KOD-owcom przeszkadza już nawet... Stanisław Moniuszko

Data: 2019-05-06 16:50:36
Autor: u2
KOD-owcom przeszkadza już nawet... Stanisław Moniuszko
https://wpolityce.pl/polityka/445340-kod-owcom-przeszkadza-juz-nawet-stanislaw-moniuszko

To powinno się leczyć! KOD-owcom przeszkadza już nawet... Stanisław Moniuszko! "Dlaczego zagłusza demonstrację?". WIDEO

     Dlaczego Moniuszko zagłusza demonstrację? (...) Dlaczego polski prezydent może łamać konstytucję?

-- w ten sposób działacz KOD-u zwrócił się do kobiety, która zapytała, dlaczego protestujący zakłócają muzykę Stanisława Moniuszki.

     Nie, nie, nie... Ja o Moniuszce. Dziś jest 200. rocznica urodzin. Raz na 200 lat Moniuszko ma urodziny! Dlaczego ci przyszli i zagłuszają mojego kochanego Moniuszkę?

-- odpowiedziała.

     Wie pani co się dzieje w tym kraju?

-- dopytywał aktywista.

     Wiem, jestem przerażona Jażdżewskim, Tuskiem. Przerażona jestem...

-- ripostowała miłośniczka muzyki klasycznej.

     A nie jest pani przerażona Dudą?

-- zapytał jej interlokutor.

     Bo co?

-- dopytała.

     Bo łamie konstytucję!

-- grzmiał działacz KOD-u.

     W którym momencie? W którym punkcie?

-- próbowała ustalić słuchaczka koncertu Moniuszki.

Gdy do dyskusji dołączyła druga kobieta i zwróciła uwagę na dorobek kompozytora, nagrywający rozmowę działacz, odpowiedział:

     Jakie to ma znaczenie wobec łamania konstytucji?

     Proszę pana... Moniuszko to jest historia Polski!

-- zaznaczyła interlokutorka.

     Wie pani na czym polega niszczenie polskiego prawodawstwa?

-- nie dawał za wygraną działacz KOD.

     A daj pan spokój!

-- odpowiedziała zrezygnowana melomanka.

Gdy zobaczyła plakietkę z KOD, odeszła. Natomiast druga z kobiet podkreśliła:

     Dopiero teraz żyjemy w czasach pełnej praworządności.

https://twitter.com/bogdan607/status/1125122322392911872

Jak widać, niektórych nienawiść do rządu zaślepia tak mocno, że są gotowi zignorować dziedzictwo polskiej kultury.

gah

autor: Czyżby obłęd?

Wydarzenia, zachowania i myśli, których nie da się racjonalnie wytłumaczyć...

--
George Orwell :

Data: 2019-05-06 08:01:01
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 6 maja 2019 16:50:34 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
https://wpolityce.pl/polityka/445340-kod-owcom-przeszkadza-juz-nawet-stanislaw-moniuszko

Ale o co chodzi? To końcu KOD zagłuszał Moniuszkę, czy Moniuszko leciał z głośników by zagłuszyć KOD?

--
Bruno

Data: 2019-05-06 17:14:19
Autor: u2
W dniu 06.05.2019 o 17:01, Br Br pisze:
[...]

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-05-07 07:36:47
Autor: Pajdak
pijaczyna "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
https://wpolityce.pl/polityka/445340-kod-owcom-przeszkadza-juz-nawet-stanislaw-moniuszko

To powinno się leczyć! KOD-owcom przeszkadza już nawet... Stanisław
Moniuszko! "Dlaczego zagłusza demonstrację?". WIDEO

To jakiś obłęd.  Sam to wymyśliłeś czy podoficer kierujący ci zasugerował
stworzenie tej bzdury by tylko obrzucić błotem KOD? Jesteście chorzy!

--
Pajdak

Data: 2019-05-07 09:12:48
Autor: u2
W dniu 07.05.2019 o 07:36, fajdak pisze:
[...]

--
George Orwell :

KOD-owcom przeszkadza już nawet... Stanisław Moniuszko