KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!

Data: 2010-12-20 14:14:24
Autor: Bogdan Idzikowski
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
"Człowiek w trumnie nie przypominał mojego brata" - stwierdził Jarosław Kaczyński podczas dzisiejszej konferencji prasowej. Przyznał równocześnie, że nie złożył wniosku o ekshumację zwłok.

Ma jednak wątpliwości co do prawidłowości sekcji przeprowadzonej przez Rosjan.
- Mam podstawy, ale takie są w Polsce przepisy, ze nie mogę o tym głośno mówić, żeby sadzić, że w trakcie sekcji przeprowadzonej w Smoleńsku, nie wszystkie części ciała, które tam były, należały do prezydenta RP - mówił.

- Prezydent nie był generałem i nie nosił generalskich mundurów - dodał.
Zaznaczył, że "to jest poza jakakolwiek wątpliwością".

- O ile rozpoznałem ciało mojego świętej pamięci brata na lotnisku - podałem charakterystyczne cechy i one zostały potwierdzone - tzn. bliznę na ręce po ciężkim złamaniu reki, o tyle kiedy już widziałem ciało przywiezione do Polski w trumnie, tego nie rozpoznałem. Był to człowiek, który nie przypominał mojego brata. Mówiono mi, że to on - powiedział polityk.

http://niezalezna.pl/artykul/kogo_pochowano_na_wawelu_/42684/1

Będą wykopki na Wawelu?
Nie wiem, po co to dymienie?
Chyba jednak chodzi o to, by za wszelką cenę zamącić w głowach Polakom.
Utrwalić należy, że Ruski ma kłamstwo, mataczenie i szkodzenie w swojej naturze. Jeśli nie może ugryżć, to opluje!
Współczuję Ruskim, bo jakby się nie obrócili - wszędzie ściana.

Data: 2010-12-20 13:50:50
Autor: obserwator
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

ty nie wspolczujesz Ruskim, tylko Kremlowi, a to sa zupelnie oddzielne
zagadnienia. --

Data: 2010-12-21 00:41:47
Autor: MH
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
 obserwator <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> Współczuję Ruskim, bo jakby się nie obrócili - wszędzie ściana.

ty nie wspolczujesz Ruskim, tylko Kremlowi, a to sa zupelnie oddzielne
===================

Toś teraz gościu "pojechał po bandzie". Jesteś elokwentny , fakt!!..
Nie wiem w jakim jesteś wieku , robię założenie  :

1- Jesteś młody (20- parę lat nie znający z autopsji znienawidzonej komuny)
2- Na podstawie Twoich postów/sposobu wypowiedzi , wnioskuję , że parę
ksziążek przeczytałeś.
3- Historię (tą ksziążkową) masz zapewne w 'małym palcu'. Ja nie !!
4- Znam jednak ową komunę z racji wieku , z autopsji , do PZPR nigdy nie
należałem , zresztą ...  jedyny związek do którego należę od hoho , jest to
PZW (Polski Związek Wędkarski).  Taaak , zwyzywaj mnie teraz od gajowych
,mordercówitd. , itp... Buahaha !!! --

Data: 2010-12-20 14:34:20
Autor: Wasz Dobrodziej
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d0f56af$0$20993$65785112news.neostrada.pl...
"Człowiek w trumnie nie przypominał mojego brata" - stwierdził Jarosław Kaczyński podczas dzisiejszej konferencji prasowej. Przyznał równocześnie, że nie złożył wniosku o ekshumację zwłok.

Jezu! Ten człowiek zupełnie zwariował.

d.

Data: 2010-12-20 17:56:19
Autor: dK
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!

Użytkownik "Wasz Dobrodziej" <user@domena.org> napisał w wiadomości news:4d0f5b5c$0$22792$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Zbiera amunicję przed kolejnymi wyborami...
Będzie strzelał ekshumacjami w czasie kampanii.
Jak się okaże, że na Wawelu zamiast Lecha jest np. ktoś z SLD to oczywiście wina szefa prosrektorium - Tuska

dK

Data: 2010-12-20 14:38:11
Autor: jadrys
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
[...]

Rozżalony facet na cały świat i tyle.

Data: 2010-12-20 13:52:08
Autor: obserwator
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):
Rozżalony facet na cały świat i tyle.

znowu pieprzysz od rzeczy, jak kazdy matol.

Data: 2010-12-20 14:49:13
Autor: cytryna
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
"Cz&sup3;owiek w trumnie nie przypomina&sup3; mojego brata" - stwierdzi&sup3; Jaros&sup3;aw Kaczy&ntilde;ski podczas dzisiejszej konferencji prasowej. Przyzna&sup3; równocze&para;nie, &iquest;e nie z&sup3;o&iquest;y&sup3; wniosku o ekshumacj&ecirc; zw&sup3;ok.

