KMR: Znieśmy obligatoryjnie orzekany zakaz jazdy rowerem!

Data: 2013-01-03 02:18:01
Autor: Łaku
KMR: Znieśmy obligatoryjnie orzekany zakaz jazdy rowerem!
Proszę o rozgłoszenie inicjatywy:
http://ibikekrakow.com/2013/01/02/kmr-zniesmy-obligatoryjnie-orzekany-zakaz-jazdy-rowerem/
KMR: Znieśmy obligatoryjnie orzekany zakaz jazdy rowerem!

Pozdrawiam
Adam

Data: 2013-01-03 12:29:20
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Thu, 3 Jan 2013 02:18:01 -0800 (PST), Łaku napisał(a):

KMR: Znieśmy obligatoryjnie orzekany zakaz jazdy rowerem!

Jestem za, tylko JTZ? :)
--
Jacek

Data: 2013-01-03 03:58:42
Autor: Łaku
KMR: Znieśmy obligatoryjnie orzekany zakaz jazdy rowerem!
W dniu czwartek, 3 stycznia 2013 12:29:20 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
Jestem za, tylko JTZ? :)

-- Jacek

Wrzuca na fora rowerowe na których się udzielasz, na fejsa jak masz, etc.
Adam

Data: 2013-01-03 04:24:15
Autor: rmikke
W dniu czwartek, 3 stycznia 2013 12:58:42 UTC+1 użytkownik Łaku napisał:
W dniu czwartek, 3 stycznia 2013 12:29:20 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

> Jestem za, tylko JTZ? :)

Wrzuca na fora rowerowe na których się udzielasz, na fejsa jak masz, etc.

Ale ludzie chcieliby coś ZROBIĆ, jakiś krok we właściwym kierunku
wykonać. Możesz od razu zbierać podpisy np. na petycjeonline.pl.

Data: 2013-01-03 13:18:29
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Thu, 3 Jan 2013 03:58:42 -0800 (PST), Łaku napisał(a):

Wrzuca na fora rowerowe na których się udzielasz, na fejsa jak masz, etc.
Adam

I co dalej? Tak sobie wzajem powrzucamy? :) Dopóki sprawa się nie oprze o
Hyłę to se możemy do woli wrzucać :)
--
Jacek

Data: 2013-01-03 05:08:14
Autor: Łaku
KMR: Znieśmy obligatoryjnie orzekany zakaz jazdy rowerem!
Sprawa już idzie przez Posła Lassotę. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Natomiast dodatkowo ważne jest to, że sprawę też trzeba nagłośnic.. By sami rowerzyści widzieli tu problem. To będzie dodatkowy doping dla polityków, gdy będą widzieli że jest presja społeczna. Petycja nie ma sensu. Kluczowe są i tak rozmowy z politykami, ale wytworzenie pewnej presji, nagłośnienie tego, pozytywne teksty w mediach ... to też jest trochę potrzebne i dlatego proszę tylko o nagłośnienie..

Pozdrawiam
Adam

Data: 2013-01-03 05:10:16
Autor: Łaku
KMR: Znieśmy obligatoryjnie orzekany zakaz jazdy rowerem!
Jak nie wysyłam i nie przesyłam nigdy łańcuszków szczęścia tak teraz spłodziłem coś takiego i wysłałem znajomym. Może też to podchwycicie :)
 Witaj
Przesyłam tekst o naszej inicjatywie, która może uzdrowić sytuację rowerzystów w Polsce.

KMR: Znieśmy obligatoryjnie orzekany zakaz jazdy rowerem!
http://ibikekrakow.com/2013/01/02/kmr-zniesmy-obligatoryjnie-orzekany-zakaz-jazdy-rowerem/

Jeśli projekt Cię zaciekawił proszę prześlij tego maila swoim znajomym.
To taki trochę łańcuszek szczęścia, ale nic nie wygrywasz i nic nie dostajesz, ale jeśli nagłośnimy tą propozycję to jest większa szansa na to, by zmieniono prawo tak, by rowerzysta nie dostawał zakazu jazdy rowerem, a potem nie szedł do więzienia za jego złamanie. Dlatego proszę - wyślij tego maila swoim znajomym. Ten łańcuszek naprawdę komuś pomoże!

