KOD broni Konstytucji.

Data: 2015-12-29 14:25:04
Autor: felkot
KOD broni Konstytucji.
KOD broni Konstytucji, bo Konstytucja gwarantuje
nam demokracjÄ™.
Kaczyzm ubezwłasnowolnia Trybunał Konstytucyjny,
bo chce dobra dla Narodu, tak samo jak Hitler walczył o dobro Narodu.
Faktycznie kaczyzm chce tylko nieograniczonej władzy
dla pierwszego sortu, tak jak Hitler, władza tylko dla swoich,
 nie dla Narodu.
To Naród głosował za Konstytucją i głosów było więcej
niż za pisdzielcami.

Data: 2015-12-29 14:37:54
Autor: Klin....................................................
KOD broni Konstytucji.

      https://www.youtube.com/watch?v=9gfQZl0dQj4

Data: 2015-12-29 15:43:39
Autor: boukun
KOD broni Konstytucji.
"felkot" <neolokar@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:568289b0$0$685$65785112news.neostrada.pl...
KOD broni Konstytucji, bo Konstytucja gwarantuje
nam demokracjÄ™.

Zydokracje, zydokracje broni...
KOD to zwykli pospolici banksterzy i bronia swoich partykularnych interesow i stolkow...

boukun

Data: 2015-12-29 17:02:02
Autor: Piotr Rezmer
KOD broni Konstytucji.
W dniu 2015-12-29 o 15:43, boukun pisze:

KOD to zwykli pospolici banksterzy i bronia swoich partykularnych

Byłem na demonstracji KOD a nie jestem żadnym banksterem. Jedyne co mam to kredyt w banku do spłacenia. Moim zdaniem, siejesz propagandę.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-12-29 17:07:09
Autor: Lord Donald
KOD broni Konstytucji.
W dniu 29.12.2015 o 17:02, Piotr Rezmer pisze:
[...]

Jak nie jesteś banksterem a byłeś na demonstracji to znaczy że jesteś kretynem który dał się zmanipulować banksterom i pomaga im niszczyć nasz kraj i samego siebie. Na szczęście jest was mało co zweryfikowały ostatnie wybory, jest jakaś szansa dla tego kraju.

Data: 2015-12-29 19:19:47
Autor: Stokrotka
KOD broni Konstytucji.
... jesteś kretynem który dał się zmanipulować banksterom ....

A ty popierasz post.hitlerka.
Jeszcze nie załapałeś na kogo głosowałeś?
Ja skreśliłam obu, mam czyste sumienie, hwaliłam się tym jeszcze wiosną.

Inni szybciej załapali. Mnie tylko pszeraża,
mimo, że teoretycznie wiedziałam o tym,
że tłum tak szybko zmienia zdanie i jest tak bezmyślny:
dopiero co PiS miał większość, a już tłumy i wyraźna większość z drugiej strony.
Pszecież to ci sami ludzie głosowali na PiS , a teraz są z KODem.

--
_____http://ortografia.ma7.eu_____zmiana adresu strony
w zakładce 'inne', nowa wersja syntezatora mowy GdakMini2_99 ,

Data: 2015-12-29 10:23:16
Autor: Jakub A. Krzewicki
KOD broni Konstytucji.
W dniu wtorek, 29 grudnia 2015 19:19:55 UTC+1 u¿ytkownik Stokrotka napisa³:
>... jeste¶ kretynem który da³ siê zmanipulowaæ banksterom ....

A ty popierasz post.hitlerka.
Jeszcze nie za³apa³e¶ na kogo g³osowa³e¶?
Ja skre¶li³am obu, mam czyste sumienie, hwali³am siê tym jeszcze wiosn±.

Inni szybciej za³apali. Mnie tylko pszera¿a,
mimo, ¿e teoretycznie wiedzia³am o tym,
¿e t³um tak szybko zmienia zdanie i jest tak bezmy¶lny:
dopiero co PiS mia³ wiêkszo¶æ, a ju¿ t³umy i wyra¼na wiêkszo¶æ z drugiej strony.
Pszecie¿ to ci sami ludzie g³osowali na PiS , a teraz s± z KODem.

