[info] KK z BPH i 5% zwrotu za określone zakupy

Data: 2011-01-25 11:28:18
Autor: MichalL
[info] KK z BPH i 5% zwrotu za określone zakupy
Tyle, że odradzam korzystanie z kart kredytowych BPH. Korzystałem z nich przez wiele lat, ale od kiedy obsługę kart przejął GE (w okolicach początku wakacji 2010) jest kompletny bałagan i nie ma z kim rozmawiać. Zrezygnowałem z ich usług.

MichalL

[info] KK z BPH i 5% zwrotu za określone zakupy