KK z Polbanku - kiedy chip?

Data: 2010-08-06 20:40:24
Autor: marionek77
KK z Polbanku - kiedy chip?
Wiadomo coś o tym kiedy Polbank wprowadzi chipa w swoich kartach?

Pzdrw
Mariusz

Data: 2010-08-06 18:56:32
Autor: Olgierd
KK z Polbanku - kiedy chip?
Dnia Fri, 06 Aug 2010 20:40:24 +0200, marionek77 napisał(a):

Wiadomo coś o tym kiedy Polbank wprowadzi chipa w swoich kartach?

Powinni najpóźniej w styczniu. Mam nadzieję, że nie będą czekać aż tak długo, bo mi się w styczniu odnawia karta (więc pewnie plastik będzie wcześniej).

--
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wrocław? tylko http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-08-06 21:57:48
Autor: spammtrapp
KK z Polbanku - kiedy chip?
W dniu 2010-08-06 20:40, marionek77 pisze:
Wiadomo coś o tym kiedy Polbank wprowadzi chipa w swoich kartach?

Mam nadzieje ze jak najpozniej.

Data: 2010-08-06 22:02:33
Autor: Damian Niusy
KK z Polbanku - kiedy chip?

Użytkownik "spammtrapp" <gdzieswnecie@wp.pl> napisał w wiadomości news:i3hpfv$8s4$1news.onet.pl...
W dniu 2010-08-06 20:40, marionek77 pisze:
Wiadomo coś o tym kiedy Polbank wprowadzi chipa w swoich kartach?

Mam nadzieje ze jak najpozniej.

Dokładnie też wolę podpis niż PIN.

Data: 2010-08-07 00:44:52
Autor: MK
KK z Polbanku - kiedy chip?
On 6 Sie, 20:40, "marionek77" <marionek77 (ciach) @gmail.com> wrote:
Wiadomo coś o tym kiedy Polbank wprowadzi chipa w swoich kartach?

Na paypassowej mini to chyba nigdy ;). Mam wazna do konca 2011.

MK

KK z Polbanku - kiedy chip?