KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!

Data: 2010-12-20 13:50:50
Autor: obserwator
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Będą wykopki na Wawelu?
Nie wiem, po co to dymienie?
Chyba jednak chodzi o to, by za wszelką cenę zamącić w głowach Polakom.
Utrwalić należy, że Ruski ma kłamstwo, mataczenie i szkodzenie w swojej naturze. Jeśli nie może ugryżć, to opluje!
Współczuję Ruskim, bo jakby się nie obrócili - wszędzie ściana.

ty nie wspolczujesz Ruskim, tylko Kremlowi, a to sa zupelnie oddzielne
zagadnienia. --

Data: 2010-12-21 00:41:47
Autor: MH
KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!
 obserwator <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> Współczuję Ruskim, bo jakby się nie obrócili - wszędzie ściana.

ty nie wspolczujesz Ruskim, tylko Kremlowi, a to sa zupelnie oddzielne
===================

Toś teraz gościu "pojechał po bandzie". Jesteś elokwentny , fakt!!..
Nie wiem w jakim jesteś wieku , robię założenie  :

1- Jesteś młody (20- parę lat nie znający z autopsji znienawidzonej komuny)
2- Na podstawie Twoich postów/sposobu wypowiedzi , wnioskuję , że parę
ksziążek przeczytałeś.
3- Historię (tą ksziążkową) masz zapewne w 'małym palcu'. Ja nie !!
4- Znam jednak ową komunę z racji wieku , z autopsji , do PZPR nigdy nie
należałem , zresztą ...  jedyny związek do którego należę od hoho , jest to
PZW (Polski Związek Wędkarski).  Taaak , zwyzywaj mnie teraz od gajowych
,mordercówitd. , itp... Buahaha !!! --

KOGO POCHOWANO NA WAWELU?!