Ma jednak w&plusmn;tpliwo&para;ci co do prawid&sup3;owo&para;ci sekcji przeprowadzonej przez Rosjan.
- Mam podstawy, ale takie s&plusmn; w Polsce przepisy, ze nie mog&ecirc; o tym g&sup3;o&para;no mówi&aelig;, &iquest;eby sadzi&aelig;, &iquest;e w trakcie sekcji przeprowadzonej w Smole&ntilde;sku, nie wszystkie cz&ecirc;&para;ci cia&sup3;a, które tam by&sup3;y, nale&iquest;a&sup3;y do prezydenta RP - mówi&sup3;.

- Prezydent nie by&sup3; genera&sup3;em i nie nosi&sup3; generalskich mundurów - doda&sup3;.
Zaznaczy&sup3;, &iquest;e "to jest poza jakakolwiek w&plusmn;tpliwo&para;ci&plusmn;".

- O ile rozpozna&sup3;em cia&sup3;o mojego &para;wi&ecirc;tej pami&ecirc;ci brata na lotnisku - poda&sup3;em charakterystyczne cechy i one zosta&sup3;y potwierdzone - tzn. blizn&ecirc; na r&ecirc;ce po ci&ecirc;&iquest;kim z&sup3;amaniu reki, o tyle kiedy ju&iquest; widzia&sup3;em cia&sup3;o przywiezione do Polski w trumnie, tego nie rozpozna&sup3;em. By&sup3; to cz&sup3;owiek, który nie przypomina&sup3; mojego brata. Mówiono mi, &iquest;e to on - powiedzia&sup3; polityk.

http://niezalezna.pl/artykul/kogo_pochowano_na_wawelu_/42684/1

B&ecirc;d&plusmn; wykopki na Wawelu?
Nie wiem, po co to dymienie?
Chyba jednak chodzi o to, by za wszelk&plusmn; cen&ecirc; zam&plusmn;ci&aelig; w g&sup3;owach Polakom.
Utrwali&aelig; nale&iquest;y, &iquest;e Ruski ma k&sup3;amstwo, mataczenie i szkodzenie w swojej naturze. Je&para;li nie mo&iquest;e ugry&iquest;&aelig;, to opluje!
Wspó&sup3;czuj&ecirc; Ruskim, bo jakby si&ecirc; nie obrócili - wsz&ecirc;dzie &para;ciana.

**********************

KOGO POCHOWANO NA WAWELU?! przede wszystkim nadzieje milionów Polaków na Polskę
uczciwą, sprawiedliwą, dbałą o swoich obywateli. Polskę nie ulegającą wpływom
zagranicznych agentur wpływu, Polskę mającą autorytet międzynarodowy jako państwo narodowe. Te nadzieje zostały pochowane na Wawelu - na jak długo czas pokaże. Historia jednak uczy ze za łajdactwa, morderstwa polityczne płaci się
wysoką cenę.

Data: 2010-12-20 14:20:52
Autor: MH
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(a):

KOGO POCHOWANO NA WAWELU?! przede wszystkim nadzieje milionów Polaków na Polskę
uczciwą, sprawiedliwą, dbałą o swoich obywateli.

Tu masz dowód owej dbałości :
http://www.youtube.com/watch?v=TQWsQVUhYc4

Polskę nie ulegającą wpływom
zagranicznych agentur wpływu, Polskę mającą autorytet międzynarodowy jako państwo narodowe.

Autorytet wyrażony klepnięciem po plecach za zgodę na wysłanie naszych
chłopaków w roli mięsa armatniego w zakątek świata , którego wysłani w
większości nie umieją nawet pokazać palcem na mapie.

Te nadzieje zostały pochowane na Wawelu - na jak długo czas pokaże.

Oby właśnie takie nadzieje (patrz wyżej) zostały wykopane jak najszybciej !!

Historia jednak uczy ze za łajdactwa, morderstwa polityczne płaci się
wysoką cenę.

Masz na myśli Barbarę Blidę ?!

MH

Data: 2010-12-20 15:11:49
Autor: jadrys
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
W dniu 2010-12-20 14:49, cytryna pisze:

[...]

Pięknie i mądrze powiedziane. Lech był promykiem nadziei dla bardzo wielu Polaków. Można powiedzieć że na dzień dzisiejszy jedyną nadzieja na to żeby Polak poczuł się panem w swoim domu.

Data: 2010-12-20 14:46:11
Autor: MH
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):

Pięknie i mądrze powiedziane. Lech był promykiem nadziei dla bardzo wielu Polaków.

Wręcz OGNIEM nadziei dla ... Wolaków.

