KNF ma nowego szefa

Data: 2016-10-14 11:02:07
Autor: Kris
KNF ma nowego szefa
KNF ma nowego szefa a tu cisza?
Nawet Tomasz "SKOK" Chmielewski przegapił?

Data: 2016-10-20 17:21:42
Autor: J.F.
KNF ma nowego szefa
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0003a196-75d9-41cf-ab7c-de9a945b8122@googlegroups.com...
KNF ma nowego szefa a tu cisza?
Nawet Tomasz "SKOK" Chmielewski przegapił?

Nie tylko szefa
http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/z-przedszkola-niebieskie-migda%C5%82y-przez-biuro-pos%C5%82anki-pis-do-knf/ar-AAjaPYy

Choc tak prawde mowiac ... w KNF tez pewnie jest potrzebny specjalista od mediow, a tu takiego mamy, patrzac po wyksztalceniu ...

J.

Data: 2016-10-21 00:52:54
Autor: Tomasz Chmielewski
KNF ma nowego szefa
On 10/21/2016 12:21 AM, J.F. wrote:
[...]

Kto powiedział, że w nadzorze finansowym powinni pracować sami
ekonomiści? Wicedyrektorem gabinetu KNF właśnie została była
asystentka posłanki PiS wcześniej zatrudniona w przedszkolu
Niebieskie Migdały i warsztatowni dla dzieci ,,Konfacela" -
dowiedział się ,,Newsweek".

Pracę dostała bez konkursu (...) wcześniej pracowała jeszcze w
poznańskim przedszkolu ,,Niebieskie Migdały", warsztatowni dla
dzieci ,,Konfacela", biurze reklamy MichArt (montaż reklam z
pleksi) oraz agencji artystyczno-reklamowej Bardabusz
(prowadzenie imprez, organizacja koncertów Kate Ryan).

*Wicedyrektorem gabinetu KNF*

O kurna. Napiszcie, że dzisiaj 1 kwietnia, bo nie wierzę!

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-10-20 19:17:31
Autor: J.F.
KNF ma nowego szefa
Użytkownik "Tomasz Chmielewski"  napisał w wiadomości
[...]

Oj tam oj tam ... dyrektor gabinetu ... a co to w zasadzie za stanowisko, bo brzmi troche jak sekretarka, szczegolnie, ze wice :-)

A w tym przedszkolu to tez nie wiadomo co robila
Mogla byc opiekunka, pardon - nauczycielka przedszkolna, sprzataczka, albo prezesem zarzadu :-)

J.

Data: 2016-10-21 03:07:30
Autor: Kris
KNF ma nowego szefa
W dniu czwartek, 20 października 2016 17:53:00 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

*Wicedyrektorem gabinetu KNF*

O kurna. Napiszcie, że dzisiaj 1 kwietnia, bo nie wierzę!
A jakie kwalifikacje wg Ciebie powinna miec sekretarka?
 Bo "wicedyrektor gabinetu" to taka ładna nazwa stanowiska zwanego dawnej "sekretarka"
..
A tak z czystej ciekawości- doczytał ktoś jakie kwalifikacje miała sekretarka czy tak nowocześniej zwana wicedyrektor poprzedniego szefa KNF?

Data: 2016-10-21 07:07:03
Autor: Kris
KNF ma nowego szefa
W dniu piątek, 21 października 2016 15:41:31 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

Moja przedszkolanka nie była biegła w audytach finansowych, ale to było dawno temu i być może teraz MEN wprowadził inne wytyczne programowe w przedszkolach.

A jakie kwalifikacje miała sekretarka poprzedniego szefa KNFu wiesz może?

Data: 2016-10-22 01:10:11
Autor: Kris
KNF ma nowego szefa
W dniu piątek, 21 października 2016 17:19:40 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
On 10/21/2016 11:07 PM, Kris wrote:

> A jakie kwalifikacje miała sekretarka poprzedniego szefa KNFu wiesz może?

To nie jest sekretarka, to zastępca dyrektora.

Poprzedni - Piotr Zmarlicki - radca prawny, prawnik i specjalista w NBP, z tego co piszą google, prowadził jakieś wykłady na tematy ekonomiczne / prawnicze, i pisał coś na te tematy.

A gdyby np jego pierwszą pracą po studiach był przez miesiąc zmywak w Londynie to oczywiście brukowce by napisały "ze zmywaka na wicedyrektora. Dojna zmiana"
A Tomasz "SKOK" Chmielewski by temat ochoczo podchwycił;))

Data: 2016-10-22 10:14:35
Autor: Kamil Jońca
KNF ma nowego szefa
Kris <kszysztofc@gmail.com> writes:

> [...]

A Tomasz "SKOK" Chmielewski by temat ochoczo podchwycił;))

Gdyby to było jego JEDYNE doświadczenie zawodowe (no może jeszcze
występy w grupie chippendalsów) to pewnie tak.
KJ
PS. nie odpisuj i tak tego nie przeczytam.

Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

Data: 2016-10-22 01:29:55
Autor: Kris
KNF ma nowego szefa
W dniu sobota, 22 października 2016 10:19:02 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:

PS. nie odpisuj i tak tego nie przeczytam.