Data: 2013-01-13 21:04:24
Autor: Dykus
KMR: Znieśmy obligatoryjnie orzekany zakaz jazdy rowerem!
Witam,

W dniu 2013-01-03 11:18, Łaku pisze:

Proszę o rozgłoszenie inicjatywy:
http://ibikekrakow.com/2013/01/02/kmr-zniesmy-obligatoryjnie-orzekany-zakaz-jazdy-rowerem/
KMR: Znieśmy obligatoryjnie orzekany zakaz jazdy rowerem!

Nie wiem, czy dobrze zaadresuję, ale:

Niezła manipulacja. Naprawdę musicie zawsze dopisać, co potencjalny czytelnik ma sobie pomyśleć i jak Wasz przypadek zinterpretować? Nie może być tak, że to czytelnik ma sam sobie wyciągnąć wnioski? Uważacie, że jest na to za głupi i musicie mu pomóc? Nie możecie być neutralni? Np.:

"Marek dalej dojeżdża do pracy rowerem, bo dba o miasto i środowisko"

"Skryminalizowano jego zdrowy i ekologiczny tryb życia. Powiększył korki w mieście, zajął kolejne miejsca parkingowe, których już teraz jest jak na lekarstwo. Jego auto zanieczyszcza miasto spalinami i hałasem. Jazda samochodem powoduje większe zagrożenie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego niż jazda rowerem."

Śmiechu warte. Jeżdżę na rowerze i rozumiem, że pewnie robicie dobrą robotę, ale czy naprawdę trzeba robić z siebie idiotę i zniżać się do takiego poziomu? Niczym "dobrzy dziennikarze" z TV...

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2013-01-14 14:48:11
Autor: Maciek

Użytkownik "Dykus" <dykus.grupy@spamy.wp.pl> napisał w wiadomości news:kcv40c$9hi$1node2.news.atman.pl...
Witam,

W dniu 2013-01-03 11:18, Łaku pisze:

Proszę o rozgłoszenie inicjatywy:
http://ibikekrakow.com/2013/01/02/kmr-zniesmy-obligatoryjnie-orzekany-zakaz-jazdy-rowerem/

Na rzeczonej stronie czytam m. in.: "W praktyce w ciągu kilku lat będziemy mieć kilkaset tysięcy osób z zakazami jazdy na rowerze, co wygeneruje dodatkowe problemy i koszty (zdrowie publiczne, transport) i wpłynie na konieczność podniesienia podatków, bo przecież z czegoś te koszty trzeba pokryć. Spowoduje to spadek bezpieczeństwa rowerzystów (zjawisko "safety in numbers"), a negatywne skutki kar dla nietrzeźwych rowerzystów odczuje całe społeczeństwo."

Jak rozumiem twórcy strony nie widzą problemu że klilkaset tysięcy ludzi jeździ pod wpływem alkoholu (wynika z tekstu że mają takie dane). Martwi ich penalizacja tego zjawiska. Twierdzą że zakazanie tym ludziom jazdy po drogach publicznych "spowoduje spadek bezpieczeństwa rowerzystów". Przyznam że na zrozumienie tej argumentacji to ja za głupi jestem... Nie dostrzegają rozwiązania że może by nie jeździć po alkoholu, a mając w planie jazdę - nie pić....

Maciek

Data: 2013-01-14 06:37:24
Autor: rmikke
W dniu poniedziałek, 14 stycznia 2013 14:48:11 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
> [...]

Jak rozumiem twórcy strony nie widzą problemu że klilkaset tysięcy ludzi jeździ pod wpływem alkoholu (wynika z tekstu że mają takie dane). Martwi ich penalizacja tego zjawiska. Twierdzą że zakazanie tym ludziom jazdy po drogach publicznych "spowoduje spadek bezpieczeństwa rowerzystów". Przyznam że na zrozumienie tej argumentacji to ja za głupi jestem... Nie dostrzegają rozwiązania że może by nie jeździć po alkoholu, a mając w planie jazdę - nie pić....

OIDP jest tam gdzieś napisane, że naprutych i stwarzających zagrożenie
jak najbardziej należy ścigać.

KMR: Znieśmy obligatoryjnie orzekany zakaz jazdy rowerem!