KK z Inteligo - na to czekaliśmy?

Data: 2010-12-17 03:37:55
Autor: \"Ja-Gaar\" Bestia Miiny
KK z Inteligo - na to czekaliśmy?
"Dodatkowe unikalne funkcje karty kredytowej Inteligo to możliwość
wyboru sposobu autoryzacji transakcji (chip i pasek magnetyczny lub
sam chip) ..."

Czyli w koncu wyeliminowana możliwośc skimmingu?
Ja tam od razy zablokowałbym możliwośc autoryzacji paskiem na kk,
gdybym tylko miał taką możliwość.

pozdr.

Data: 2010-12-17 13:02:30
Autor: Michał K.
W dniu 2010-12-17 12:37, "Ja-Gaar" Bestia Miiny pisze:
[...]

.... I nie zapłaciłbyś w tak mniej więcej połowie miejsc w kraju ;) W wielu miejscach czytnik chipów się "aktywuje" w terminalu dopiero po przejechaniu paskiem przez szczelinkę ;)

Michał

Data: 2010-12-17 14:03:39
Autor: witrak()
"Michał K." wrote:
[...]

Ale czy zablokowanie *autoryzacji* paskiem oznacza skasowanie tego
paska ? ;-)

Przeciągnięcie przez czytnik powoduje tylko, że terminal dowiaduje
się, iż jest chip - i wtedy musi go użyć. Podczas autoryzacji
pasek nie jest używany.

witrak()

Data: 2010-12-17 05:11:57
Autor: \"Ja-Gaar\" Bestia Miiny
[...]

No, skasowanie to nie, ale terminal może po prostu nie obsługiwać
chipa, i wtedy kiszka?

Ale przynajmniej jakie bezpieczeństwo... ;-P

Data: 2010-12-17 14:14:11
Autor: Michał K.
W dniu 2010-12-17 14:03, witrak() pisze:

[...]

No w sumie racja, nie pomyślałem :) Zresztą- na "chłopski" rozum nie ma jak w systemie transakcyjnych dezaktywować paska na karcie w portfelu ;)

Michał

KK z Inteligo - na to czekaliśmy?