KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!

Data: 2010-12-20 14:34:20
Autor: Wasz Dobrodziej
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d0f56af$0$20993$65785112news.neostrada.pl...
"Człowiek w trumnie nie przypominał mojego brata" - stwierdził Jarosław Kaczyński podczas dzisiejszej konferencji prasowej. Przyznał równocześnie, że nie złożył wniosku o ekshumację zwłok.

Jezu! Ten człowiek zupełnie zwariował.

d.

Data: 2010-12-20 17:56:19
Autor: dK
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!

Użytkownik "Wasz Dobrodziej" <user@domena.org> napisał w wiadomości news:4d0f5b5c$0$22792$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Zbiera amunicję przed kolejnymi wyborami...
Będzie strzelał ekshumacjami w czasie kampanii.
Jak się okaże, że na Wawelu zamiast Lecha jest np. ktoś z SLD to oczywiście wina szefa prosrektorium - Tuska

dK

KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!