Stres?;)

Data: 2016-10-21 07:21:06
Autor: Kris
KNF ma nowego szefa
W dniu piątek, 21 października 2016 15:41:31 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
Dyrektor, i jego zastępca ("dawniej sekretarka")?
Dyrektor się nie zmienił- Marzena Borowiec
Zmienił/a się tylko wicedyrektor
Czy z tego warto aferę kręcić?
Poprzedni vice to (wg googla) Piotr Zmarlicki.

Data: 2016-10-22 01:06:18
Autor: Kris
KNF ma nowego szefa
W dniu piątek, 21 października 2016 17:25:40 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
On 10/21/2016 11:21 PM, Kris wrote:
> Dyrektor się nie zmienił- Marzena Borowiec
> Zmienił/a się tylko wicedyrektor
> Czy z tego warto aferę kręcić?

Ależ afera nie jest przecież dlatego, że zmienił się wicedyrektor.

Afera jest dlatego, że dzień po powołaniu nowego szefa KNF przez Beatę Szydło, ten zatrudnia na wicedyrektorskie stanowisko swoją znajomą z doświadczeniem przedszkolanki i skręcaniu reklam z pleksi.

> Poprzedni vice to (wg googla) Piotr Zmarlicki.
Schodzisz do poziomu brukowców.
"Wicedyrektorskie stanowisko"- z chociażby zakresu obowiązków które zacytowałeś widać że to po staremu sekretarka.
No i dla mnie normalne jest że do współpracy się jednak "swoich" ludzi zatrudnia
Ale ja truskawki cukrem

Data: 2016-10-22 10:10:29
Autor: Kamil Jońca
KNF ma nowego szefa
> [...]

"Wicedyrektorskie stanowisko"- z chociażby zakresu obowiązków które zacytowałeś widać że to po staremu sekretarka.

Znaczy sekretarka teraz robi:
===========================
[...]
3) projektowanie struktur i koordynowanie tworzenia regulacji
wewnętrznych Urzędu Komisji;

4) prowadzenie spraw związanych z audytem wewnętrznym, w tym
sporządzanie rocznego planu audytu i sprawozdań z jego wykonania oraz
przeprowadzanie planowych i nieplanowych audytów;
[..]
===========================

coraz mądrzejsze te sekretarki.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
Creativity is not always bred in an environment of tranquility;

Data: 2016-10-22 01:20:13
Autor: Kris
KNF ma nowego szefa

==========================> [...]
[...]

Mniej więcej tak.
Jakich kwalifikacji oczekujesz od osoby która ma "sporządzić plan audytu" i zrobić "sprawozdanie z jego wykonania"
O audycie wewnętrznym piszemy.
Zerknij na jakiekolwiek korporacje.
W większości przypadków sekretarka prezesa będzie miała w CV "dyrektor biura zarządu"

Data: 2016-10-22 22:07:22
Autor: Tomasz Chmielewski
KNF ma nowego szefa
On 10/22/2016 05:20 PM, Kris wrote:

[...]

Jasne, nie ma nic złego w nepotyźmie, kolesiostwie i zatrudnianiu znajomych bez kompetencji.

A pewnie nasza przedszkolanka wykładała dzieciom rachunkowość, prawo bankowe i audyt.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-10-21 16:28:36
Autor: J.F.
KNF ma nowego szefa
Użytkownik "Tomasz Chmielewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nud5u8$p9n$1@gioia.aioe.org...
On 10/21/2016 07:07 PM, Kris wrote:
[...]

Chcesz powiedzieć że w departamentach KNF pracują tylko dwie osoby? Dyrektor, i jego zastępca ("dawniej sekretarka")?

No nie, skoro jest dyrektor i wice, do przydalyby sie jeszcze pare osob do roboty :-)

Do zadań Gabinetu Komisji należy:

Ale warto pamietac, ze jest jeszcze Urzad KNF, ktory wykonuje/odwala za czlonkow KNF/ cala urzednicza robote.

1) merytoryczno - organizacyjna obsługa prac Komisji, Przewodniczącego Komisji oraz Zastępców Przewodniczącego;

Rezerwacja sali, zapewnienie kawy, napisanie i wydrukowanie planu i takie tam :-)

2) prowadzenie i koordynacja spraw wynikających ze współdziałania Przewodniczącego Komisji z organami administracji;

Umowienie spotkania, np w restauracji Sowa, choc to juz chyba jest niemodne :-)

[...]

5) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem Dziennika Urzędowego Komisji Nadzoru Finansowego.

I tu sie dziennikarskie wyksztalcenie moze przydac ... choc DU to jakby malo dziennikarki wymaga :-)

Moja przedszkolanka nie była biegła w audytach finansowych, ale to było dawno temu i być może teraz MEN wprowadził inne wytyczne programowe w przedszkolach.

a) nikt nie pisal, ze byla przedszkolanka.
b) taka dyrektorka w przedszkolu ma juz inne zadania, wrecz calkiem inne niz przedszkolanka.

J.

KNF ma nowego szefa