[info] KK z BPH i 5% zwrotu za określone zakupy

Data: 2011-01-25 11:31:37
Autor: wiatrak
[info] KK z BPH i 5% zwrotu za określone zakupy

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:ihm6t5$546$2inews.gazeta.pl...

W BPH się specjalnie nic nie działo od kiedy ich zaczęli ćwiartować i
sprzedawać to tu to tam. Tak zupełnie przez przypadek dowiedziałem się od
znajomego o takiej kk:

Opłata za wydanie 190 zeta (zwolnienie przy wydatakach 5000 przez pierwsze trzy miesiące)

I UWAGA haczyk:

Roczna opłata za udostępnienie i obsługę karty

(pobierana z dołu za rok miniony na początku

drugiego i kaĹĽdego kolejnego roku

liczÄ…c od

daty wydania karty głównej)

Data: 2011-01-25 11:32:57
Autor: wiatrak

Użytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisał w wiadomości news:ihm8qf$pps$1node1.news.atman.pl...

[...]

Oczywiście ta opłata to następne 190 złotych!!!!!

Data: 2011-01-25 13:35:45
Autor: RobertS
W dniu 2011-01-25 11:32, wiatrak pisze:

[...]

siÄ™ od
znajomego o takiej kk:

Opłata za wydanie 190 zeta (zwolnienie przy wydatakach 5000 przez
pierwsze trzy miesiÄ…ce)

[...]

tak jak piszesz, zastrzegłem kartę w 11 miesiącu a opłatę i tak mi policzyli, wyszedłem na zero (po podliczeniu bonusów jakie skasowałem w związku z korzystaniem z tej karty)

dlatego teĹĽ odradzam kk z BPH/GE

RobertS

Data: 2011-01-25 13:38:55
Autor: MarekZ
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ihmg34$1nt3$1@opal.icpnet.pl...

tak jak piszesz, zastrzegłem kartę w 11 miesiącu a opłatę i tak mi policzyli, wyszedłem na zero (po podliczeniu bonusów jakie skasowałem w związku z korzystaniem z tej karty)

dlatego teĹĽ odradzam kk z BPH/GE

Zdecydowanie potwierdzam, trzeba być obecnie bardzo ostrożnym w nawiązywaniu relacji z tym bankiem. Standardami zrównali się z Sygmą/Cetelemem.

Data: 2011-01-25 15:05:08
Autor: xbartx
[info] KK z BPH i 5% zwrotu za okre¶lone zakupy
Dnia Tue, 25 Jan 2011 13:38:55 +0100, MarekZ napisał(a):

Zdecydowanie potwierdzam, trzeba być obecnie bardzo ostrożnym w
nawiÄ…zywaniu relacji z tym bankiem. Standardami zrĂłwnali siÄ™ z
SygmÄ…/Cetelemem.

Czyli w suma summarum dobrze, że podrzuciłem takie info na stronę, bo przynajmniej wiadomo o co chodzi w temacie.

--
xbartx

Data: 2011-01-28 15:03:22
Autor: szczurwa
KK z BPH i 5% zwrotu za okre¶lone zakupy
On 25 Sty, 13:38, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

Zdecydowanie potwierdzam, trzeba być obecnie bardzo ostrożnym w nawi±zywaniu
relacji z tym bankiem. Standardami zrównali się z Sygm±/Cetelemem.

To znaczy, że muszę st±d spadać...chociaż- w grudniu 2009 wydali mi
BPH MC Gold i 250pln mieli pobrać w grudniu roku ubiegłego. Opłaty nie
pobrali, bo zmigrowali mnie do MC Gold Bonus tych 190 PLN jaj dot±d
nie pobrali. Plusem tej karty, obok selektywnych zniżek, jest brak jej
obecno¶ci w BIK, co ma swoje skromne zalety, st±d się waham...

Data: 2011-01-29 01:54:31
Autor: MarekZ
KK z BPH i 5% zwrotu za okre¶lone zakupy
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:433b0614-4151-4d0a-80b3-92ddd0668a57@r5g2000yql.googlegroups.com...

[...]

Moja historia jest do¶ć podobna. Tyle że mnie w sierpniu pobrali opłatę za Vise Gold, z której zrezygnowałem w odpowiednim terminie. Też mnie potem zmigrowali w paĽdzierniku chyba do MC Bonus, ale ani razu jej nie użyłem, bo hodowali na niej "zadłużenie", którego spłaty odmawiałem i nie chciałem tego pomieszać z prawdziwymi transakcjami, gdyż od razu byłem raczej nastawiony na spór. Reklamacja z paĽdziernika do tej pory nie rozpatrzona. Umowę mi BPH wypowiedziało około tygodnia temu i dalej dolicza sobie różne wesołe opłaty. Wyznaczono mi też "ostateczny termin" spłaty. Formalnie "zadłużenie" ma już ze 180 dni. No i tak kombinuję z pozwem o zado¶ćuczynienie, ale jak na razie w BIK mi się to nie pojawiło, więc nie mogę zacz±ć kolekcjonować odmów udzielenia kredytu. Z Arbitrem się też na razie wstrzymałem, czekam na co¶ konkretniejszego, my¶lę, że spokojnie mog± wystawić BTE z rozpędu i rozpocz±ć egzekucję. A przetrenować powództwo przeciwegzekucyjne na banalnym przykładzie też nie zaszkodzi.

Ale na Twoim miejscu chyba nie rezygnowałbym z tej karty, jest niezła. Tylko bank do dupy. :)

[info] KK z BPH i 5% zwrotu za określone zakupy