Można powiedzieć że na dzień dzisiejszy jedyną nadzieja na to żeby Polak poczuł się panem w swoim domu.

Trudno jest Cię "rozgryźć" Jadrysie !! Zaiste , czasami nie wiem kiedy piszesz
serio , a kiedy robisz sobie "jajca"...

MH --

Data: 2010-12-20 15:02:51
Autor: obserwator
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Wręcz OGNIEM nadziei dla ... Wolaków.

korekta !! _ wolacy to slowo pochodzace od *wolskiego*, pseudonimu TW jenerala
sowieckiego Jaruzelskiego. Wiec prosze, az tak naiwnie b nie relatywizowac.
Ludzie patrza na ciebie i zaczynaja watpic czy jestes rzeczywiscie umyslem
scislym i logicznym, ktory cechuje fizykow.

Nie kompromituj wiec nauk scislych.

Data: 2010-12-20 17:03:41
Autor: MH
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
 obserwator <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Wręcz OGNIEM nadziei dla ... Wolaków.

korekta !! _ wolacy to slowo pochodzace od *wolskiego*, pseudonimu TW jenerala
sowieckiego Jaruzelskiego.

Jaka korekta ?! Proszę mnie nie korygować !!  Owego słowa użyłem świadomie i z
premedytacją (!!) , wiążąc ów w/w pseudonim z "wystąpieniami" innego Wolaka:

http://www.youtube.com/watch?v=pxvx0g5gmAA

Wiec prosze, az tak naiwnie b nie relatywizowac.
Ludzie patrza na ciebie i zaczynaja watpic czy jestes rzeczywiscie umyslem
scislym i logicznym, ktory cechuje fizykow.

  Relatywizacja ?! Skoro używasz tego słowa , nie krępuj się , napisz względem
czego lub kogo..  Powiadasz "ludzie patrzą i wątpią"..  Tak , z całą pewnością
i zastanawiają się "CO SILNE PROCHY MOGĄ UCZYNIĆ.."..
Ową wątpliwość ludzie wyrazili przy urnach wyborczych.. Trudno , musisz się z
tym pogodzić , takie są reguły demokracji..  No chyba , że uważasz ten wynik
jako "nieporozumienie" ?! I tak zupełnie "przy okazji" , przeprowadziłem dowód apegogiczny na temat
logicznego rozumowania..  A propos , czyżbym się wygadał na grupie , że jestem
fizykiem , albo jakiś Wolski przeprowadził wywiad i uprzejmie doniósł ??

Nie kompromituj wiec nauk scislych.

OK , nikt nam nie wmówi , że białe jest białe , a czarne jest czarne !!

MH

Data: 2010-12-20 17:54:23
Autor: obserwator
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Jaka korekta ?! Proszę mnie nie korygować !!  Owego słowa użyłem świadomie i z
premedytacją (!!) , wiążąc ów w/w pseudonim z "wystąpieniami" innego Wolaka:

bo to wlasciwie jest prawda.  Zadzialala widocznie podswiadomosc u
Kaczynskiego i mu sie zaspiewalo o Wolsce TW Wolskiego) w ktorej tak naprawde
zyjemy. Wolske umacnia nie kto inny tylko PO i nowy rezydent sowiecki - Komorowski

Takie filmiki kreci tez opozycja o aktualnie rzadzacym Polska towarzystwie i
sekundujacym mu zdegenerowanym moralnie oi psychicznie elitom. Te filmiki sa jeszcze bardziej zabawne, bo nie wymagaja nawet specjalnego
montazu. Oby tylko ta komedia, nie zakonczyla sie tragicznie dla nas wszytkich.

Voila:

http://www.blogpress.pl/galerie

> [...]

tym pogodzić , takie są reguły demokracji..  No chyba , że uważasz ten wynik

sorry, ale jesli ktos czepia sie bez przerwy pierdol i wymysla przerozne bledy ktore rzekomo popelnia opozycja, ale jednoczesnie bezmyslnie popiera
wszytko co robi partia rzadzaca, to taki czlowiek ma raczej wyjatkowo slabe
pojecie o demokracji w krajach cywilizowanych.. Taki czlowiek to ewidentny totalitarysta. W PRL dokladnie tak bylo, wiec taki
czlowiek ma pojecie o demokracji wyjatkowo marne.

