KK ze zwrotem części wydanej kwoty

Data: 2010-08-22 11:06:47
Autor: Sierp
KK ze zwrotem części wydanej kwoty
Czy jest teraz na rynku jakaś KK z tzw moneyback, czyli zwrotem np. 1% wydanej nią kwoty na zakupy?
Jeżeli nie ma - może jakaś inna KK z fajnym programem powiązanym z wydatkami?
Do końca roku będę remontował mieszkanie, więc szykują się spore wydatki - warto by coś przy tej okazji zaoszczędzić, a KK i tak jest mi potrzebna na wakacje :-)

Sierp

Data: 2010-08-22 13:20:51
Autor: Krzysztof

"Sierp" <sierp@nospamsierp.netgrr> wrote in message news:i4qpbb$bg1$1ochlapek.sierp.net...
[...]

Alior, standardowy zwrot obecnie dla nowych KK-0.5%, moze byc 1%, ale placisz ubezpieczenie, chyba ok. 0.3% od zadluzenie, czyli jezeli nie pobierasz gotowki KK, to wtedy mialbys zwrot ok.0.7%. Musisz tez wydac rocznie min. 15tys. bezgotowkowo, zeby KK silver byla bezplatna i robic co najmniej 4-transakcje miesiecznie, zeby dodatkowo nie placic co miesiac za obsluge karty. Troche jest tych warunkow, ale jak bedziesz je spelnial to mozesz brac te karte z odpowiednim limitem, kalkulator do reki i oszacuj sobie, czy cala zabawa z KK ma dla ciebie sens.
Jezeli, nie bedziesz wyrabial obrotow rocznych, to pewnie korzystniej wypadna dla ciebie oferty bankow dajacych KK praktycznie za darmo, chociaz nie dostaniesz cashback'u.

Data: 2010-08-22 17:48:37
Autor: Sierp
Krzysztof pisze:
Alior, standardowy zwrot obecnie dla nowych KK-0.5%, moze byc 1%, ale placisz ubezpieczenie, chyba ok. 0.3% od zadluzenie, czyli jezeli nie pobierasz gotowki KK, to wtedy mialbys zwrot ok.0.7%.

a cos takiego?
http://indywidualni.bzwbk.pl/konta/standardowe/wydajesz-i-zarabiasz/konto-wydajesz-zarabiasz.html
jakieś haczyki?

Sierp

Data: 2010-08-22 18:06:00
Autor: Krzysztof

"Sierp" <sierp@nospamsierp.netgrr> wrote in message news:i4rgsq$63n$1ochlapek.sierp.net...
Krzysztof pisze:
[...]

konto jest platne oraz karta jest platna, musisz wiec sporo wydac na miesiac, zeby pokryc te koszty a dopiero potem bedziesz zarabiac, czyli musisz 1200zl wydac, zeby pokryc 12zl(7+5karta)
Tansza wersje takiego konta znajdziesz chyba w BZWBK, ale pytales o KK?

Data: 2010-08-22 18:10:46
Autor: Sierp
Krzysztof pisze:
[...]

pytalem, jedno drugiemu nie przeszkadza ;-)

Sierp

Data: 2010-08-22 19:31:48
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sun, 22 Aug 2010 18:06:00 +0200, Krzysztof napisał(a):

konto jest platne oraz karta jest platna, musisz wiec sporo wydac na miesiac, zeby pokryc te koszty a dopiero potem bedziesz zarabiac, czyli musisz 1200zl wydac, zeby pokryc 12zl(7+5karta)

Dla porządku, konto jest bezpłatne przy wpływach miesięcznych minimum 1000
złotych.

AK

Data: 2010-08-22 20:03:37
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sun, 22 Aug 2010 19:31:48 +0200, napisałem:

Dla porządku, konto jest bezpłatne przy wpływach miesięcznych minimum 1000
złotych.

I, uzupełniając, opłata za kartę to 3 złote, nie 5.

AK

Data: 2010-08-22 22:28:53
Autor: Krzysztof

"Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> wrote in message news:a3y32kc2hl50$.1a7g1cb2zci53.dlg40tude.net...
Dnia Sun, 22 Aug 2010 19:31:48 +0200, napisałem:

Dla porządku, konto jest bezpłatne przy wpływach miesięcznych minimum 1000
złotych.

I, uzupełniając, opłata za kartę to 3 złote, nie 5.

W Aliorze 5zl, w BZWBK-3zl

Data: 2010-08-22 22:28:02
Autor: Krzysztof

"Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> wrote in message news:1djnidg9fautk.148fsipag0lq7$.dlg40tude.net...
[...]

Jezeli mowimy o Aliorze to nie znajduje nigdzie informacji znoszacej oplate 7zl/mies, to o czym piszesz dotyczy BZWBK?

