KOD - idiotka, tylko dzieci szkoda.

Data: 2016-02-28 14:52:29
Autor: niebieski
KOD - idiotka, tylko dzieci szkoda.
https://www.youtube.com/watch?v=N2CFT7jrKuA

Za kilka lat dzieciaki znajdą to na YT i będzie wstyd.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka – wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

Data: 2016-02-28 16:27:31
Autor: Pajdak

Użytkownik "niebieski" <niszczsocjalizm@interia.eu> napisał w wiadomości news:nauu2t$5dc$1usenet.news.interia.pl...
https://www.youtube.com/watch?v=N2CFT7jrKuA

Za kilka lat dzieciaki znajdą to na YT i będzie wstyd.

Boli co?

--
Lepudruk

Data: 2016-02-28 18:36:26
Autor: krys
Pajdak wrote:

Użytkownik "niebieski" <niszczsocjalizm@interia.eu> napisał w wiadomo¶ci
https://www.youtube.com/watch?v=N2CFT7jrKuA

Za kilka lat dzieciaki znajd± to na YT i będzie wstyd.

Boli co?

Co ma boleć? Że idiotka stwierdziła, że tabliczka "jestem TW Bolek" "to jest wła¶nie poparcie dla Lecha Wałęsy?" Chroń mnie Panie od obrońców, z oskarżycielami sobie poradzę;-)

J.

www.kontestacja.com

Data: 2016-02-28 18:50:39
Autor: Pajdak
KOD - idiotka, tylko dzieci szkoda.
Użytkownik "krys" <krys_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:56d33020$0$22838$65785112news.neostrada.pl...
Pajdak wrote:

[...]

To jak to ktos interpretuje to jego sprawa.

"jestem TW Bolek" nie oznacza poparcia dla J. Kaczyńskiego.

Odbiegłes nieco od tematu ;-)

--
Lepudruk

Data: 2016-02-28 18:56:08
Autor: krys

Pajdak wrote:

[...]

Czysta logika. Wystarczy posłuchać, co mówi reporter i co na to odpowiada matka. Tu nie ma co interpretować.

Odbiegłes nieco od tematu ;-)

Tylko Ci się tak wydaje.

J.

www.kontestacja.com

Data: 2016-02-29 00:47:05
Autor: Detolko
KOD
Użytkownik "niebieski" <niszczsocjalizm@interia.eu> napisał w wiadomości

Partia Franciszka w swoje szpony Ĺ‚apie niemowlakĂłw.
Niedługo na liście partyjnej będą zapisani nienarodzeni.

Data: 2016-02-29 08:59:04
Autor: niebieski
KOD
W dniu 29.02.2016 00:47, Detolko pisze:

Partia Franciszka w swoje szpony Ĺ‚apie niemowlakĂłw.
Niedługo na liście partyjnej będą zapisani nienarodzeni.

Chodzi ci o tych po aborcji?