Cytuje:

*Jednym ze sposobów walki z opozycją jest proces tworzenia działania
pozorowanej (czasem ekstremistycznej) opozycji (parlamentarnej lub
pozaparlamentarnej) przez rząd, za pośrednictwem działań służb specjalnych.
Celem procesu jest osłabienie, albo eliminowanie innej opozycji politycznej,
działającej zgodnie ze standardami demokratycznego państwa, w celu wzmocnienia
i utrzymania władzy sił rządzących.*

I to dokladnie robi wlasnie obecna ekipa rzadzaca, zmierza do rzadow
TOTALITARNYCH. Ludzie ktorzy taka ekipe popieraja, maja zle w glowie, bo nie potrafia skojarzyc, ze oni tez moga stac sie ofiarami takiego systemu, bo takie systemy sa bezwzgledne.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Opozycja_%28polityka%29
[...]

wygadales sie i to juz niejednokrotnie:)

> Nie kompromituj wiec nauk scislych.

OK , nikt nam nie wmówi , że białe jest białe , a czarne jest czarne !!
 a jednak jestes daltonista i kolorow wyraznie nie rozrozniasz.

Data: 2010-12-20 22:12:54
Autor: MH
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
 obserwator <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > Jaka korekta ?! Proszę mnie nie korygować !!  Owego słowa użyłem świadomie i z
> [...]

bo to wlasciwie jest prawda.  Zadzialala widocznie podswiadomosc u
Kaczynskiego i mu sie zaspiewalo o Wolsce TW Wolskiego) w ktorej tak naprawde

Skoro chcesz się ściśle wyrażać , to zdecyduj się.. , albo WŁAŚCIWIE PRAWDA
(czyżby chodziło o uzyskanie właściwej odpowiedzi ??) , albo WIDOCZNIE coś tam
zadziałało..  Daj spokój , doskonale zdajesz sobie sprawę z faktu , że nie "zaśpiewał" (z premedytacją cudzysłów) tego , bądź raczej wyartykułował
te słowa świadomie. Podobnież jak duperele typu Barubar , Perejra i takie tam..

Wolske umacnia nie kto inny tylko PO i nowy rezydent sowiecki - Komorowski

Eee tam... Też nie jestem jego fanem , nie mniej jednak pomimo w moim
przekonaniu wysoce niestosownego zaproszenia pewnego generała (negatywnie
ocenia to większość społeczeństwa .. i SŁUSZNIE) , sprawując w zasadzie tylko
funkcję reprezentanta Narodu na arenie międzynarodowej , jak na razie robi to
dobrze. Zaznaczam , JAK NA RAZIE..  Obamie powiedział to , co miał do
powiedzenia , i chyba każdy normalnie myślący z tym się zgodzi , nie wdaje się
w g..no obchodzące nas międzynarodowe awantury typu Gruzja , Ukraina i diabli
wiedzą co tam jeszcze , w przeciwieństwie do 3-ch poprzednich prezydentów RP.
I oby tak dalej !! REZYDENT SOWIECKI POWIADASZ ... Noszsz do Pani Nędzy , weżmy pod uwagę postawę partii zwanej PO , z ramienia
której mamy nowego Prezydenta (nie piszesz o tym wprost , ale da się odczuć.
Defacto tak faktycznie jest i tylko dureń tego nie postrzeże). No i teraz w
kontekście katastrofy smoleńskiej , bądź jak to co poniektóre oszołomy
nazywają "ZAMACHU" , stanowisko rządu (PO) jest jednoznaczne wobec raportu
MAK'u , obarczającego winą naszą stronę. Abstrahując od moich osobistych ocen
, które na podstawie analizy innych poczynań byłego prezydenta , na podstawie
licznych (udokumentowanych i wiarygodnych doniesień prasowych (Gruzja ,
podanie do prokuratury owej sprawy przez Karskiego vel. Melex)) uważam , że są
zgodne z twierdzeniami zawartymi w raporcie MAK'u. Ty tymczasem , wypisujesz
nie bacząc na owe fakty , że obecny Prezydent jest Sowieckim Rezydentem. NO
PRZECA TO SIE KUPY , DUPY NIE TRZYMIE !!

[...]

Nie żaden filmik , nie kadr zdjęciowy który wprawny dziennikarz może
skomentować dowolnie. To co podałem , to nie jest zmanipulowany dokument !!
Hah , chcesz w gówniarski sposób bronić swoich racji dając linki na śmieszne
zdjęcia ??  I o czym Twoim zdaniem świadczą owe kadry wyrwane z kontekstu ??
OK , jak chcesz w ten sposób dyskutować , to oceń człowieka , będącego
"reprezentantem" , bądź tak kreującego się :

http://www.spieprzajdziadu.com/muzeum/index.php?title=Buty_J._Kaczy%C5%84skiego

> [...]
wszytko co robi partia rzadzaca, to taki czlowiek ma raczej wyjatkowo slabe
pojecie o demokracji w krajach cywilizowanych..