Dok³adnie napisa³a¶. To ka¿dy kumaty rozumie.

Data: 2015-12-30 02:20:22
Autor: stevep
KOD broni Konstytucji.
W dniu .12.2015 o 19:23 Jakub A. Krzewicki <patrick.o.hooligan@gmail.com>  pisze:

> [...]

Pszecie¿ to ci sami ludzie g³osowali na PiS , a teraz s± z KODem.

Dok³adnie napisa³a¶. To ka¿dy kumaty rozumie.

Chyba raczej, ka¿dy niekumaty kretyn wierzy w takie bzdury.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2015-12-29 23:42:33
Autor: boukun
KOD broni Konstytucji.
Pszecież to ci sami ludzie głosowali na PiS , a teraz są z KODem.

Nie ma tych co glosowali na PiS z KODem, nie siej prymitywnej propagandy.
PiS jeszcze praktycznie nie zaczal rzadzic, jak banksterzy podburzaja tepy ludek...

boukun

Data: 2015-12-30 01:30:53
Autor: felkot
KOD broni Konstytucji.
stokrotka napisała

Pszecież to ci sami ludzie głosowali na PiS , a teraz są z KODem.

PiS jeszcze praktycznie nie zaczal rzadzic,

boukun

Jesteś dobrym przykładem jak ogłupili cie pisdzielcy i ich przybudówki.
Uwazasz, że jeszcze nie zaczeli rządzić. To ile jeszcze muszą napsuć,
żebyś dostrzegł że już rządzą ?
Fakt, Niemcy też byli zachwyceni Hitlerem i jego "sukcesami".
Ale Hitler nie postępował tak jak Kaczyński. Hitler nie ukrywał się
za plecami innych, nie pociągał sznurkami z tylnego siedzenia.
Hitler jasno określił się w swojej biblii.

Data: 2015-12-30 01:38:14
Autor: boukun
KOD broni Konstytucji.
[...]

Uwazaj na syjonistow z KODu, bo ci pija krew Polakow i oglupiaja takich jak ty...

boukun

Data: 2015-12-30 02:21:16
Autor: stevep
KOD broni Konstytucji.
W dniu .12.2015 o 01:38 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

"felkot" <neolokar@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:

Pszecie¿ to ci sami ludzie g³osowali na PiS , a teraz s± z KODem.

PiS jeszcze praktycznie nie zaczal rzadzic,

boukun

Jeste¶ dobrym przyk³adem jak og³upili cie pisdzielcy i ich przybudówki.
Uwazasz, ¿e jeszcze nie zaczeli rz±dziæ. To ile jeszcze musz± napsuæ,
¿eby¶ dostrzeg³ ¿e ju¿ rz±dz± ?
Fakt, Niemcy te¿ byli zachwyceni Hitlerem i jego "sukcesami".
Ale Hitler nie postêpowa³ tak jak Kaczyñski. Hitler nie ukrywa³ siê
za plecami innych, nie poci±ga³ sznurkami z tylnego siedzenia.
Hitler jasno okre¶li³ siê w swojej biblii.

Uwazaj na syjonistow z KODu, bo ci pija krew Polakow i oglupiaja takich  jak ty...

boukun

I przerobi± na mace.  :D
--
  stevep
-- -- -

Data: 2015-12-30 11:19:02
Autor: felkot
KOD broni Konstytucji.
[...]

Odpowiem w twoim jezyku :
Uwazaj na nazistów z PRL B/PiS, bo ci pija krew Polakow i oglupiaja takich
jak ty...

