KOCIOŁ PUTINA

Data: 2010-12-23 13:29:04
Autor: Jakub A. Krzewicki
KOCIOŁ PUTINA
wtorek, 21 grudnia 2010 16:32. carbon entity ' obserwator' <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl>

Pokretna gra Rosji i polskich władz oraz łatwość Rosji w mieszaniu
w polskim kotle

"Zapamiętajcie sobie radę którą dziś wam wszystkim dam
Możecie liczyć na przyjaciół, pomogą wam
Donkowi minął kac, kolesie w kocioł wzięli go
Szukaj Kaczora, ty lamusie, gdzie samolot, trupy szkło
Donek nie płakał twardy jest
Z wściekłości przez godzinę wył jak pies"

http://www.youtube.com/watch?v=5FcZyRFZxlU

Data: 2010-12-23 13:52:06
Autor: he®sk
KOCIO PUTINA
On Thu, 23 Dec 2010 13:29:04 +0100, "Jakub A. Krzewicki"
<drukpakunley@gmail.org> wrote:

wtorek, 21 grudnia 2010 16:32. carbon entity ' obserwator' <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl>

> Pokretna gra Rosji i polskich wadz oraz atwo Rosji w mieszaniu
> w polskim kotle

"Zapamitajcie sobie rad ktr dzi wam wszystkim dam
Moecie liczy na przyjaci, pomog wam
Donkowi min kac, kolesie w kocio wzili go
Szukaj Kaczora, ty lamusie, gdzie samolot, trupy szko
Donek nie paka twardy jest
Z wciekoci przez godzin wy jak pies"

http://www.youtube.com/watch?v=5FcZyRFZxlU

http://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U

prostaczek:

http://www.youtube.com/watch?v=7WUt7gqgr1o&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=j-3cfK-UAck&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=wZ3EEZs39zE&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=d0-kP8ylsRk&feature=related

--

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2010-12-23 14:06:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
KOCIOŁ PUTINA
czwartek, 23 grudnia 2010 13:52. carbon entity 'he®sk' <.brednie@interia.pl>

[...]

Moja diagnoza: jesteśmy w dupie. Pomiędzy młotem i kowadłem, czyli Kwaczorem i Donkiem.

Data: 2010-12-23 17:01:18
Autor: u2
KOCIO PUTINA
W dniu 2010-12-23 14:06, Jakub A. Krzewicki pisze:
Moja diagnoza: jestemy w dupie. Pomidzy motem i kowadem, czyli Kwaczorem i Donkiem.

W samorzdach wicej jest niezalenych wygranych ni partyjniakw.

Peobanda doskonale wie, e jej notowania s mierne dlatego uya
kampanii hasowej typu wiem co mam zrobi i wiem jak to zrobi, z dala
od polityki. Tylko oczywicie nikt z peobandy nie przedstawi co chce
zrobi i jak, bo do tego potrzeba kompetentnych politykw, a nie
historykw :)

Data: 2010-12-23 17:43:35
Autor: Jakub A. Krzewicki
KOCIOŁ PUTINA
czwartek, 23 grudnia 2010 17:01. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

W samorządach więcej jest niezależnych wygranych niż partyjniaków.

Pełobanda doskonale wie, że jej notowania są mierne dlatego użyła
kampanii hasłowej typu wiem co mam zrobić i wiem jak to zrobić, z dala
od polityki. Tylko oczywiście nikt z pełobandy nie przedstawił co chce
zrobić i jak, bo do tego potrzeba kompetentnych polityków, a nie
historyków :)

Przecież te taktyczne geniusze, acz ideowe miernoty wygrywają tylko jako przeciwwaga dla PiS. Wbrew pozorom nie opłaca im się zaszczuć demagoga Kaczyńskiego, bo może być wykorzystywany jako straszak, coby wziąć w szach liberalną część elektoratu.
Przy tej władzy jaką mają mogliby nawet wprowadzic cenzurę a la Viktor Orban czy Aleksandr Łukaszenka i doproadzic do zbankrurtowania kompleks ND/Trwam czy inne gazety popierające Jarka.   J u ż   t e r a z .   Powodem, że tego nie robią jest to, że kiedy dla prowadzonych przez nie ludzi zniknie odpowiedni wróg publiczny, rozpadnie się cała piramida strachu przed państwem wyznaniowym na której kariera (paradoksalnie chadeckiej) PO jest zbudowana. A tak spijają samą śmietankę obydwu elektoratów, tego "pobożnego" i tego "bezbożnego". Na krótką metę (kilku kadencji), to Tusk wie, co robi w odróżnieniu od przywiązanego do ideałów i etosu donkiszota Kaczyńskiego. Uzywa się określeń "postpolityka", a jest to stara jeszcze metternichowska szkoła "realpolitik" oparta na wzorcach z zaboru pruskiego (z "kulturkampfem") i Galicji (włącznie z "austriackim gadaniem"). Pewnie u "austriackich" PO-wców wiszą jeszcze gdzieniegdzie  portrety Cesarza Pana. A po stosunku do Miedwiediewa można nawet powiedzieć "trójlojalizm". --

KOCIOŁ PUTINA