Ze co ???  Jeżeli lider partii opozycyjnej po przegranych wyborach opowiada
,że przesrał je przez nieporozumienie , i ty tu opowiadasz  , że ktoś czepia
się pierół!! OK , dla ciebie demokracja to "PIERDOLY". Idziemy dalej , "bezmyślne popieranie partii rządzącej" ... Cholera !! Tak postrzegany jest
Świat przez FANATYKÓW..  Albo niech sę przypomnę..  TAAK ! było coś takiego ,
"KTO NIE Z NAMI , JEST PRZECIW NAM" !! Co starsi grupowicze , pamiętają...
No i jeszcze raz na temat pojęcia demokracji w krajach cywilizowanych : URNA!!

http://pl.wikipedia.org/wiki/Opozycja_%28polityka%29 > I tak zupełnie "przy okazji" , przeprowadziłem dowód apegogiczny na temat
> logicznego rozumowania..  A propos , czyżbym się wygadał na grupie , że jeste
> fizykiem , albo jakiś Wolski przeprowadził wywiad i uprzejmie doniósł ??

wygadales sie i to juz niejednokrotnie:)

Szczerze powiedziawszy , nie pamiętam , ale istotnie , profesja się zgadza

> OK , nikt nam nie wmówi , że białe jest białe , a czarne jest czarne !!
 a jednak jestes daltonista i kolorow wyraznie nie rozrozniasz.

Albo nie zrozumiałeś iluzji , albo zabrakło argumentów.

MH

Data: 2010-12-20 23:42:21
Autor: raff
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
[...]

Mowiles nieraz ze jestes fizykiem, wiec nie pierdol.

R.

Data: 2010-12-20 23:04:47
Autor: MH
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
> I tak zupe=B3nie "przy okazji" , przeprowadzi=B3em dow=F3d apegogiczny =
na temat
> logicznego rozumowania..  A propos , czy=BFbym si=EA wygada=B3 na =
grupie , =BFe jestem
> fizykiem , albo jaki=B6 Wolski przeprowadzi=B3 wywiad i uprzejmie =
doni=F3s=B3 ??
>=20

Mowiles nieraz ze jestes fizykiem, wiec nie pierdol.

R.
=================

No kurde mogę nie pamiętać. Nieczęsto tu bywam , mam poważniejsze zajęcia na
głowie ..  A Ty od razu tak do mnie po kaczyńsku...  MH

Data: 2010-12-21 00:40:21
Autor: raff
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
> [...]

głowie ..  A Ty od razu tak do mnie po kaczyńsku...  MH

Tak. Od razu spisek, szpiedzy, wiadome sluzby... ;)

R.

Data: 2010-12-20 18:12:26
Autor: jadrys
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
W dniu 2010-12-20 15:46,  MH pisze:
jadrys<andrzej203@op.pl>  napisał(a):

Pięknie i mądrze powiedziane. Lech był promykiem nadziei dla bardzo
wielu Polaków.
Wręcz OGNIEM nadziei dla ... Wolaków.

Jednak nie dla Ciebie - Dla Ciebie nadzieją jest Tusk i PO.

[...]

Cały czas piszę tylko o prawdzie i faktach. I one są dla mnie nadrzędne. Nie żadne sympatie czy antypatie do poszczególnych ludzi czy partii politycznych.

Data: 2010-12-20 17:46:54
Autor: MH
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):

> Wręcz OGNIEM nadziei dla ... Wolaków.

Jednak nie dla Ciebie - Dla Ciebie nadzieją jest Tusk i PO.

Oj , Jadrysie , lubco komunizmu...  Nadzieja jest matką ...  , wiesz jakich.

> [...]
>
> MH

Cały czas piszę tylko o prawdzie i faktach. I one są dla mnie nadrzędne.

Najczęściej o ZAMACHU , co w/g Ciebie jest prawdą i faktem. Tobie jedynie
znanym oczywistaoczywistość... Ooopss !! Poprawka !! Jeszcze Macierewicz i
Prezes Jaroslaw..

MH

Data: 2010-12-21 10:08:39
Autor: jadrys
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
W dniu 2010-12-20 18:46,  MH pisze:
[...]

Oj, bardzo przepraszam - teoria o zamachu w takiej formie jaką ja opisałem na psp to mój własny pomysł. Takie, a nie inne wnioski wyciągnąłem z całej dostępnej mi wiedzy na temat tego zajścia pod Smoleńskiem. I jednocześnie wcale nie twierdzę że tak musiało być, - zawsze to podkreślałem .

Pewnie jesteś zawiedziony? Że to nie teoria  Michalkiewicza, Ziemkiewicza czy jakiegoś innego Twojego idola, tylko skromnego jadrysia z psp?

Data: 2010-12-21 14:09:42
Autor: MH
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!

[...]