Data: 2015-12-30 17:11:13
Autor: stevep
KOD broni Konstytucji.
W dniu .12.2015 o 11:19 felkot <neolokar@o2.pl> pisze:

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Nazi¶ci to tacy jak ty tandetna podróbko.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2015-12-30 20:47:17
Autor: felkot
KOD broni Konstytucji.
U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

Uwazaj na nazistów z PRL bis, bo ci pija krew Polakow i oglupiaja
takich jak ty...

Nazi¶ci to tacy jak ty tandetna podróbko.
--
  stevep
-- -- -
Pisa³em o nazistach z PiS, którzy z Rzeczpospolitej zrobili komunê bis.
Przewodnia si³a Narodu PZPR (Polska Zjednoczona Partia Robotnicza - komuna)
 zosta³a zast±piona przez przewodni± si³ê Narodu PiS, czyli komuna reaktywacja.
 Za komuny by³o bardziej przejrzy¶cie, bo rz±dzi³ I sekretarz.
Teraz naczelnik porusza marionetkami z tylnego siedzenia.

Data: 2015-12-30 20:52:05
Autor: felkot
KOD broni Konstytucji.
[...]

Nic gorszego Polakow nie moglo spotkac, jak bandziory i zlodzieje z PO,
czytaj KOD...

boukun

Odpowiem twoim językiem :
Nic gorszego Polakow nie moglo spotkac, jak bandziory i zlodzieje z ......,
czytaj - PZPR bis, czyli komuna bis.
PZPR - Polska Zjednoczona Partia Robotnicza, komunistyczna partia
rzÄ…dzÄ…ca PolskÄ… do roku 1989.

Data: 2015-12-30 20:59:56
Autor: u2
KOD broni Konstytucji.
W dniu 2015-12-30 o 20:52, felkot pisze:
Odpowiem twoim językiem :
Nic gorszego Polakow nie moglo spotkac, jak bandziory i zlodzieje z ......,
czytaj - PZPR bis, czyli komuna bis.
PZPR - Polska Zjednoczona Partia Robotnicza, komunistyczna partia
rzÄ…dzÄ…ca PolskÄ… do roku 1989.

widac nie zyles w PRL, epoka epoce nie rowna, ja Gierka i Jaroszewicza podziwiam, waszego Jeruzela i Kisiaka nienawidze:)

btw Wieslawem gardze:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-12-30 10:01:38
Autor: Piotr Rezmer
KOD broni Konstytucji.
W dniu 2015-12-29 o 23:42, boukun pisze:

PiS jeszcze praktycznie nie zaczal rzadzic,

Tu się z Tobą zgadzam. W zasadzie rząd PiSu jeszcze nic nie zrobić ale upłynęły dwa miesiące czyli jeszcze do 100 dni mamy ponad miesiąc.

Na razie efekty rzadu PiSu to:
-reklama sztuki "Śmierć i dziewczyna"
-ponoć zrobili postęp w planach wykorzystania środków unijnych.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-12-30 02:19:06
Autor: stevep
KOD broni Konstytucji.
W dniu .12.2015 o 17:07 Lord Donald <ldonald@sejm.pl> pisze:

W dniu 29.12.2015 o 17:02, Piotr Rezmer pisze:
W dniu 2015-12-29 o 15:43, boukun pisze:

KOD to zwykli pospolici banksterzy i bronia swoich partykularnych

By³em na demonstracji KOD a nie jestem ¿adnym banksterem. Jedyne co mam
to kredyt w banku do sp³acenia. Moim zdaniem, siejesz propagandê.

Jak nie jeste¶ banksterem a by³e¶ na demonstracji to znaczy ¿e jeste¶  kretynem który da³ siê zmanipulowaæ banksterom i pomaga im niszczyæ nasz  kraj i samego siebie. Na szczê¶cie jest was ma³o co zweryfikowa³y  ostatnie wybory, jest jaka¶ szansa dla tego kraju.

Oj tak, oj tak, musi byæ otumanionym banksterem.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2015-12-30 09:32:16
Autor: MarkWoydak
KOD broni Konstytucji.
WON PiSowski G N O J U !!!

kutas  "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci news:n5ub3b$28c$1speranza.aioe.org...

