KK zabezpieczona lokat±

Data: 2011-03-03 19:33:52
Autor: mdzls
KK zabezpieczona lokat±
Witam,

Chciałbym wzi±ć tak± wła¶nie KK której zabezpieczeniem będzie założona lokata.
Do którego banku najlepiej się udać?

Pozdr

Data: 2011-03-03 22:25:18
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
KK zabezpieczona lokatÄ…
On 11-03-03 20:33, mdzls wrote:
Witam,

Chciałbym wziąć taką właśnie KK której zabezpieczeniem będzie założona lokata.
Do którego banku najlepiej się udać?

Pozdr

nie wiem jak teraz, ale kiedys bylo to mozliwe np. w Millennium i MultiBanku

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-03-04 08:40:32
Autor: NieLubieSpamu
KK zabezpieczona lokat±
Witam,

Chciałbym wzi±ć tak± wła¶nie KK której zabezpieczeniem będzie założona lokata.

Do którego banku najlepiej się udać?

A może w OpenFinance ? Ja tam miałem lokatę i zaproponowali mi kartę KIS i nie
musiałem przynosić żadnych za¶wiadczeń z pracy. No chyba że to nie działa z
automatu i sami wybieraj± komu dać bez za¶wiadczenia, a może zależy też od
warto¶ci lokaty.

Data: 2011-03-04 00:22:52
Autor: luc
KK zabezpieczona lokat±
On 4 Mar, 08:40, "NieLubieSpamu" <spamboxWYTNI...@onet.eu> wrote:
> Witam,

> Chcia bym wzi tak w a nie KK kt rej zabezpieczeniem b dzie za o ona lokata.
> Do kt rego banku najlepiej si uda ?

A mo e w OpenFinance ? Ja tam mia em lokat i zaproponowali mi kart KIS i nie
musia em przynosi adnych za wiadcze z pracy. No chyba e to nie dzia a z
automatu i sami wybieraj komu da bez za wiadczenia, a mo e zale y te od
warto ci lokaty.

W Open tak kiedy¶ było. Skorzystałem, nie wiem, jak teraz jest. W
Getin Online konsultant poinformował, że już tak się nie da...

pzdrwm
luc

KK zabezpieczona lokat±