Każda teoria , jakakolwiek by była bzdetną lub nie , wymaga pewnych tez ,
czyli założeń..  Jest to więc twierdzenia , które należy udowodnić ...
a^2 + b^2 = c^2 (Pitagoras). To zostało udowodnione !!  Ty natomiast , nawet
tezy nie formułujesz ( cholera , tak się to pisze ?? ) tezy , od dowodzie
zapomnieć !! , ot tak sobie jadrys ubzdurał..  Tymczasem , brat rozpoznał
brata , potem stwierdził że nie jest pewny , robił ZADYMĘ przy "KŻYŻU" , wynik
demokratycznych wyborów skomentował jako nieporozumienia , Gierka (komucha)
ocenił jako patriotę , a jak wszysto przesrał , to winę zrzucił na prochy... Pisząc o ZAMACHU SMOLEŃSKIM , wyrażasz twierdzenie , że takowy miał miejsce..

I nie odpowiadaj wzorem bliźniaka , że ktoś coś źle zrozumiał..  Tak po chłopsku : PI....LISZ JADRYSIE GŁUPOTY !!

Pewnie jesteś zawiedziony? Że to nie teoria  Michalkiewicza, Ziemkiewicza czy jakiegoś innego Twojego idola, tylko skromnego jadrysia z psp?

Twierdzisz  , że są to moi IDOLE ??!!  Ty też na prochach ??

MH

Data: 2010-12-21 19:50:26
Autor: jadrys
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
W dniu 2010-12-21 15:09,  MH pisze:
[...]

O czym Ty chrzanisz? Czy Ty w ogóle rozumiesz słowo teoria?

[...]

I w czym Ci przeszkadza jego zachowanie? Wiesz coś więcej o tych sprawach  że negujesz wszystko co on powie?

Pisząc o ZAMACHU SMOLEŃSKIM , wyrażasz twierdzenie , że takowy miał miejsce..

I nie odpowiadaj wzorem bliźniaka , że ktoś coś źle zrozumiał..

Tak po chłopsku : PI....LISZ JADRYSIE GŁUPOTY !!

Tego to pewnie nigdy się nie dowiemy, -  czy to są głupoty..,. wszystko okryte jest taką tajemnicą ze opinia publiczna jest zmuszana do samooceny tej/go katastrofy/zamachu.

[...]

To nie twierdzenie - to takie trochę pytanie. - Wielu grupowiczów kieruje się tym co napisał Michalkiewicz i jemu podobni.. Jeżeli Ty do nich nie należysz, to zwracam honor.

Data: 2010-12-21 19:58:57
Autor: u2
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
W dniu 2010-12-21 19:50, jadrys pisze:
[...]

Twierdzenie Pieti Gorasa zostało udowodnione przy pewnych założeniach.

Jak ktoś zakłada z gory winę pilotów, a nawet pasażerów w tym ś.p.
Prezydenta, to Pietia Goras w grobie się przewraca.

Data: 2010-12-21 20:36:44
Autor: jadrys
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
W dniu 2010-12-21 19:58, u2 pisze:
[...]

No i moja teoria o zamachu powstała w oparciu o *pewne*  założenia.

Data: 2010-12-20 16:49:08
Autor: {heÂŽsk}
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
On Mon, 20 Dec 2010 15:11:49 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

 [...]

Pięknie i mądrze powiedziane. Lech był promykiem nadziei dla bardzo wielu Polaków. Można powiedzieć że na dzień dzisiejszy jedyną nadzieja na to żeby Polak poczuł się panem w swoim domu.

 tak, tak. o zmarlych dobrze lub wcale.  to byl wielki patriota, szkoda, ze dopiero po smierci.
 czego sie dzis nacpales jadrys?

Data: 2010-12-20 18:15:42
Autor: jadrys
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
W dniu 2010-12-20 16:49, {heÂŽsk} pisze:
[...]

Myślisz że te tłumy ludzi manifestujących swoje poparcie dla polityki L. Kaczyńskiego błądzi?

Data: 2010-12-20 18:22:29
Autor: Bogdan Idzikowski
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ieo2vm$1mk$2news.onet.pl...
[...]

Przez analogię. A tłumy ludzi manifestujących swoje poparcie dla polityki Hitlera, Stalina?

Data: 2010-12-20 18:24:14
Autor: u2
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
Myślisz że te tłumy ludzi manifestujących swoje poparcie dla polityki
L. Kaczyńskiego błądzi?

Przez analogię. A tłumy ludzi manifestujących swoje poparcie dla
polityki Hitlera, Stalina?

Tylko taki  półgłówek jak ty posuwa się do porównania Lecha Kaczyńskiego
do zbrodniarzy.

Data: 2010-12-20 18:46:58
Autor: jadrys
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!

[...]

