KOD ratuje Polskę!

Data: 2017-04-03 08:08:06
Autor: Trefniś
KOD ratuje Polskę!
Ratuje, a to musi kosztować:

"Z KOD ginęły pieniądze z kwest publicznych, faktury opłacały partie":

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/z-kod-ginely-pieniadze-z-kwest-publicznych-faktury-oplacaly-partie/3slgvws

"Część pieniędzy wpłacanych w czasie publicznych kwest nie trafiło na  konto KOD, wciąż brakuje też większości protokołów ze zbiórek. Ponadto  zawyżano wysokość faktur, a partie polityczne płaciły spore kwoty za - jak  twierdzą członkowie Komitetu - wejście na scenę podczas wieców i  manifestacji."

"Zarząd KOD zawiadamia prokuraturę".

Jak widać, kolejna próba niszczenia opozycji!
Poglądy, honor, moralność - wszystko ma cenę obrońców III RP!

--
Trefniś

Data: 2017-04-03 08:50:28
Autor: A. Filip
KOD ratuje Polskę! [Ringier-Axel-Springer/Onet donosi]
Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:
On 04/03/2017 03:08 PM, Trefniś wrote:
[...]

Jak widać dla Trefnisia Onet jest miarodajnym źródłem wiedzy, jeśli
donosi o przekrętach w KODzie.

Jeśli natomiast donosi o przekrętach w PiSie - to wtedy dla Trefnisia
Onet jest przebrzydłym, manipulującym, antypolskim medium, które
należałoby wygonić z naszego kraju.

Ot, takie rozdwojenie jaźni.

Jakie rozdwojenie?  Jak jeżdżą po tych których "lubią" to pewnie prawda
której nawet oni nie potrafią uniknąć, jak jeżdżą po tych których
"nie lubią" to po prostu kolejny dzień wrednej propagandowej nagonki! ;-)
Czy może RAS rozesłało (całkiem) inne "sugestie zarządu"? :-)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Onet.pl
od 2012 kontrolowany przez niemiecko-szwajcarski koncern Ringier Axel
Springer Polska (75% udziałów);

Data: 2017-04-03 09:19:22
Autor: Trefniś
W dniu .04.2017 o 08:50 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

[...]

Chmielewskiego takie rozumowanie przerasta...
Jak on administruje tymi Linuksami, kiedy takie proste wnioski trzeba mu  wyłuszczać, a i tak nie jarzy?

--
Trefniś

Data: 2017-04-03 09:37:33
Autor: A. Filip
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> pisze:
[...]

"There is more than one way to do it right."

Jak się _chce_ to w polityce praktycznie wszystko da się interpretować
na wiele sposobów które nie są (w sposób oczywisty) błędne dla (trochę)
"chcących".  A jak Chmielewski nie rżnie głupa swoim brakiem zdolności
pojmowania chęci innej interpretacji to jest przypadkiem beznadziejnej
głupoty bez przyszłości w polityce innej niż "polityczna wojna totalna".

Data: 2017-04-03 16:17:41
Autor: Tomasz Chmielewski
On 04/03/2017 03:50 PM, A. Filip wrote:
[...]

Czyli jeszcze wczoraj Onet lubił KOD i nienawidził PiS - szerzył nieprawdę o przekrętach w PiSie - a dzisiaj zrobili zwrot o 180 stopni? Czy do czego zmierzasz?

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-04-03 09:25:05
Autor: Trefniś
KOD ratuje Polskę! [Ringier-Axel-Springer/O net donosi]
W dniu .04.2017 o 09:17 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

(...)

Czyli jeszcze wczoraj Onet lubił KOD i nienawidził PiS - szerzył  nieprawdę o przekrętach w PiSie - a dzisiaj zrobili zwrot o 180 stopni?  Czy do czego zmierzasz?

A.Filip, nie daj się sprowokować.
Chmielewski chce przekierować dyskusję z przekrętów w KOD, na dywagacje o  jakości informacji w onet i personalne przepychanki.