Data: 2015-12-30 09:58:45
Autor: Piotr Rezmer
KOD broni Konstytucji.
W dniu 2015-12-29 o 17:07, Lord Donald pisze:

Jak nie jesteś banksterem a byłeś na demonstracji to znaczy że jesteś
kretynem który dał się zmanipulować banksterom i pomaga im niszczyć nasz
kraj i samego siebie.

1. A byłeś na demonstracji żeby zobaczyć jak to naprawdę wygląda i wyrobić sobie własną opinię?
2. Dlaczego uważasz że każdy kto ma inny punkt widzenia niż Ty jest kretynem?
3. Dlaczego uważasz że dałem się zmanipulować banksterom?
4. Może się zdziwisz ale chciałbym żeby Polska była coraz lepszym krajem. Trudno znaleźć inne miejsce (brak trzęsień ziemi, huraganów, jadowitych zwierząt).
5. Czy próbowałeś kiedykolwiek zrozumieć punkt widzenia drugiej strony?

Na szczęście jest was mało co zweryfikowały
ostatnie wybory, jest jakaÅ› szansa dla tego kraju.

6. Jest też bardzo duża grupa ludzi którzy nie brali udziału w wyborach bo było im obojętne kto będzie przy władzy. Mam wrażenie że działania PiSu powodują że przestaje lub przestanie im to być obojętne. A to może spowodować że "mandat zaufania" dla PiSu przestanie być ważny.
7. W przypadku przegranej PiSu pojawia się drugi problem. Nie specjalnie kto ma wyprowadzić kraj z dołka. Platforma jest zbyt leniwa i ma słaby PR, PSL i SLD tylko szkodzą, Nowoczesna też raczej nie ma pomysłu na rozwój Polski, przejrzałem ich program i jedyny konkret to uproszczenie przepisów podatkowych.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-12-29 23:38:57
Autor: boukun
KOD broni Konstytucji.
"Piotr Rezmer" <imie.nazwisko@domena.com> schrieb im Newsbeitrag news:
KOD to zwykli pospolici banksterzy i bronia swoich partykularnych

Byłem na demonstracji KOD a nie jestem żadnym banksterem. Jedyne co mam to kredyt w banku do spłacenia. Moim zdaniem, siejesz propagandę.

Bo dales sie uwiesc zydziakom i banksterom z KODu, ktorzy na plecach takich glupkow jak ty chca dorwac sie do koryta, zeby pic z Polakow krew...

boukun

Data: 2015-12-30 10:09:36
Autor: Piotr Rezmer
KOD broni Konstytucji.
W dniu 2015-12-29 o 23:38, boukun pisze:

Bo dales sie uwiesc zydziakom i banksterom z KODu, ktorzy na plecach
takich glupkow jak ty chca dorwac sie do koryta, zeby pic z Polakow krew...

Szczerze mówiąc niewiele mnie obchodzi sam KOD. Nie jestem zwolennikiem żadnych formalnych organizacji. Dla mnie ważny jest protest zwykłych ludzi którzy mówią "zdecydowane raczej nie" prezesowi. A to że do ruchu podpinają się różne grupy, partie nie oznacza że automatycznie staję się ich zwolennikiem. Weź też pod uwagę np. tego że w wiecach biorą udział aktorzy. Robią to z własnej woli, na pewno nie dla pieniędzy. Zwłaszcza że za udział w wiecach mogą je nawet stracić (mam na myśli np. udział Marka Kondrata i reklamy ING). Może się okazać że pojawią się niedługo naciski by nie brać udziału w wiecach społecznych.

Jeśli chodzi o uwodzenie to zobacz ilu ludzi dało się uwieść PiSowi, który się dorwał do koryta. To jest dopiero niesamowite.
Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-12-30 16:17:42
Autor: Piotr Rezmer
KOD broni Konstytucji.
W dniu 2015-12-30 o 11:52, Lord Donald pisze:

Właśnie Konrat miał bardzo dobrze, marna kariera, zero kasowych filmów i
dobre dochody z budżetu tak zwane dotowanie sztuki aby ci autorytetem
wspierali resort, jak reszta pseudo gwiazd w Polsce, raczej wie o co
walczy.

