KK z mBank z Kindle - rezygnacja

Data: 2013-02-07 17:43:24
Autor: Marcin
KK z mBank z Kindle - rezygnacja
Witam,

Pod koniec 2012 roku wziąłem KK  z mBanku z bonusem w postaci Kindle - Kindle dostałem , wszystko gra...
Ale czy dobrze rozumiem że aby uniknąć 200 zł opłaty to miesiąc przed upływem 1 roku muszę wypowiedzieć kartę lub wykonać 120 operacji?
Czy ew. mogę już teraz wysłać rezygnację z karty?
Pytam w bo w regulaminie jest zapis że umowa karty jest zawarta na 1 rok
Będę wdzięczny za pomoc

Data: 2013-02-07 11:30:40
Autor: Ludwik
W dniu czwartek, 7 lutego 2013 17:43:24 UTC+1 użytkownik Marcin napisał:
[...]

Dobrze rozumiesz

Czy ew. mogę już teraz wysłać rezygnację z karty?

Wystarczy telefon na mlinię.

Pytam w bo w regulaminie jest zapis że umowa karty jest zawarta na 1 rok

Będę wdzięczny za pomoc

Pozdr.

KK z mBank z Kindle - rezygnacja