KAMSTWA KLICHA B.MINISTRA WOJNY

Data: 2011-09-28 09:58:32
Autor: Bogdan Idzikowski
KAMSTWA KLICHA B.MINISTRA WOJNY

Uytkownik "lupa-honda" <honda45@onet.eu> napisa w wiadomoci news:2ca0.0000002e.4e82cf20newsgate.onet.pl...
Ubiegajcy si o mandat senatora byy minister obrony Bogdan Klich, odchodzc
ze stanowiska, publicznie sugerowa, e nie mia wiedzy o stanie zapaci w
lotnictwie. Kama. "Nasz Dziennik" dotar do kolejnego ju dokumentu
sporzdzonego przez dowdc Si Powietrznych, w ktrym ten szczegowo wykada
problemy, z jakimi boryka si 36. Specjalny Puk Lotnictwa Transportowego.

Jeli ND dotar do takiego dokumentu, to gdzie jest ten dokument? Dlaczego nie wisi jako zacznik na stronie internetowej?
Wiarygodno - zero.

--
J. Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2011-09-28 10:10:53
Autor: lupa-honda
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Bogu ciesz si, e tobie wisi zacznik, a mg odpa ze staroci i kawalerskiej choroby. A mnie wisi, e tobie wisi w nieuywany zacznik. Buzi, buzi.

Data: 2011-09-28 10:31:18
Autor: Bogdan Idzikowski
KAMSTWA KLICHA B.MINISTRA WOJNY

Uytkownik "lupa-honda" <honda45@onet.eu> napisa w wiadomoci news:2ca0.00000031.4e82d68dnewsgate.onet.pl...

[...]

"Prawdziwy Polak", pisiak. To wida, sycha i czu!

--
J. Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2011-09-28 11:31:33
Autor: A. Filip
KŁAMSTWA KLICHA B.MINISTRA WOJNY
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "lupa-honda" <honda45@onet.eu> napisał w wiadomości
> [...]
Ubiegający się o mandat senatora były minister obrony Bogdan Klich,
odchodząc
ze stanowiska, publicznie sugerował, że nie miał wiedzy o stanie zapaści w
lotnictwie. Kłamał. "Nasz Dziennik" dotarł do kolejnego już dokumentu
sporządzonego przez dowódcę Sił Powietrznych, w którym ten
szczegółowo wykłada
problemy, z jakimi boryka się 36. Specjalny Pułk Lotnictwa Transportowego.

Jeśli ND dotarł do takiego dokumentu, to gdzie jest ten dokument?
Dlaczego nie wisi jako załącznik na stronie internetowej?
Wiarygodność - zero.

Czy GW "wzór (GW) wiarygodności" _zawsze_ publikuje na stronach www
dokumenty na które się powołuje? :-)

Wiec może nie przesadzaj z tym zerem i zatrzymaj się na "(znacznie) obniżonej wiarygodności" no chyba że cię podwójne standardy dokumentnie zaślepiły.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Pożycz człowiekowi pieniądze, kupisz sobie wroga.

Data: 2011-09-28 11:41:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:mjkzc4gbiq-B9Ssusan.huge.strangled.net...
[...]

Wekslujesz syneczku, wekslujesz.
A gdzie to ja wspomniałem o GW?
Nie wspomniałem o wszystkich innych periodykach.
Skąd wiesz jak zachowałbym się gdyby, tak znienawidzona przez ciebie GW, umieściła taki artykuł jak ND?
Nie przypisuj innym swoich zachowań.

Data: 2011-09-28 11:50:54
Autor: A. Filip
KŁAMSTWA KLICHA B.MINISTRA WOJNY [O wiarygodności: GW v. ND]
[...]

GW bym (zapewne) opierdolił i (silnie) "powątpiewał" ale (mam nadzieje)
nie posunąłbym się do sugerowania _ZEROWEJ_ wiarygodności artykułu.

A jeśli ty mylisz nienawiść z "(dość) wyraźną niechęcią" to widać dla ciebie miłość do GW jest niemal patriotycznym obowiązkiem. Nie, nie sugeruje że masz obowiązek kochać ND albo że nie masz prawa do
"niechęci" wobec gazet/pism według w pełni _własnego_ widzimisię
choćby bardzo znacznie odmiennego od moich  preferencji :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Czasem mnie diabeł kusi, by uwierzyć w Boga.

Data: 2011-09-28 12:24:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:defuru5mt1-B9Ssusan.huge.strangled.net...
[...]

I znów przypisujesz mi coś, o czym nie masz zielonego pojęcia. Jeśli napisałem o twojej "nienawiści" czy też jak sugerujesz "niechęci" do GW, to ty wyciągasz wniosek, że ja "miłuję" GW.
Jeśli ty nie lubisz kawioru, to wcale nie znaczy, że ja za kawiorem przepadam.
Jeśli ty lubisz brunetki, to wcale nie znaczy, że ja ich nienawidzę, a przepadam za blondynkami.

Data: 2011-09-28 12:27:32
Autor: lupa-honda
KAMSTWA KLICHA B.MINISTRA WOJNY [Owiarygodnoci: GW v. ND]
stanie zapaci w lotnictwie. Kama. "Nasz Dziennik" dotar do kolejnego ju dokumentu sporzdzonego przez dowdc Si Powietrznych, w ktrym ten zczegowo wykada problemy, z jakimi boryka si 36. Specjalny Puk Lotnictwa Transportowego.

-- -- -- -- -
[...]

-- -- -- -- -- --
Czy GW "wzr (GW) wiarygodnoci" _zawsze_ publikuje na stronach www dokumenty na ktre si powouje? :-)Wiec moe nie przesadzaj z tym zerem i zatrzymaj si na "(znacznie) obnionej wiarygodnoci" no chyba e ci podwjne standardy dokumentnie zalepiy.

-- -- --

Wekslujesz syneczku, wekslujesz. A gdzie to ja wspomniaem o GW? Nie wspomniaem o wszystkich innych periodykach. Skd wiesz jak zachowabym si gdyby, tak znienawidzona przez ciebie GW, umiecia taki artyku jak ND? Nie przypisuj innym swoich zachowa.

-- -- -- -- -- -> GW bym (zapewne) opier..li i (silnie) "powtpiewa" ale (mam nadzieje) nie posunbym si do sugerowania _ZEROWEJ_ wiarygodnoci artykuu. A jeli ty mylisz nienawi z "(do) wyran niechci" to wida dla ciebie mio do GW jest niemal patriotycznym obowizkiem. Nie, nie sugeruje e masz obowizek kocha ND albo e nie masz prawa do "niechci" wobec gazet/pism wedug w peni _wasnego_ widzimisi choby bardzo znacznie odmiennego od moich preferencji :-)

--

Bodzio smrodzi dzi od samego rana. Wszystko neguje, tu i wdzie weksluje, byle
zarobi kilka groszy w PO-bandzie za porednictwem gazety koszernej. Bodzio ty mj ozdobny pisarzyku internetowy, daj na luz, szkoda zdrowia, przegran masz jak w banku.

Data: 2011-09-28 16:04:09
Autor: stevep
KAMSTWA KLICHA B.MINISTRA WOJNY
Dnia 28-09-2011 o 09:58:32 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa(a):

[...]