KOD ratuje Polskę!

Data: 2017-04-03 09:14:39
Autor: Trefniś
KOD ratuje Polskę!
W dniu .04.2017 o 08:38 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

On 04/03/2017 03:08 PM, Trefniś wrote:
Ratuje, a to musi kosztować:

"Z KOD ginęły pieniądze z kwest publicznych, faktury opłacały partie":

http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/z-kod-ginely-pieniadze-z-kwest-publicznych-faktury-oplacaly-partie/3slgvws

"Część pieniędzy wpłacanych w czasie publicznych kwest nie trafiło na
konto KOD, wciąż brakuje też większości protokołów ze zbiórek. Ponadto
zawyżano wysokość faktur, a partie polityczne płaciły spore kwoty za -
jak twierdzą członkowie Komitetu - wejście na scenę podczas wieców i
manifestacji."

Jak widać dla Trefnisia Onet jest miarodajnym źródłem wiedzy, jeśli  donosi o przekrętach w KODzie.

Chmielewski to PiS-owska próba ośmieszenia opozycji totalnej.

75% własności onet - Axel Springer Polska.
ASP swoich sympatii politycznych nie kryje, za co chwała.
Dlatego nikogo nie powinno dziwić, że zarząd KOD udzielił wywiadu akurat  im. Oczywiście nikogo, poza Chmielewskim i innymi osieroconymi przez  logikę i zdrowy rozsądek.

Chmielewski zakłada, że _każda_ informacja niekorzystna dla KOD jest  kłamstwem, nawet podawana przez sam jego zarząd? Zarząd KOD pluje  Chmielewskiemu w pysk, a on - deszcz pada!

Jeśli natomiast donosi o przekrętach w PiSie - to wtedy dla Trefnisia  Onet jest przebrzydłym, manipulującym, antypolskim medium, które  należałoby wygonić z naszego kraju.

"Naszego" kraju? Przecież ty żyjesz w zupełnie innej rzeczywistości!  Schizofrenia, czy już Alzheimer?

Podaj przykład, kiedy osobiście zarzuciłem onetowi kłamstwo.
Konkretnie - czas powstania postu, możesz też zacytować.

Gówno Wyborcze, Newsweek, Na temat - to rzeczywiście wg mnie prymitywna  propaganda dla Chmielewskich.
Ale porównywanie do nich onetu to _grube_ nadużycie, powinni wytoczyć  Chmielewskiemu proces o zniesławienie.

BTW, proszę, wyjątkowo postaraj się pisać logicznie, bo szkoda mojego  czasu na podbijanie bębenka durniom. Zostaniesz zwyczajnie olany sikiem  prostym modulowanym i to nie będzie deszcz.

--
Trefniś

Data: 2017-04-03 09:23:20
Autor: prezydent San Escobar
KOD ratuje Polskę!
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Podaj przykład, kiedy osobiście zarzuciłem onetowi kłamstwo.
Konkretnie - czas powstania postu, możesz też zacytować.

Przecież twierdzisz, że opublikowali sondaże, które wprowadziły ciebie w 2015
roku w błąd :DDD
I do tej pory chyba je masz zabookmarkowane, bo przeżywasz je jak orka orgazm
:DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-03 09:37:46
Autor: Trefniś
KOD ratuje Polskę!
W dniu .04.2017 o 09:23 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

[...]

To już _pewne_ - mylisz mnie z kimś.
Ja nie zostałem w żaden sposób wprowadzony w błąd w żadnych wyborach od co  najmniej 10 lat.
"Błąd" to może twoje drugie imię, stąd kompulsywne pisanie o sondażach!

Możesz, jak próbuje to zrobić Chmielewski, podać konkret mojej wypowiedzi,  mój psychofanie.
Póki nie walniesz konkretu - EOD na zawracanie dupy.
--
Trefniś

Data: 2017-04-03 10:00:42
Autor: prezydent San Escobar
KOD ratuje Polskę!
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

To już _pewne_ - mylisz mnie z kimś.
Ja nie zostałem w żaden sposób wprowadzony w błąd w żadnych wyborach od co  najmniej 10 lat.

