KMK Bike - test [krk],

Data: 2014-08-22 14:57:48
Autor: Andrzej Ozieblo
KMK Bike - test [krk],
Moze juz bylo o tym wczesniej, ale nie znalazlem. Czyli Krakowskie Rowery Miejskie. Wczoraj poprobowalem, przez przypadek, bo rano lalo, wiec przyszedlem do pracy per pedes. A z powrotem wypozyczylem KRK Bajka i dojechalem prawie pod dom, gdzie szczesliwie jest stacja. Nawet dziala. Tylko raz sie pomylilem przy wypozyczaniu, ale pomogla mi mila dziewczyna (juz dla tego warto bylo sie pomylic :). Rower niczego sobie, z wyjatkiem nie pasujacego kata pochylenia siodelka wszystko bylo OK. I przedni hamulec marnie hamuje. Zmiescilem sie w 20 min wiec zaplacilem 0 zl.

Ciekaw jestem jak dlugo pozyje ta inicjatywa. Miasto doplaca i stara sie, to pewne. Ale jak dlugo to potrwa? Do wyborow? :) Na razie sporo ludzi z nich korzysta.

Data: 2014-08-22 17:07:01
Autor: Wojciech
KMK Bike - test [krk],

Ciekaw jestem jak dlugo pozyje ta inicjatywa. Miasto doplaca i stara
sie, to pewne. Ale jak dlugo to potrwa? Do wyborow? :) Na razie sporo
ludzi z nich korzysta.

W W-wie działa to już 2-gi rok (może trzeci?).
Temat jest MOCNO dziwny. W sezonie przejeżdżając przez miasto ok. 23 widziałem praktycznie gołe stojaki - góra 10% rowerów na stanowiskach. Widywałem za to rowery przypięte/porzucone w najbardziej dziwacznych miejscach.
Widziałem ludzi jeżdżących na nich na dalekich obrzeżach miasta (wycieczka z pewnością ponad 40km).
NIE widziałem rowerów rozszabrowanych (bez siodełka, koła, opony itp.).

Wygląda na to że popyt na wypożyczenie roweru jest duży a cena niespecjalnie istotna. Ważna jest dobra dostępność. "Poziom technologiczny" również nie ma większego znaczenia.
Społeczeństwo mamy raczej uczciwe choć beztroskie i mało odpowiedzialne.

Ciekaw jestem faktycznych kosztów tego przedsięwzięcia.

KMK Bike - test [krk],