Możesz to ująć w inny sposób bo nie zrozumiałem?

Co do uwodzenia PiS to nikt się nie dał uwieść, wszyscy mają
nadzieje że PiS zrobi to co ludzie od niech oczekiwali,

Eee, myślę że jakiś dość istotny procent wyborców zagłosował na PiS za 500zł.

PiSuary podcinają POsrańcom cały
system jaki stworzyli aby im chronił dupy po przegranych wyborach kiedy
przyjdzie im beknąć za machlojki i zniszczenie gospodarki podczas ich
dwóch kadencji przed sądem,

Czy możesz mi przypomnieć kiedy polska gospodarka była w lepszym stanie niż dziś? Ja mam wrażenie że znacząco dogoniliśmy zachód.

za skazanie milionów ludzi na niewolniczą emigrację zarobkową,

Nie uważasz że ci którzy wyjechali do UK nie czują się tam niewolnikami a nawet wolą tam pozostać? Myślę że to był ich wolny, racjonalny wybór. Pojechali tam gdzie się dużo lepiej zarabia.

 Å¼ycie w upokorzeniu i nÄ™dzy kiedy sami kpili z
narodu żrejąc ośmiorniczki za rządowe pieniądze, dlatego teraz POsrańcy
dra się jak zarzynane świnie.

Te ośmiorniczki nie są drogie:
http://www.imecitalianfood.pl/osmiorniczki-baby-polipetti-baby-p-372.html
Nie wiem natomiast ile kosztował obiad Sikorskiego, nie wiem czy płacił prywatnie czy korzystał z diety.

Nie zapominajmy też o 90 tys. zł miesięcznie na ochronę Kaczyńskiego, te pieniądze idą z naszych podatków.

a jak PiSuary
ośmielą się rządzić jak POsrańcy to naród rozliczy ich w identyczny
sposób zapełniając nimi więzienia,

Tego nie jestem pewien. PiS nigdy nie przyznał się do żadnego błędu i nawet jak popsują Polskę to zwalą winę na zaplutych karłów reakcji.

po prostu w koÅ„cu  zacznie siÄ™
pociąganie do odpowiedzialności za złe rządy wybranego rządu, taki
standard powinien być zaraz po okrągłym stole,

Zgadzam siÄ™.

to byśmy po 25 latach byli normalnym krajem a nie obrazem wyśmiewanej nędzy i korupcji na
całym świecie.

Myślę że w innych krajach nie jest aż tak różowo jeśli chodzi o korupcję.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-12-30 16:35:21
Autor: Klin...................................................
KOD broni Konstytucji.
W dniu 2015-12-30 o 16:17, Piotr Rezmer pisze:
Nie zapominajmy też o 90 tys. zł miesięcznie na ochronę Kaczyńskiego, te pieniądze idą z naszych podatków.

http://platine.pl/ochrona-obamy-kosztuje-2-7-mln-dolarow-za-godzine-0-839570.html

      Nie wiÄ™c powodu psioczyć.

Data: 2015-12-30 16:39:20
Autor: Piotr Rezmer
KOD broni Konstytucji.
W dniu 2015-12-30 o 16:35, Klin................................................... pisze:

      Nie wiÄ™c powodu psioczyć.

Ale Kaczyński nie jest prezydentem. Chociaż nie,.... jest :)

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-12-30 17:09:58
Autor: stevep
KOD broni Konstytucji.
W dniu .12.2015 o 16:39 Piotr Rezmer <imie.nazwisko@domena.com> pisze:

W dniu 2015-12-30 o 16:35,  Klin................................................... pisze:

      Nie wiêc powodu psioczyæ.