PrzecieĹź w czasie gdy tłumy manifestowały na cześć Hitlera, to on był wręcz zbawcą Niemiec. To samo ze Stalinem - to on był (i jest) twĂłrcą potęgi Rosji. A nas tacy jak SLD, PO czy UW sprowadzają do roli parobkĂłw.. Ludzie to w odróşnieniu od ciebie to  widzą i zamanifestowali po śmierci L. Kaczyńskiego.

Data: 2010-12-20 19:31:25
Autor: Bogdan Idzikowski
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ieo4qd$7qe$1news.onet.pl...

[...]

Pozostawię bez komentarza twoje uwielbienie zbrodniarzy.

Data: 2010-12-21 10:08:03
Autor: jadrys
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!

[...]

Mój podziw dla ich zdolności rządzenia wcale nie przesłania tego że byli zbrodniarzami, mordercami często niewinnych ludzi. - A tacy nie zasługują na mój szacunek.

Data: 2010-12-21 09:35:32
Autor: cyc
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!

W dniu 2010-12-20 16:49, {heRsk} pisze:
[...]

....ze nie wspomne o Bialorusi w ktorej zdecydowana wiekszosc popera Lukaszenke !.......aby wejsc we wspolczesnosc .

cyc

Data: 2010-12-20 16:48:30
Autor: Wiesiaczek
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
W dniu 20.12.2010 14:49, cytryna pisze:
[...]
[...]

Nie strasz kurwa, jeden faktycznie już po trzech dniach zmartwychwstał.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-12-20 14:55:02
Autor: cyc
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!

[...]

Po 7 miesiacach przypomnialo mu sie i zaczal miec watpliwosci na czyim byl pogrzebie ? ? .
Archaniol mu sie przysnil i mu powiedzial prawde o " pochowku " na Wawelu ? ..
"Byl to czlowiek , ktory nie przypominal mojego brata " !1. Przeciez to naprawde chory typ bo az tak glupi przeciez nie moze byc . Tylko oblakanie moze kierowac jego myslami .
Jak bowiem mozna zerowac na smierci wlasnego brata ? , jak mozna budowac polityczny kapital nie pozwalajac w spokoju spoczywac zwlokom kogos bliskiego ? . Tfu ! , tylko taki odruch cisnie sie na usta .

cyc

cyc

Data: 2010-12-20 13:59:37
Autor: obserwator
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

Tfu ? tak pluja tylko zydzi, kiedy chca wyrazic swoje niezadowoleni:)))

cyc

cyc

Data: 2010-12-20 15:50:51
Autor: raff
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!

" obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:ienng9$b9r$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

Cyc to pewnie jakis Blumsztajn albo inny Silberberg. Bo cos tak pachnie.

R.

Data: 2010-12-20 16:02:17
Autor: cyc
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!

cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

Po 7 miesiacach przypomnialo mu sie i zaczal miec watpliwosci na czyim byl
pogrzebie ? ? .
Archaniol mu sie przysnil i mu powiedzial prawde o " pochowku " na Wawelu ?
..
[...]

koniecznie dodaj "komunistyczny " i soviecki bo bez tych przymiotnikow wymowa mojego zydostwa jest jakby polowiczna , slabsza .

cyc

Data: 2010-12-20 15:07:33
Autor: obserwator
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
koniecznie dodaj "komunistyczny " i soviecki bo bez tych przymiotnikow wymowa mojego zydostwa jest jakby polowiczna , slabsza .

 alez oczywiscie, ze dobrze sie scharakteryzowales, w kazdym razie taka jest
wymowa twoich demagogicznych wystapien na tej grupie.

Przeciez to az wali po oczach.

Data: 2010-12-20 16:33:06
Autor: raff
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
[...]

Cycu, sam sobie piszesz historie. Czasem poujadasz na zydow, ale to pewnie po to zeby sie uwiarygodnic.

A tak to wali czosnkiem.

R.

Data: 2010-12-20 15:55:36
Autor: obserwator
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
Cycu, sam sobie piszesz historie. Czasem poujadasz na zydow, ale to =
pewnie po to zeby sie uwiarygodnic.

A tak to wali czosnkiem.

permanentne, tendencyjne propagandowe teksty na temat Kosciola Katolickiego
tez o czyms swiadcza. Cyc najwyrazniej pracowal w perelowskiej propagandzie.
Zdradza go bezmyslny slowotok (bez sladow refleksji nad tematem) i styl jego
tekstow.

Na salonie24 - produkuje sie taki stary funkcjonariusz zatrudniony kiedys jako
dziennikarz w czasach PRL. Ta sama betonowa, komunistyczna, prosowiecka
retoryka. Facet odpory kompletnie na jakakolwiek argumentacje merytoryczna.

