KOD zacznie się niebawem samorepresjonować

Data: 2016-08-25 02:07:07
Autor: Mark Woydak
KOD zacznie się niebawem samorepresjonować

Czy sympatycy KOD zaczną się niebawem samorepresjonować? Wszak muszą
znaleźć jakiś dowód na to, że demokracja jest zagrożona

Według kilku ikon i medialnych autorytetów III RP w Polsce, od czasu
ubiegłorocznych wyborów parlamentarnych, panuje co najmniej stan wyjątkowy,
jeśli nie wojenny. Wprowadził go oczywiście Jarosław Kaczyński. Problem
polega jednak na tym, że demokracja, która miała być tak bardzo zagrożona,
ma się całkiem dobrze, na ulicach polskich miast zamiast wojska maszerują
sobie przeciwnicy rządu, a ku rozpaczy opozycji nikt z jej szeregów nie
został represjonowany. Jak tu zatem dalej utrzymywać KOD-owską narrację?                            Z biegiem kolejnych miesięcy coraz bardziej widać, że cała akcja z KOD-em i
tzw. "obroną demokracji" była w 100 procentach pomysłem politycznym, który
pojawił się w głowach ludzi nie mogących się pogodzić z utratą władzy i
przejęciem jej przez stronnictwo konserwatywne w postaci PiS-u. Pomijam
tutaj w tej chwili jaką partią jest samo Prawo i Sprawiedliwość. Pomijam to
czy jej pomysły na gospodarkę są dobre, czy złe. Pomijam to jak bardzo
różni się (bądź nie) od swoich poprzedników w zakresie przejmowania stołków
w spółkach Skarbu Państwa. Jedno jest dla mnie pewne - rządy partii
Jarosława Kaczyńskiego nie zagrażają polskiej demokracji. Wbrew temu co
mówią i piszą ikony i medialne autorytety III RP, PiS nie wprowadził
zamordyzmu, cenzury czy represji wobec opozycji, a gasnący już spór o
Trybunał Konstytucyjny jest klasycznym konfliktem o podłożu politycznym, a
nie prawnym. Wszak chyba nikt już nie wątpi w to, że prezes Rzepliński jest
politykiem...

Mając na uwadze powyższe nie pozostaje mi nic innego, jak tylko powtórzyć
to, co pisałem jeszcze w grudniu ubiegłego roku. W Polsce, wbrew temu co
głosiły niemieckie media do spółki z Gazetą Wyborczą, wcale nie została
zagrożona demokracja czy praworządność. W Polsce zostały zagrożone wpływy
ludzi, grup czy całych korporacji, które do tej pory żyły kosztem naszego
państwa lub reprezentowały interesy zagranicznych instytucji drenujących
kieszenie zwykłych Polaków. Stąd przerażający lament, krzyk i histeria na
bazie którego narodził się KOD.

KOD zacznie się niebawem samorepresjonować