A istotne jest wyłącznie to, że zarząd KOD wystąpił do prokuratury o  ściganie przewałek w KOD.

--
Trefniś

Data: 2017-04-03 09:14:39
Autor: Trefniś
KOD ratuje Polskę!
W dniu .04.2017 o 08:38 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

[...]

Chmielewski to PiS-owska próba ośmieszenia opozycji totalnej.

75% własności onet - Axel Springer Polska.
ASP swoich sympatii politycznych nie kryje, za co chwała.
Dlatego nikogo nie powinno dziwić, że zarząd KOD udzielił wywiadu akurat  im. Oczywiście nikogo, poza Chmielewskim i innymi osieroconymi przez  logikę i zdrowy rozsądek.

Chmielewski zakłada, że _każda_ informacja niekorzystna dla KOD jest  kłamstwem, nawet podawana przez sam jego zarząd? Zarząd KOD pluje  Chmielewskiemu w pysk, a on - deszcz pada!

Jeśli natomiast donosi o przekrętach w PiSie - to wtedy dla Trefnisia  Onet jest przebrzydłym, manipulującym, antypolskim medium, które  należałoby wygonić z naszego kraju.

"Naszego" kraju? Przecież ty żyjesz w zupełnie innej rzeczywistości!  Schizofrenia, czy już Alzheimer?

Podaj przykład, kiedy osobiście zarzuciłem onetowi kłamstwo.
Konkretnie - czas powstania postu, możesz też zacytować.

Gówno Wyborcze, Newsweek, Na temat - to rzeczywiście wg mnie prymitywna  propaganda dla Chmielewskich.
Ale porównywanie do nich onetu to _grube_ nadużycie, powinni wytoczyć  Chmielewskiemu proces o zniesławienie.

BTW, proszę, wyjątkowo postaraj się pisać logicznie, bo szkoda mojego  czasu na podbijanie bębenka durniom. Zostaniesz zwyczajnie olany sikiem  prostym modulowanym i to nie będzie deszcz.

--
Trefniś

Data: 2017-04-03 09:23:20
Autor: prezydent San Escobar
KOD ratuje Polskę!
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Podaj przykład, kiedy osobiście zarzuciłem onetowi kłamstwo.
Konkretnie - czas powstania postu, możesz też zacytować.

Przecież twierdzisz, że opublikowali sondaże, które wprowadziły ciebie w 2015
roku w błąd :DDD
I do tej pory chyba je masz zabookmarkowane, bo przeżywasz je jak orka orgazm
:DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-03 09:37:46
Autor: Trefniś
KOD ratuje Polskę!
W dniu .04.2017 o 09:23 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

[...]

To już _pewne_ - mylisz mnie z kimś.
Ja nie zostałem w żaden sposób wprowadzony w błąd w żadnych wyborach od co  najmniej 10 lat.
"Błąd" to może twoje drugie imię, stąd kompulsywne pisanie o sondażach!

Możesz, jak próbuje to zrobić Chmielewski, podać konkret mojej wypowiedzi,  mój psychofanie.
Póki nie walniesz konkretu - EOD na zawracanie dupy.
--
Trefniś

Data: 2017-04-03 10:00:42
Autor: prezydent San Escobar
KOD ratuje Polskę!
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

To już _pewne_ - mylisz mnie z kimś.
Ja nie zostałem w żaden sposób wprowadzony w błąd w żadnych wyborach od co  najmniej 10 lat.

Cytuję:

Aha, czyli tylko tak sobie bredziłeś :DDD
Było uprzedzić, żeby ciebie nie brać na poważne, no ale w sumie sam sobie
jestem winien, bo to widać :DDD

Możesz, jak próbuje to zrobić Chmielewski, podać konkret mojej wypowiedzi,  mój psychofanie.
Póki nie walniesz konkretu - EOD na zawracanie dupy.

Jak to u was na wsi mówią - PWNED! :DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-03 11:09:45
Autor: Trefniś
KOD ratuje Polskę!
W dniu .04.2017 o 10:00 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

> [...]