Cytuję:

Aha, czyli tylko tak sobie bredziłeś :DDD
Było uprzedzić, żeby ciebie nie brać na poważne, no ale w sumie sam sobie
jestem winien, bo to widać :DDD

Możesz, jak próbuje to zrobić Chmielewski, podać konkret mojej wypowiedzi,  mój psychofanie.
Póki nie walniesz konkretu - EOD na zawracanie dupy.

Jak to u was na wsi mówią - PWNED! :DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-04-03 11:09:45
Autor: Trefniś
KOD ratuje Polskę!
W dniu .04.2017 o 10:00 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

> [...]

Aha, czyli tylko tak sobie bredziłeś :DDD
Było uprzedzić, żeby ciebie nie brać na poważne, no ale w sumie sam sobie

Zadaj mi kłam, odszczekam. Prościej nie mogę!
Zamiast na poważnie zawracać mi dupę swoją nikczemną osobą, zwyczajnie  spierdalaj!

--
Trefniś

Data: 2017-04-03 09:32:30
Autor: Trefniś
KOD ratuje Polskę!
W dniu .04.2017 o 09:19 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

Jeszcze podaj, skąd wymyśliłeś ten iście "szerlokowski" wniosek,  geniuszu (msgid + zdanie)? :DDD

Najpierw ty wal konkretem, ciotuniu!

--
Trefniś

Data: 2017-04-03 11:26:41
Autor: Pajdak
KOD ratuje Polskę!

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.yx3y8ginu09i5ntncap.home...
[...]

Wal się totalny debilu!

--
Lepudruk

Data: 2017-04-03 16:40:27
Autor: Tomasz Chmielewski
KOD ratuje Polskę!
On 04/03/2017 04:32 PM, Trefniś wrote:
W dniu .04.2017 o 09:19 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

Jeszcze podaj, skąd wymyśliłeś ten iście "szerlokowski" wniosek,
geniuszu (msgid + zdanie)? :DDD

Najpierw ty wal konkretem, ciotuniu!

Już ktoś się pytał ciebie o "zakłamane sondaże onetu w 2015", i wciąż unikasz odpowiedzi.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-04-03 09:52:15
Autor: Trefniś
KOD ratuje Polskę!
W dniu .04.2017 o 09:40 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

Nie przenoś dyskusji na jakieś swoje obsesje.

Zarząd KOD złożył doniesienie do prokuratury w związku z kradzieżami  pieniędzy w KOD.

[...]

"Zarząd KOD zawiadamia prokuraturę".

Odniesiesz się, ciotuniu?

--
Trefniś

Data: 2017-04-03 16:55:52
Autor: Tomasz Chmielewski
KOD ratuje Polskę!
On 04/03/2017 04:52 PM, Trefniś wrote:
[...]

"Ciotuniu"?

Jak zwykle argumentacji zabrakło, więc zaczynasz z siebie robić idiotę?

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-04-03 11:07:35
Autor: Trefniś
KOD ratuje Polskę!
W dniu .04.2017 o 09:55 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

On 04/03/2017 04:52 PM, Trefniś wrote:

(...)
"Zarząd KOD zawiadamia prokuraturę".

Odniesiesz się, ciotuniu?

"Ciotuniu"?

Jak zwykle argumentacji zabrakło, więc zaczynasz z siebie robić idiotę?

Argumenty są wasze, KOD-owskie - ja zaledwie robię za tubę KOD:

[...]

Dobra, niech ci będzie - odnieście się, ciotunie!

--
Trefniś

Data: 2017-04-03 13:06:27
Autor: Trefniś
KOD ratuje Polskę!
W dniu .04.2017 o 11:54 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

On 04/03/2017 06:07 PM, Trefniś wrote:

(...)
I czego nie zrozumiałeś w powyższym?

Że onet może obiektywnie pisać i o aferach w PiS, i o aferach w KOD?

:O

Tylko ty ciotuniu i paru "totalnych" mieliście wątpliwości dot. źródła  informacji.
Przecież to ja musiałem stawać w OBRONIE (krzyczę, bo rozmawiam z  przygłuchym) onetu, a teraz jeszcze pewnie koszernej.