Ale Kaczyñski nie jest prezydentem. Chocia¿ nie,.... jest :)

Jest naczelnikiem na kocie, zamiast na kasztance.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2015-12-30 16:40:40
Autor: Klin...................................................
KOD broni Konstytucji.
[...]

http://platine.pl/ochrona-obamy-kosztuje-2-7-mln-dolarow-za-godzine-0-839570.html      Nie ma wiÄ™c powodu by psioczyć.

      WyszÅ‚o mi to jak Zenkowi - poprawiam zatem.

Data: 2015-12-30 16:57:15
Autor: Piotr Rezmer
KOD broni Konstytucji.
W dniu 2015-12-30 o 16:40, Klin................................................... pisze:

      WyszÅ‚o mi to jak Zenkowi - poprawiam zatem.

Spoko, mi też się zdarzają wpadki słowne, często zapominam skorygować jakieś wcześniej zapisane słowo. Przydałaby się możliwość edycji na NNTP.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2015-12-30 17:36:14
Autor: Klin...................................................
KOD broni Konstytucji.
W dniu 2015-12-30 o 16:57, Piotr Rezmer pisze:
[...]

     Nie bardzo rozumiem co by to zmieniÅ‚o...

Data: 2015-12-30 17:09:12
Autor: stevep
KOD broni Konstytucji.
W dniu .12.2015 o 16:35  Klin................................................... <klin@wp.p> pisze:

W dniu 2015-12-30 o 16:17, Piotr Rezmer pisze:
Nie zapominajmy te¿ o 90 tys. z³ miesiêcznie na ochronê Kaczyñskiego,  te pieni±dze id± z naszych podatków.

http://platine.pl/ochrona-obamy-kosztuje-2-7-mln-dolarow-za-godzine-0-839570.html

      Nie wiêc powodu psioczyæ.

Idziesz na wiec psioczyæ na strasznego dziadunia, rêke ci obetn± za zamach  na jego upierdliwo¶æ.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2015-12-30 02:17:07
Autor: stevep
KOD broni Konstytucji.
W dniu .12.2015 o 17:02 Piotr Rezmer <imie.nazwisko@domena.com> pisze:

[...]

Wybacz, ale jeste¶ zagubionym i otumanionym przez wra¿e merdia biedakiem i  s³u¿ysz establishmentowi.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2015-12-29 15:48:35
Autor: LeonKame
KOD broni Konstytucji.
KOD broni Koryta

Data: 2015-12-30 01:29:54
Autor: felkot
KOD broni Konstytucji.
Użytkownik "LeonKame" <kameleon@leon.com> napisał w wiadomości

KOD broni Koryta

Koryta broni każdy, a najbardziej broni go świnia.
A do czego dopchał się w końcu Kaczyński, jak nie do koryta ?

Data: 2015-12-30 02:22:02
Autor: stevep
KOD broni Konstytucji.
W dniu .12.2015 o 15:48 LeonKame <kameleon@leon.com> pisze:

KOD broni Koryta

W SKOKach.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2015-12-30 03:38:40
Autor: bronek.tallar
KOD broni Konstytucji.
u¿ytkownik felkot napisa³:
KOD broni Konstytucji, bo Konstytucja gwarantuje
nam demokracjê.

Nie nam, tylko im, ¿ydokomunie
1,2 i 3 pokolenia.

Z pewno¶ci± Stolcman by³ w poprzednim rzadzie,
z pewno¶ci± jest tez srulem.

Mówi³ o tym ten go¶ciu w tym filmie, tylko czê¶ci
nie pamiêtam, film jest podzielony.

Powiedzia³ ¿e ojciec kwasnieskiego przed wojna nazywa³ siê Stolzman:
https://youtu.be/Mz-vkxbsGEI?t=3m51s

Nie pierdol mi tu o KOdie, bo¶ przycz³ap od kilku dni
na tej grupie.

Twojego kitu juz nikt nie kupi.

KOD broni Konstytucji.