Kiedys moze musial tak pisac, bo takie byly czasy, ale teraz nikt nad nim nie
stoi z pejczem, ale robi tak, bo inaczej juz nie potrafi.

Data: 2010-12-21 21:11:26
Autor: Piotrek
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!

Po 7 miesiacach przypomnialo mu sie i zaczal miec watpliwosci na czyim byl

pogrzebie ? ? .

Archaniol mu sie przysnil i mu powiedzial prawde o " pochowku " na Wawelu ?

Przy jego bieżącej paranoi to całkiem prawdopodobne, przecież Bushowi też swego czasu Bóg kazał zaatakować Irak. To może być dobry punkt wyjścia do teorii, że Lech wyszedł z samolotu o własnych siłach i został dobity strzałem w tył głowy, a wyrok wykonał osobiście Bronek lub Donek. --

Data: 2010-12-20 15:12:31
Autor: Azor jest pedałem
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
[...]

Konus powinien siedzieć za to, że świadomie przy pomocy poplutego Staska pochował kogoś innego niż prezydent, na Wawelu. Prawdomówność nigdy nie była mocną stroną żoliborskiego konusa, ale teraz zaczyna graniczyć z obłędem.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-12-20 14:20:52
Autor:
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
Azor jest pedałem <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
[...]

tak jest, wsadzic Kaczynskiego, za to, ze rzad Tuska zorganizowal pulapke
smolenska.

To jakies nowe prawa, ktorych jeszcze swiat nie widzial.

Data: 2010-12-20 15:27:04
Autor: Bogdan Idzikowski
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!

Użytkownik <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ienoo4$fo8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Na czym ta pułapka polegała? Tusk i kompania przekupili pilota, by rozbił samolot? Czy też coś innego?

Data: 2010-12-20 14:39:56
Autor: obserwator
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Na czym ta pułapka polegała? Tusk i kompania przekupili pilota, by rozbił samolot? Czy też coś innego?

przykro mi, ale niektorzy ludzie juz tak maja, ze mozna im 100 razy cos
tlumaczyc, a oni i tak nic nie rozumieja. A inni wrezc przeciwnie.

Jest nawet takie powiedzenia uznane miedzynarodowo: : madrej glowie mądrej
głowie dość dwie słowie,kto ma olej w głowie, temu dość po słowie,
a word is enough to the wise, a word to the wise is sufficient,
sapienti sat, dictum sapienti sat est...itdee.

A tak w ogole, jak masz problemy z logicznym mysleniem, to moze zajalbys sie
czyms pozytecznym, np.wymylbys okna, posprzatla klatke schodowa lub
uporzadkowal piwnice??

Przykro to stwierdzic, ale ty Bodzio naprawde nie nadazasz z kojarzeniem sukcesywnie naplywajacych faktow. Tak bywa, wiec lepiej odpocznij od pracy
umyslowej.

Data: 2010-12-20 16:49:08
Autor: {heÂŽsk}
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
On Mon, 20 Dec 2010 14:14:24 +0100, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

"Człowiek w trumnie nie przypominał mojego brata" - stwierdził Jarosław Kaczyński podczas dzisiejszej konferencji prasowej.

a kogo mial przypominac skoro byl w kawalkach? jakos dziwnie nie interesuja go szczatki s.p. marii.
Przyznał równocześnie, że nie złożył wniosku o ekshumację zwłok.

 cwaniaczek. sadzil, ze rozlutuje trumne za nasze pieniadze?

 po jaka cholere umiescil brata na wawelu?  po jaka cholere wybudowal pusty nagrobek?  czy ten czlowiek ma w porzadku z glowa?

Data: 2010-12-20 18:23:12
Autor: u2
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
[...]

A ja zbrodniarzom nie współczuję, niezależnie od narodowości. Spotka ich
w końcu zasłużona kara.

Data: 2010-12-21 15:31:39
Autor: PesTYcyD
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
Zapewne pochowano dwa worki kartofli, a zimny Lechu biega sobie po smoleńskich lasach razem z gosiewskim.

Data: 2010-12-21 16:58:23
Autor: raff
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!

"PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> wrote in message news:ieqdoa$9at$1news.onet.pl...
Zapewne pochowano dwa worki kartofli, a zimny Lechu biega sobie po smoleńskich lasach razem z gosiewskim.

i bzykają Szymanek - Deresz.

R.

Data: 2010-12-22 10:15:33
Autor: PesTYcyD
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
W dniu 2010-12-21 16:58, raff pisze:

[...]

Może bzykają się z Putinem nie wiem, nie wnikam w ich życie seksualne. Dobrze że nie ma z nimi Jarkacza, bo wszystkie dzikie koty smoleńskie nabawiły by się niechybnie hemoroidów.

KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!