BTW - pozdrowienia od ani.

--
Trefniś

Data: 2017-04-03 13:26:17
Autor: Trefniś
KOD ratuje Polskę!
W dniu .04.2017 o 13:12 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

On 04/03/2017 08:06 PM, Trefniś wrote:
[...]

To jeszcze pokaż gdzie, albo odszczekaj swoje fantazje.

Chmielewska już sama nie kontroluje swoich wypowiedzi...
Goń się zatem i pozdrowienia od ani.

--
Trefniś

Data: 2017-04-03 20:30:11
Autor: Tomasz Chmielewski
KOD ratuje Polskę!

pisze:

[...]

No widzisz, i jak to zwykle bywa - zagoniłeś się sam siebie do kąta, po czym nie zostało ci nic więcej niż powiedzieć:

Data: 2017-04-03 13:38:43
Autor: Trefniś
KOD ratuje Polskę!
W dniu .04.2017 o 13:30 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

(...)
No widzisz, i jak to zwykle bywa - zagoniłeś się sam siebie do kąta,

....kiedy wycierałem tobą podłogę, nie dało się inaczej postąpić z  niedorozwojem.

czym nie zostało ci nic więcej niż powiedzieć:

    > Goń się zatem i pozdrowienia od ani.

Ma cię w dupie.

--
Trefniś

Data: 2017-04-03 14:17:02
Autor: Trefniś
KOD ratuje Polskę!
W dniu .04.2017 o 13:54 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

On 04/03/2017 08:38 PM, Trefniś wrote:
[...]

I wtedy obudziłeś się zlany potem, ale na szczęście widok statuetki  "Błasika" stojącej obok łóżka natychmiast cię uspokoił? :DDD

Zmazy nocne to przecież specjalność obrońców "totalnej opozycji" :)

Opozycja _zawsze_ niezbędna, ale nie warto ryzykować własnym (tylko idiota  przedstawiałby się, Chmielewska?) nazwiskiem w obronie np. Ryszarda Petru  (znanego lepiej jako Swetru, obrońca Konstytucji 3 maja gwałconej przez  PiS).

Jedno jest pewne - debilem kreujesz się na własny rachunek!
Pozdrowienia od ani, choć ma cię w dupie!

--
Trefniś

Data: 2017-04-03 21:31:54
Autor: Tomasz Chmielewski
KOD ratuje Polskę!
On 04/03/2017 09:17 PM, Trefniś wrote:
W dniu .04.2017 o 13:54 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com> pisze:

On 04/03/2017 08:38 PM, Trefniś wrote:
W dniu .04.2017 o 13:30 Tomasz Chmielewski <tch@nospam.example.com>
pisze:

(...)
[...]

Mówisz o tym?

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/505760,nocne-zmiany-pis-w-prawie-wojewoda-nie-musi-miec-doswiadczenia.html

Wojewoda nie musi mieć już trzyletniego doświadczenia na
stanowisku kierowniczym. Wczoraj w nocy PiS, wprowadzając
błyskawicznie zmiany w strukturze rządu, przy okazji
zlikwidował ten wymóg.

[...]

Petru do KOD się zapisał? No no, się dzieje w tej Polsce.

Jedno jest pewne - debilem kreujesz się na własny rachunek!
Pozdrowienia od ani, choć ma cię w dupie!

Uh, oh, zaraz żyłka ci pęknie :DDD w zalewie głupoty na pojedynczy post zdecydowanie przebijasz u2 :DDD

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-04-03 19:30:36
Autor: Pajdak
KOD ratuje Polskę!
Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.example.com> napisał w
wiadomości news:obtamn$382$1gioia.aioe.org...
On 04/03/2017 08:06 PM, przygłup Trefniś wrote:
Tylko ty ciotuniu i paru "totalnych" mieliście wątpliwości dot. źródła
informacji.

To jeszcze pokaż gdzie, albo odszczekaj swoje fantazje.

Przecież to totalny idiota! ;-)))

--
Lepudruk