Data: 2010-08-22 13:44:21
Autor: Damian Niusy

Użytkownik "Sierp" <sierp@nospamsierp.netgrr> napisał w wiadomości news:i4qpbb$bg1$1ochlapek.sierp.net...
Czy jest teraz na rynku jakaś KK z tzw moneyback, czyli zwrotem np. 1% wydanej nią kwoty na zakupy?
Jeżeli nie ma - może jakaś inna KK z fajnym programem powiązanym z wydatkami?

KK Polbank ERA

Data: 2010-08-22 18:13:47
Autor: Sierp
Damian Niusy pisze:
Czy jest teraz na rynku jakaś KK z tzw moneyback, czyli zwrotem np. 1% wydanej nią kwoty na zakupy?
Jeżeli nie ma - może jakaś inna KK z fajnym programem powiązanym z wydatkami?

KK Polbank ERA

wyglada nieglupio, zwlaszcza, ze jestem abonentem ery :-)
ale jezeli dobrze widze, to limit tej karty to max 8000pln...

Sierp

Data: 2010-08-22 21:25:56
Autor: Damian Niusy

Użytkownik "Sierp" <sierp@nospamsierp.netgrr> napisał w wiadomości news:i4ribv$786$2ochlapek.sierp.net...
Damian Niusy pisze:
[...]

Bez zaświadczeń chyba tak.
Jak przyniosłem zaświadczenie o zarobkach to miła pani powiedziała mi że mój limit kredytowy mógł wynieś nawet 30 tyś :)

Damian

Data: 2010-08-22 21:57:51
Autor: spammtrapp
KK ze zwrotem części wydanej kwoty
W dniu 2010-08-22 13:44, Damian Niusy pisze:
KK Polbank ERA

Każda KK Polbanku.
prestizowa 1%
komfortowa 0.75%
praktyczna 0.5%

Data: 2010-08-23 13:04:23
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
KK ze zwrotem części wydanej kwoty
spammtrapp pisze:

KK Polbank ERA

KaĹźda KK Polbanku.
prestizowa 1%
komfortowa 0.75%
praktyczna 0.5%

Niezupełnie. Tylko Era daje prawdziwe 1%, pozostałe mają płatne ubezpieczenie (obowiązkowe).

--
MiCHA

Data: 2010-08-23 13:21:00
Autor: Robert Kois
Dnia Mon, 23 Aug 2010 13:04:23 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

spammtrapp pisze:

[...]

No i jeszcze należy pamiętać o limicie zwrotu - 50zł miesięcznie (Era ma 750zł rocznie).

--
Kojer

Data: 2010-08-23 13:21:05
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-08-23 13:04, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
Niezupełnie. Tylko Era daje prawdziwe 1%, pozostałe mają płatne
ubezpieczenie (obowiązkowe).

Zupelnie :) Pytanie bylo o karty ze zwrotem, 1% był wartoscia przykladową :)

Data: 2010-08-22 23:39:34
Autor: JanKo
KK ze zwrotem części wydanej kwoty
Agent Sierp nadaje:
Do końca roku będę remontował mieszkanie, więc szykują się spore
wydatki - warto by coś przy tej okazji zaoszczędzić

Jeśli zamówisz ten remont w mojej firmie to bez kart i programów
dostaniesz 1% rabatu, ot tak na ładne oczy i nie znając zamówienia ;-)
Poważnie, w dowolnej firmie jesteś w stanie wynegocjować większy rabat
niz da ci go dowolna karta.

Data: 2010-08-23 13:22:47
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-08-22 23:39, JanKo pisze:
[...]

A jesli dodatkowo zaplaci KK i dostanie zwrot czesci wydanej kwoty? Dlaczego nie?

Data: 2010-08-23 20:30:44
Autor: Sierp
spammtrapp pisze:
[...]

otóż to, negocjacje cenowe swoją drogą - a remont to wiadomo, duże koszty (w wielu sklepach), więc dlaczego nie dostać nawet tych 750pln, skoro moge? :)

tylko musze sprawdzic, czy te 750 nie jest przypadkiem jakos proporcjonalne do okresu ktory pozostal do konca roku, bo bylaby lipa :-) Ale generalnie karta niedroga, wiec raczej wygrala, chyba ze jeszcze cos dodatkowego ;-)

Sierp

Data: 2010-08-23 20:35:19
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
spammtrapp pisze:

[...]

Dlatego, że taniej zapłaci gotówką... :-)

--
MiCHA

Data: 2010-08-22 23:54:25
Autor: JerzyR
KK ze zwrotem części wydanej kwoty
Czy jest teraz na rynku jakaś KK z tzw moneyback, czyli zwrotem np. 1% wydanej nią kwoty na zakupy?
Jeżeli nie ma - może jakaś inna KK z fajnym programem powiązanym z wydatkami?

a może kk murator z Multibanku
http://www.multibank.pl/co_nowego/rss/rss_aktualnosci?id=49003
 __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5386 (20100822) __________

http://www.eset.com