty nie jest dla niego nieosiagalna kwota, ale potrafi ja zarobic w tydzien a w najgorszym wypadku w miesiac, to KK jest bardzo dobrym wynalazkiem.

Sam wiec pewnie jestes biedakiem - dobrze, ze chociaz swiadomym, ze to nie dla Ciebie ten produkt :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-09-23 20:03:19
Autor: radxcell
KK wynalazek dla biedaków
*SDD* wrote in <news:h9dmln$pqp$1news.onet.pl>:
Jesli ktos ma kase i limit posiadanej karty nie jest dla niego nieosiagalna kwota, ale potrafi ja zarobic w tydzien a w najgorszym wypadku w miesiac, to KK jest bardzo dobrym wynalazkiem.

a co ma limit do posiadanej kasy?

pozdr, rdx
http://czyinternetdziala.pl

Data: 2009-09-23 19:19:21
Autor: MHC Mega
KK wynalazek dla biedaków
radxcell wrote:

> [...]
> nieosiagalna kwota, ale potrafi ja zarobic w tydzien a w najgorszym
> wypadku w miesiac, to KK jest bardzo dobrym wynalazkiem.

"ma kase" to chyba była przenośnia ;)

Nie sądzę by KK były dobrym produktem tylko dla osób mających w domu schowek pancerny :)

--
Pzdr.
Mega

Data: 2009-09-23 20:31:59
Autor: SDD
KK wynalazek dla biedaków

Użytkownik "radxcell" <sp____ks@o2.pl> napisał w wiadomości news:4aba62f3$1news.home.net.pl...
*SDD* wrote in <news:h9dmln$pqp$1news.onet.pl>:

a co ma limit do posiadanej kasy?

To, ze moze cos strzelic do lba czasem :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-09-23 21:22:18
Autor: radxcell
KK wynalazek dla biedaków
*SDD* wrote in <news:h9dpiu$2b6$1news.onet.pl>:
Użytkownik "radxcell" <sp____ks@o2.pl> napisał w wiadomości
*SDD* wrote in <news:h9dmln$pqp$1news.onet.pl>:
a co ma limit do posiadanej kasy?
To, ze moze cos strzelic do lba czasem :)

aha, ok.

generalnie KK jest dla ludzi, u ktorych ten na gorze rzadzi tym co w kieszeni, a
nie odwrotnie.

pozdr, rdx

Data: 2009-09-23 22:17:05
Autor: MHC Mega
KK wynalazek dla biedaków
radxcell wrote:

> [...]

aha, ok.

generalnie KK jest dla ludzi, u ktorych ten na gorze rzadzi tym co w

KK jest dla banków :)
Jeśli dostanie ją ktoś w/g twojego opisu to jest to błąd wyboru grupy
docelowej i bank powinien czym prędzej coś z tym zrobić ;)

--
Pzdr.
Mega

Data: 2009-10-07 11:33:59
Autor: radxcell
KK wynalazek dla biedaków
*MHC Mega* wrote in <news:xn0gfipue935kx000news.1000lecie.pl>:
KK jest dla banków :)
Jeśli dostanie ją ktoś w/g twojego opisu to jest to błąd wyboru grupy
docelowej i bank powinien czym prędzej coś z tym zrobić ;)

tez Cie uwielbiam :)

p<R

Data: 2009-09-24 11:16:09
Autor: Charlie delta
KK wynalazek dla biedaków
On 23 Wrz, 21:22, "radxcell" <sp___...@o2.pl> wrote:
> [...]

aha, ok.

generalnie KK jest dla ludzi, u ktorych ten na gorze rzadzi tym co w kieszeni, a

panienka nie masz racji

rząd dusz to kapitał

radość życia wiąże się z posiadaniem kapitału

portfel i stan posiadania determinuje styl życia

bieda?

co to jest?

Data: 2009-09-23 21:57:29
Autor: Krzysztof Halasa
KK wynalazek dla biedakĂłw
"SDD" <sddwytnij@towszechwiedza.pl> writes:

Jesli ktos ma kase i limit posiadanej karty nie jest dla niego nieosiagalna kwota, ale potrafi ja zarobic w tydzien a w najgorszym wypadku w miesiac, to KK jest bardzo dobrym wynalazkiem.

Nic z tych rzeczy, taki wynalazek jest bez sensu. KK z limitem
wielokrotnie przekraczajacym dochody, zdecydowanie lepiej.
No chyba ze ktos nigdy nie ma zamiaru wydac w ciagu ~ 2 miesiecy wiecej
niz zarabia w ciagu tygodnia - podejrzane.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-09-23 22:47:11
Autor: Valdi.Pavlack
KK wynalazek dla biedaków
"SDD" news:h9dmln$pqp$1news.onet.pl

>ostatnio próbowano mi wcisnąć platynowy plastik w BZWBK

Obawiam sie, ze jest nieco inaczej.
KK to doskonaly wynalazek, ale *nie dla biedakow*.

I nie dla biedaków (chociaż z tym różnie bywa) ale również nie dla idiotów.

Jesli ktos ma kase i limit posiadanej karty nie jest dla niego
nieosiagalna
kwota, ale potrafi ja zarobic w tydzien a w najgorszym wypadku w miesiac,
KK jest bardzo dobrym wynalazkiem.

Otóż to, co nie zmienia faktu, że KK nie jest elementem niezbędnie
potrzebnym w codziennej egzystencji.

Sam wiec pewnie jestes biedakiem - dobrze, ze chociaz swiadomym, ze to nie
dla Ciebie ten produkt :)

Biedak, któremu proponują platynę? - pewnie umysłowy, z drugiej jednak
strony jeżeli nie chce go brać to w sumie dobrze o nim świadczy :) Chociaż
cholera wie jakie tam standardy w tym BZ WBK mają i oceniają szeroko
rozumianą wypłacalność osoby, którą oferują dany plastik.

KK wynalazek dla biedaków