KODA SW-100 nagle zaczął buczeć - pomóżcie

Data: 2010-04-01 04:22:38
Autor: Fox
KODA SW-100 nagle zaczął buczeć - pomóżcie
Witam.
Mam od kilku lat fajny zestaw KODA z subem SW-100.
Ostatnio zauważyłem, że głośnik zaczął buczeć.... wyciągnąłem kabel
współosiowy ten który leci z ampli i też buczy.

Coś się chyba musiało zepsuć, choć nie mam pojęcia dlaczego.

Czy może kojarzycie co mogło sie stać, albo może ktoś miał taki
przypadek?
Czy możecie polecić gdzie to można naprawić (serwis)?

Data: 2010-04-01 13:25:50
Autor: Irokez
Użytkownik "Fox" <fox700912@foxline.com.pl> napisał w wiadomości news:baabeb1f-b8d1-4c05-9b22-9546b22dab03k13g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Mógł paść zasilacz w subie
Dowolny serwis audio da sobie radę.

KODA SW-100 nagle zaczął buczeć - pomóżcie