Aha, czyli tylko tak sobie bredziłeś :DDD
Było uprzedzić, żeby ciebie nie brać na poważne, no ale w sumie sam sobie

Zadaj mi kłam, odszczekam. Prościej nie mogę!
Zamiast na poważnie zawracać mi dupę swoją nikczemną osobą, zwyczajnie  spierdalaj!

--
Trefniś

Data: 2017-04-03 09:32:30
Autor: Trefniś
KOD ratuje Polskę!
W dniu .04.2017 o 09:19 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

Jeszcze podaj, skąd wymyśliłeś ten iście "szerlokowski" wniosek,  geniuszu (msgid + zdanie)? :DDD

Najpierw ty wal konkretem, ciotuniu!

--
Trefniś

Data: 2017-04-03 11:26:41
Autor: Pajdak
KOD ratuje Polskę!

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.yx3y8ginu09i5ntncap.home...
[...]

Wal się totalny debilu!

--
Lepudruk

Data: 2017-04-03 16:40:27
Autor: Tomasz Chmielewski
KOD ratuje Polskę!
On 04/03/2017 04:32 PM, Trefniś wrote:
W dniu .04.2017 o 09:19 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

Jeszcze podaj, skąd wymyśliłeś ten iście "szerlokowski" wniosek,
geniuszu (msgid + zdanie)? :DDD

Najpierw ty wal konkretem, ciotuniu!

Już ktoś się pytał ciebie o "zakłamane sondaże onetu w 2015", i wciąż unikasz odpowiedzi.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-04-03 09:52:15
Autor: Trefniś
KOD ratuje Polskę!
W dniu .04.2017 o 09:40 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

Nie przenoś dyskusji na jakieś swoje obsesje.

Zarząd KOD złożył doniesienie do prokuratury w związku z kradzieżami  pieniędzy w KOD.

Odniesiesz się, ciotuniu?

--
Trefniś

Data: 2017-04-03 16:55:52
Autor: Tomasz Chmielewski
KOD ratuje Polskę!
On 04/03/2017 04:52 PM, Trefniś wrote:
[...]

"Ciotuniu"?

Jak zwykle argumentacji zabrakło, więc zaczynasz z siebie robić idiotę?

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-04-03 11:07:35
Autor: Trefniś
KOD ratuje Polskę!
W dniu .04.2017 o 09:55 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

[...]

Argumenty są wasze, KOD-owskie - ja zaledwie robię za tubę KOD:

[...]

Dobra, niech ci będzie - odnieście się, ciotunie!

--
Trefniś

Data: 2017-04-03 13:06:27
Autor: Trefniś
KOD ratuje Polskę!
W dniu .04.2017 o 11:54 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

On 04/03/2017 06:07 PM, Trefniś wrote:

(...)
I czego nie zrozumiałeś w powyższym?

Że onet może obiektywnie pisać i o aferach w PiS, i o aferach w KOD?

:O

Tylko ty ciotuniu i paru "totalnych" mieliście wątpliwości dot. źródła  informacji.
Przecież to ja musiałem stawać w OBRONIE (krzyczę, bo rozmawiam z  przygłuchym) onetu, a teraz jeszcze pewnie koszernej.

BTW - pozdrowienia od ani.

--
Trefniś

Data: 2017-04-03 13:26:17
Autor: Trefniś
KOD ratuje Polskę!
W dniu .04.2017 o 13:12 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

On 04/03/2017 08:06 PM, Trefniś wrote:
[...]

To jeszcze pokaż gdzie, albo odszczekaj swoje fantazje.

Chmielewska już sama nie kontroluje swoich wypowiedzi...
Goń się zatem i pozdrowienia od ani.

--
Trefniś

Data: 2017-04-03 20:30:11
Autor: Tomasz Chmielewski
KOD ratuje Polskę!

pisze:

[...]

No widzisz, i jak to zwykle bywa - zagoniłeś się sam siebie do kąta, po czym nie zostało ci nic więcej niż powiedzieć:

Data: 2017-04-03 13:38:43
Autor: Trefniś
KOD ratuje Polskę!
W dniu .04.2017 o 13:30 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

(...)
No widzisz, i jak to zwykle bywa - zagoniłeś się sam siebie do kąta,

....kiedy wycierałem tobą podłogę, nie dało się inaczej postąpić z  niedorozwojem.

czym nie zostało ci nic więcej niż powiedzieć:

    > Goń się zatem i pozdrowienia od ani.

Ma cię w dupie.

--
Trefniś

Data: 2017-04-03 14:17:02
Autor: Trefniś
KOD ratuje Polskę!
W dniu .04.2017 o 13:54 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

On 04/03/2017 08:38 PM, Trefniś wrote:
[...]

I wtedy obudziłeś się zlany potem, ale na szczęście widok statuetki  "Błasika" stojącej obok łóżka natychmiast cię uspokoił? :DDD

Zmazy nocne to przecież specjalność obrońców "totalnej opozycji" :)

Opozycja _zawsze_ niezbędna, ale nie warto ryzykować własnym (tylko idiota  przedstawiałby się, Chmielewska?) nazwiskiem w obronie np. Ryszarda Petru  (znanego lepiej jako Swetru, obrońca Konstytucji 3 maja gwałconej przez  PiS).

Jedno jest pewne - debilem kreujesz się na własny rachunek!
Pozdrowienia od ani, choć ma cię w dupie!

--
Trefniś

Data: 2017-04-03 21:31:54
Autor: Tomasz Chmielewski
KOD ratuje Polskę!
On 04/03/2017 09:17 PM, Trefniś wrote:
W dniu .04.2017 o 13:54 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

On 04/03/2017 08:38 PM, Trefniś wrote:
W dniu .04.2017 o 13:30 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com>
pisze:

(...)
[...]

Mówisz o tym?

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/505760,nocne-zmiany-pis-w-prawie-wojewoda-nie-musi-miec-doswiadczenia.html

Wojewoda nie musi mieć już trzyletniego doświadczenia na
stanowisku kierowniczym. Wczoraj w nocy PiS, wprowadzając
błyskawicznie zmiany w strukturze rządu, przy okazji
zlikwidował ten wymóg.

[...]

Petru do KOD się zapisał? No no, się dzieje w tej Polsce.

Jedno jest pewne - debilem kreujesz się na własny rachunek!
Pozdrowienia od ani, choć ma cię w dupie!

Uh, oh, zaraz żyłka ci pęknie :DDD w zalewie głupoty na pojedynczy post zdecydowanie przebijasz u2 :DDD

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-04-03 19:30:36
Autor: Pajdak
KOD ratuje Polskę!
Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.example.com> napisał w
wiadomości news:obtamn$382$1gioia.aioe.org...
On 04/03/2017 08:06 PM, przygłup Trefniś wrote:
Tylko ty ciotuniu i paru "totalnych" mieliście wątpliwości dot. źródła
informacji.

To jeszcze pokaż gdzie, albo odszczekaj swoje fantazje.

Przecież to totalny idiota! ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-04-03 10:35:50
Autor: A. Filip
Kijowskie standardy KOD - Komu to przeszkadza?
[...]

*KTO* ma zastąpić szefa po tym kolejnym etapie akcji
"Kijowski musi odejść"? :-)

Data: 2017-04-03 10:59:07
Autor: Trefniś
W dniu .04.2017 o 10:35 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

[...]

Jeśli uda im się odrąbać Kijowskiego od koryta (na razie słabo to idzie),  pojawia się sporo nazwisk: Łoziński, Frasyniuk, Szumełda itd. To niezła  fucha, takie posady długo nie wakują!

--
Trefniś

Data: 2017-04-04 09:36:06
Autor: Ciemny Lud
PiS ratuje Polskę!
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.yx3vbsg0u09i5ntncap.home...
Ratuje, a to musi kosztować:

"Z KOD ginęły pieniądze z kwest publicznych, faktury opłacały partie":

Np. 26 baniek Rydzykowi. Można?

CL

KOD ratuje Polskę!